Sneakerbaas reviews & ervaringen

www.sneakerbaas.com
 
7.7 (101)
sneakerbaas

101 Sneakerbaas reviews

 
(53)
 
(20)
 
(8)
 
(10)
 
(11)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Ontzettend slecht bedrijf

Wat een bizar slecht bedrijf is dit zeg! Het is te bizar voor woorden hoe ze met hun (inmiddels ex) klant(en) om gaan. Zo'n maand geleden heb ik een winactie bij ze gewonnen op Instagram, en ik zou een super gaaf pakket met schoenen erin thuis bezorgd krijgen. Ze beloofde me van alles en nog wat, en ze bleven maar smoesjes verzinnen dat ik het binnen zou gaan krijgen, maar ik heb helaas na ruim een maand verder nog steeds niets ontvangen. Kortom ze beloven mensen dingen en verheugen mensen op dingen, maar nakomen doen ze niet. Oftewel te triest voor woorden!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service!

Beoordeling 
 
4.8

Hier een paar sneakers gekocht en vooraf betaald. Helaas vond ik het niks en heb ik ze teruggestuurd. PostNL is mijn pakket kwijt geraakt en vroeg of ze mij konden helpen. Reactie was duidelijk “ niet ons probleem!”
Dus lekker mijn geld (€150,-) kwijt die ik aan hun heb betaald.
Zelf gaven ze aan om dit op te lossen, maar zodra ik met een voorstel kwam wimpelde ze het zo weer af en schreven ze weer mooi “ja eigen risico”.
Bestel hier dus nooooit meer

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een héél slechte ervaring met deze site. Ik ben iemand die vaak online aankopen doe en hier nog nooit problemen mee heb gehad, behalve nu. Ik heb nu ongeveer een maand geleden een aankoop gedaan op deze site en deze is zogezegd niet doorgekomen. Wel is het bedrag direct van mijn rekening gegaan. Nu na veel heen en weer emailverkeer, wordt de schuld bij mijn bank gelegd. Deze zegt dat alles goed verlopen is. Dus nu heb ik nog steeds geen schoenen ontvangen (die ik ondertussen al via andere site wel ontvangen heb) en krijg ook mijn geld niet terug. Nu krijg ik zelf geen reactie meer op mijn mails.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Erg jammer

Beoordeling 
 
4.8

Voor dochterlief schoenen besteld.
Af laten leveren bij de lokale Hema
Echter gaf ze direct aan dat het toch de verkeerde kleur was.
Annuleren kon niet helaas, maar als ik ze niet af zou halen zouden ze automatisch na 5 dagen weer retour gaan. Volgens Sneakerbaas.

Prima geregeld dus.
Even contact gehad en gezegd dat ik graag mijn geld terug wilde hebben.
Rekeningnummer doorgegeven en klaar, zou je zeggen.

Netjes een bevestiging gekregen dat de schoenen waren afgeleverd bij de Hema.
Het duurde blijkbaar even want na een week waren de schoenen nog niet retour.
Prima, later weer even checken en nog steeds niet..
Wel de toezegging gekregen dat ze het direct zouden regelen als ze retour kwamen.

Ik ging er vanuit dat ik het geld netjes terug had gekregen. Na enige tijd heb ik even gecontroleerd en het geld is nooit ontvangen.
Maar weer naar Sneakerbaas.. Zij zeggen de schoenen nooit retour te hebben gekregen.
Vreemde zaak dus.
Of ik even bij de Hema wilde checken. Tuurlijk.
Echter wisten ze me bij de Hema te vertellen dat zij helemaal geen afgiftepunt zijn voor de DHL.
Nooit hebben zij pakketjes aangenomen anders dan van de Hema zelf.

Nadat ik dit heb gemeld is het ineens mijn probleem en kan ik naar de centen en de schoenen fluiten.
Het is dus mijn schuld dat de schoenen ineens verdwenen zijn.
Na vele negatieve reacties gelezen te hebben wilde ik dit ook maar even delen.
Zolang je koopt is alles prima, maar daarna wordt het een lastig verhaal en is niets mogelijk en is het je eigen probleem.

Volgende keer maar weer naar 1 van de gerenommeerde verkopers.

mvg.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Worst shop ever

Beoordeling 
 
2.8

Worst shop ever. Bad Communication. Bad working Website. The german telephone number does not exist

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Mooie schoenen/ goede service

Beoordeling 
 
9.0

De volgende dag de mooie bestelde sneakers in huis. Alleen mijn kortingscode werkte niet. Bedrag zelfs na het bestellen terug gestort gekregen! Super service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service / klantgerichtheid.

Beoordeling 
 
5.5

Schoenen gekocht via hun Webshop, maar per ongeluk een cijfertje te veel ingevuld bij mijn huisnummer. Mijn fout, Het viel me direct op dus direct proberen te bellen. 3x bellen en niemand nam op, of het antwoordapparaat zei dat iedereen in gesprek was. Leek me sterk.

Daarna gemaild of ze de kleine adreswijziging konden doorvoeren en ze zeiden dat ze dat via de externe distributeur moesten doen, en dat ze dat hebben doorgegeven. 'We houden je op de hoogte'. Nu al 2 dagen niks gehoord van ze, 10x proberen te bellen, en nog gemaild. NIks. Erg slecht.

Daarbij kreeg ik in de bevestiging een DHL-link, maar geen T&T code. Dus ik heb geen idee of het nu naar me wordt toegestuurd, en wanneer dat dan is. Ook dit aangegeven in de mail, maar ook niks over ontvangen.

Het zal wel allemaal toeval etc zijn en het komt vast goed, maar 10x niet opnemen en me niet op de hoogte houden van mn bestelling, én een DHL link sturen die niet werkt kan écht niet.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Top kwaliteit

Beoordeling 
 
10.0

Super mooie winkel en goed assortiment!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Top!

Beoordeling 
 
9.0

Rond 10.00 uur schoenen besteld, rond 15.00 uur kreeg ik een bevestiging dat ze verzonden zijn en de volgende dag rond lunch tijd werden ze geleverd!
Niets op aan te merken dus!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Ook ik heb enkel een slecht

Beoordeling 
 
5.5

MENSEN, PAS OP MET DIT BEDRIJFJE

!!BEKIJK TEVENS DE ANDERE RECENSIES MET 1 STER, HET GAAT ALLEMAAL OVER HUN AFTERSALES!!

OPPASSEN MET DEZE JONGETJES


Sneakerbaas, jongetjes die enkel geld willen maken en zich verder niets aantrekken van regelgeving omtrent consumentenrecht.

Lees hun algemene voorwaarden en zie dat het haaks staat met wetgeving.

Ik zeg; BLIJF ER VER VANDAAN.

PS
Beste Roy, bedankt voor je reactie hieronder. Je collega kan alle mails bekijken die ik jullie heb gestuurd met betrekking tot deze kwestie. Daar staat alles ontzettend gedetaileerd in; van garantieregelgeving tot Nike Policy tot consumentenrecht, etc... Hoef je mij echt niet meer voor te benaderen.

MAAR, voor de Nederlandse Lezers van deze website, hieronder hoe het gegaan is-->
Eerste even als intro een korte les mbt regelgeving;
Bij aankoop van bijv. deze schoenen heb je recht op een deugdelijk (goed) product.

Een deugdelijk product betekent dat het product (m'n schoenen) moeten voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben.
(Ter info; De verwachte levensduur van 180 euro kostende Nike's is een heel stuk langer dan 1,5 maand).

Gaat het product in die periode stuk, dan heb ik als consument recht op gratis reparatie of vervanging. (Punt van aandacht, Nike haar policy wijst elke vorm van reparatie binnen garantie termijn af, dus deze optie vervalt soieso)
Wat je van een product mag verwachten hangt van meerdere factoren af, zoals:

De prijs van het product
Het merk (een A-merk of merkloos)
De beloften van de verkoper of de reclame

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het mij gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef ik niet zelf te bewijzen dat ik het normaal gebruikt hebt. De bewijslast ligt bij jullie, de verkoper. Ik hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat ik het product verkeerd gebruikt hebt.

Dat was de regelgeving. Nu de policy van NIKE zelf;
(plak en knip werk van hun website;)

We(NIKE) hebben afspraken gemaakt met onze geautoriseerde retailers om retourzendingen van producten met MATERIAAL- of PRODUCTIEFOUTEN te accepteren. Als je een Nike product met een materiaal- of productiefout hebt, raden we je aan om eerst contact op te nemen met het verkooppunt waar je het hebt gekocht. Als de retailer waar je je product hebt gekocht weigert je te helpen met een product dat defect lijkt, kun je contact opnemen met ons. Nike kan dan beoordelen of het product defect is en welke stappen er moeten worden genomen.

ZO nu we dat gelezen hebben hieronder hoe het gegaan is;
Ik stuurde hen een mail met foto's dat m'n zool aan het los laten was, binnen 40 dagen.
Als reactie kreeg ik van Sneakerbaas een 20 euro tegoedbon aangeboden.
Ik deelde hen mede dat dat niet is hoe het hoort te gaan. Tevens had ik alle bovenstaande informatie ook in een mail gestuurd.
Helaas kreeg ik geen antwoord van Sneakerbaas. Ondertussen Met Nike zelf contact gehad en samen gingen we afwachten wat Sneakerbaas zou doen. Uiteindelijk heb ik ze gebeld en boden ze mij 15 euro retour aan. Best wel gek als je bovenstaande regelgeving EN nike policy zou naleven. Toen ik daar niet mee akkoord ging, vroegen ze mij de schoenen op te sturen. Na een paar dagen kreeg ik een email dat ze naar een 'speciale schoenmaker' zouden gaan om ze te laten lijmen..?

Toen heb ik direct contact met NIKE opgenomen en dit is wat NIKE mij schreef:

Hoi Dan
Wat ongelofelijk vervelend dat het allemaal zo moet lopen.
Het is absoluut niet de bedoeling dat de schoenen worden gelijmd. Vraag alsjeblieft of ze de schoenen terug geven aan jou.
Als je de schoenen hebt, zou je mij dan alsjeblieft in de bijlage willen voorzien van een foto van het label en het aankoopbewijs?

Dan zal ik via Nike een claim process voor je opstarten. Dit houdt in dat ik je een formulier opstuur dat je in moet vullen.
Dit formulier stuur je dan samen met de schoenen op naar Nike.
Voor het opsturen zul je verzendkosten moeten betalen, wij zullen de schoenen na ontvangst dan voor je inspecteren.
Na inspectie ontvang je de restitutie samen met de verzendkosten op een giftcard.
Deze kun je dan besteden op Nike.com

Zo gezegd zo gedaan..

Nou beste Lezer.. zeg nou zelf, op welke manier zou jij behandeld willen worden?
Service van Sneakerbaas is Oneerlijk, Geen reactie, Zelf Bovenop zitten, kortom een en al negativiteit..

Service van NIKE is TOP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

toppie

Beoordeling 
 
10.0

Thanks klantenservice voor het gelijk wisselen van mijn adidas sneakers! Ben er super blij mij, ook de tas.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

DRAMATISCHE SERVICE

Beoordeling 
 
6.0

Een hele slechte ervaring gehad met deze webshop. Mijn zoon heeft een mooie paar Nike Air Jordans gekocht en deze werden netjes binnen 2 dagen geleverd, dus dat was super. Blij kind. Na de schoen een aantal keer te hebben gedragen is het klipje afgebroken van een van de schoenen wat van een slechtere kwaliteit was dan dat van de andere schoen (dunner materiaal). Contact gehad via de normale weg met Sneakerbaas en nadat zij gevraagd hadden om een foto, deze gestuurd (meerdere scherpe foto’s).
Conclusie van de medewerker die het gezien gehad is dat het inderdaad niet goed is en dat we mogen kiezen voor een nieuwe paar schoenen of een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag. Om mijn tegoedbon te krijgen moet ik de schoenen op sturen en krijg ik ook nog eens de verzendkosten terug. Super allemaal. Nadat de schoenen ontvangen zijn kregen we opnieuw bericht dat de schoenen teveel gedragen waren en dat het de fout van mijn zoon was. De schoenen waren 3 weken daarvoor gekocht en heeft ze hooguit 3 keer gedragen. Uiteindelijk hebben ze aangegeven dat we niks vergoed krijgen en dat ze de kapotte schoenen terug gaan sturen. Heb weer contact met ze gehad en ze geconfronteerd met hun mail waarin ze anders beloven. Uiteindelijk proberen ze er vanaf te komen met een tegoedbon van eerst 15 euro en later 20 euro, terwijl de schoenen bijna 100 euro waren. Valt me heel erg tegen van deze grote club en ik laat het er niet bij zitten. Al moet ik mijn advocaat duizenden euro’s betalen, ik laat het hier niet bij zitten.

Groet,
de vader van een teleurgestelde jongen

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nike huarache

Beoordeling 
 
5.8

Ik heb in oktober Nike huarache gekocht. Die zijn in november stuk gegaan. Mocht ze retour sturen. Kreeg ik mails gelijk terug en ook hoe of ik mijn geld terug wilde. Graag contant dus geen tegoedbon. Ik kreeg namelijk een tegoedbon. Daarna wel mijn verzendkosten 9,35 terug. Nu alleen nog op mijn 119,95 aan het wachten. Nog steeds geen antwoord gekregen!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Geen klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb twee teleurstellende ervaringen met Sneakerbaas.
De volgende klacht heb ik gestuurd naar aanleiding van twee teleurstellende producten.
De eerste klacht betreft de Nike Trainerendor Baroque Brown SB-616575-206-EU en de tweede betreft de Blazer Mid Vintage QS:

Voor mij en mijn partner geldt beiden dat wij niet in deze schoenen komen! Er zit een soort van binnensok in die het onmogelijk maakt om in de schoenen te komen.
Zelf heb ik maat 38 maar neem voor sneakers altijd 38,5 zodat ik dikke sokken kan dragen maar zelfs zonder sok kom ik niet in deze sneaker. Bovendien heb ik zeer dunne voeten, met bijvoorbeeld pumps heb ik altijd het probleem dat ik hier uitglij. Ik vind het daarom extra bijzonder dat ik niet in deze sneaker kom.
Ik raad jullie dus ten zeerste aan om dit product nader te bekijken en uit de collectie te halen. Ik ben van mening dat jullie dit artikel niet mogen verkopen aan klanten en ik vind het daarom ook onterecht om de kosten te betalen voor het retour zenden.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik ontevreden ben over een geleverd product.
Mijn vorige bestelling; SB10221924 de Blazer Mid Vintage QS waren zeer slecht afgewerkt; de onderkant van de tong van de schoen is afgewerkt met schuim en hier is geen lederen laag overheen geplaatst, waardoor je tijdens het dragen gewoon het gele schuim zag zitten. Bovendien kwam ik er na een dag dragen achter dat er een foutje in de zool zit met blaren als gevolg.

Van Duy van de ‘Customer service’ kreeg ik het volgende bericht:

Beste Romy,
Bedankt voor uw bericht.
De Trainerendors kunnen inderdaad iets strakker om de voeten zitten door de binnensok.
Wij hebben verder geen klachten ontvangen over dit model dus zullen wij dit niet uit de collectie halen.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht!

Met vriendelijke groet,
Duy
Customer service

Allereerst vind ik het heel bijzonder dat een bedrijf bij ontvangst van nota bene twee klachten het niet nodig acht om de mail te beginnen met ‘onze excuses voor’...
Ook grappig dat er vervolgens aangegeven wordt dat er verder geen klachten binnen zijn gekomen over dit product; Dit is niet zo vreemd gezien de sneakers op dat moment 1 dag in de verkoop waren gegaan!
Op mijn vraag wat betreft de kosten voor het retourneren is deze medewerker helemaal niet in gegaan. Kortom; als klant wordt je totaal genegeerd.
Nog nooit heb ik zoiets dergelijks mee gemaakt; met geen enkel bedrijf en laat staan een commercieel bedrijf. Voor mij de laatste bestelling geweest!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Roy van Sneakerbaas op 18 November 2015

Beste Marcella,

Wat super vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Mijn collega gaat je vandaag nog contacten om tot een passende oplossing te komen. We willen je in ieder geval bedanken voor je feedback en wij zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Roy van Sneakerbaas

Reageer op deze review

Retourneren is een hel

Beoordeling 
 
2.8

Bij retourneren kun je kiezen voor een nieuwe maat of een waardebon. Voor geld terug moet je ze mailen en wachten op een ‘declaratieformulier’. Hou toch op, ik heb 14 dagen voor retourneren vanaf BESTELdatum, waarbinnen ik dan ook nog X dagen moet wachten totdat zij besluiten terug te mailen?Daarnaast is de klantenservice op facebook niet heel snel (24u) en is het taalgebruik schrikbarend slecht.

HM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Roy op 30 Oktober 2015

Beste Hans,

Bedankt voor je feedback, we meenemen dit mee in het verbeteren van ons retourenbeleid.

Sneakerbaas werkt inderdaad met een declaratieformulier die eenvoudig is aan te vragen bij de klantenservice. Op werkdagen streven wij ernaar om binnen een paar uur te reageren op emails en Facebook berichten (uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen). Daarnaast is onze klantenservice op werkdagen tussen 9 en 16 uur telefonisch bereikbaar.

We vinden het jammer dat jij dit anders hebt ervaren. Graag nodigen wij je uit om contact met ons op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Helaas vinden we op de naam Hans Mulder geen orders en kunnen daardoor geen contact met je opnemen.

Nogmaals dank voor je feedback!

Roy

Customer service

Reageer op deze review

Drama service

Beoordeling 
 
1.3

Schoenen besteld, bleken verkeerde. Via sneakerbaas instructies geretourneerd. Diezelfde dag nieuwe andere besteld, kwamen snel binnen. Twee verschillende maten schoenen in de doos. In overleg terug gebracht naar de winkel in het onbereikbare centrum van Utrecht. Er was beloofd dat ze die dag direct een nieuw paar zouden afsturen, de winkel heeft maar een fractie van het assortiment van de webshop. Op vrijdag verkeerde levering in de winkel afgeleverd, pas woensdag erop nieuwe schoenen binnen.

Nu belde ik waar mijn geld bleef van de eerste verkeerde en retour gestuurde schoenen, moet ik het verzendbewijsje aanleveren. Wat een drama dit bedrijf, nooooit weer.

Anderen zijn naar het bleek sowieso goedkoper.

ZO
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Passn goed maar..

Beoordeling 
 
8.5

Passen perfect maar er zitten geen bananen in?

PZ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb 01-07-15 schoenen besteld. Volgende dag had ik ze in huis. Helaas kwam ik er achter dat er bij de rechter schoen aan de binnenkant van de voering een fout zat. Deze zat dubbel waardoor mijn tenen tegen de voorkant aan kwamen. Direct de volgende dag de schoenen aangetekend retour gestuurd. Ik heb sneakerbaas de volgende gebeld toen ik via track en tracé zag dat de schoenen ontvangen waren door sneakerbaas. Ik heb toen gevraagd of ze een nieuw paartje konden toesturen. Helaas hadden ze de schoenen niet meer op voorraad. Ik kreeg toen de keuze een tegoedbon met een meerwaarde van €20,- of mijn aankoop bedrag terug inclusief de retour kosten. Ik koos voor het tweede, het geld zou dezelfde week nog retour overgemaakt worden werd beloofd. Na twee weken had ik mijn geld helaas nog niet ontvangen, ik heb in de tussentijd 2x een mail gestuurd en gevraagd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Op de eerste mail hebbik nooit antwoord gehad. De tweede mail werd beantwoord dat ze het zo snel mogelijk in orde gingen maken. Ben toen 3 weken met vakantie gegaan en toen ik terug kwam van vakantie had ik helaas nog altijd mijn geld niet ontvangen. Na de vakantie weer gebeld om te vragen wanneer ik nu eindelijk mijn geld kon verwachten. Er werd toen aangegeven dat ze de schoenen nooit retour hadden ontvangen. Ik gaf aan dat ik ze aangetekend retour had gestuurd en waren ontvangen door een desbetreffende collega wiens naam ik niet zal noemen. Ze vroegen of ik de 3S code nog had van het bonnetje van post.nl. Gelukkig had ik die bewaard en heb deze per mail naar sneakerbaas gestuurd waarop je duidelijk kunt zien wie het pakket heeft aangenomen en op welke datum en hoe laat. Helaas was dit nog niet genoeg bewijs voor sneakerbaas en er werd gevraagd of ik een foto kon maken van het bonnetje en kon toesturen per mail. Uiteindelijk ook gedaan hoe vreemd ik het ook vond. Toen helaas weer een week niks vernomen van sneakerbaas. Toen maar weer eens gebeld, ik kreeg voor de zoveelste keer hun excuses en zouden het in orde maken. Uiteindelijk heb ik toen mijn aankoop bedrag van de schoenen retour gekregen na ruim 6 weken. Maar mijn retour kosten waren helaas niet berekende door sneakerbaas. Toen dezelfde dag nog gebeld om te vragen of ook dit bedrag nog overgemaakt kon worden. Ik kreeg het antwoord u heeft u geld toch overgemaakt de retour kosten zijn voor u zelf. Heb toen moeten uitleggen dat ik de schoenen retour heb gestuurd omdat de schoenen niet goed waren en niet omdat ik de schoenen niet mooi vond of een verkeerde maat had besteld. Er werd toen gezegd dat ze alsnog per direct het bedrag van de retourkosten zouden overmaken. Helaas na een week nog het bedrag niet ontvangen. Toen maar weer eens gebeld. Weer excuses en ze zouden het weer in orde maken en mij vandaag nog bellen voor verdere uitleg. Maar je raad het al weer geen reactie van sneakerbaas!!!!
Ik zelf zal dan ook nooit meer schoenen bestellen bij sneakerbaas en raad verder iedereen af om ooit nog een bestelling te doen bij sneakerbaas.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

sneakerbaas

Beste mensen ik ben via Facebook terecht gekomen op sneakerbaas
En zag hier toch wel er vette nikes die waarschijnlijk niet in de winkel verkocht worden
Ik denk weetje wat laat ik die bestellen ik ben normaal gesproken er echt op tegen om dan ook maar iets online te kopen maar deze nikes moest en zou ik hebben ik heb dus afgelopen zondag de nikes besteld en heb wel netjes een email gekregen waarin staat dat de betaling en de bestelling is ontvangen zo gezegt zo gedaan zal je denken ik heb niet voor 4 uur besteld dus had ze dan ook niet op maandag verwacht maar mischien dinsdag nou niet dus
Ik heb op dinsdag een email gestuurd om te vragen of ze mijn bestelling in goede orde hebben ontvangen geen reactie ik heb op woensdag om 9u sochtends een email gestuurd geen reactie ik probeer ze te bereiken via het telefoonnummer niet bereikbaar ik vind de klante service zeer slecht en het geeft geen fijn gevoel dat er op deze manier mee word omgegaan je praat toch even over 140 euro ik wil SNEAKERBAAS dan ok adviseren om hier wat aan te doen en voor het voor 4 uir besteld of vandaag besteld morgen in huis niet meer te gebruiken
Ik hoop dat ik mijn schoenen nog krijg en het is gelijk de laatste keer dat ik hier bestel!!!!!! Bedankt voor uw vertrouwen SNEAKERBAAS

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

super

Beoordeling 
 
10.0

Super!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Sneakerbaas ervaring

Sneakerbaas.nl is een Nederlandse webwinkel voor exclusieve sneakers. Sneakerbaas bestaat sinds 2009. Het doel van Sneakerbaas is om u de nieuwste exclusieve sneakers aan te kunnen bieden. Merken welke u in de shop van Sneakerbaas kunt vinden zijn o.a. de populaire merken Nike, Jordan, New Balance, Puma, Reebok en Adidas. Maar ook vele andere merken zijn goed vertegenwoordigd in het complete assortiment. Sneakerbaas berekent geen verzendkosten in Nederland en indien u voor 16:00 besteld, heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

Wat is uw ervaring met Sneakerbaas? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sneakerbaas hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sneakerbaas reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 890 6560

Algemene informatie

Verzendkosten
Binnen Nederland Gratis
Levertijd
Indien op voorraad. Voor 16:00 besteld is zelfde dag verzonden
Productgroepen
sneakers
Merken
  • Adidas
  • New Balance
  • Puma
  • Nike
  • Saucony
  • Converse
  • KangaROOS
  • Lacoste
  • Reebok
  • Vans
  • G-shock
  • BBC
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Visa
  • maestro
  • overschrijving