Bart Smit reviews & ervaringen

www.bartsmit.com
 
3.7 (21)
Bart Smit

21 Bart Smit reviews

 
(1)
 
(1)
 
(2)
 
(6)
 
(12)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
12 resultaten - getoond 1 - 12
Volgorde

Kindvriendelijk?

Service 
 
1.0

Over producten en bestellingen geen slecht woord, maar men zou van een speelgoedwinkel toch enige klant- en vnl. KINDvriendelijkheid verwachten. Niet dus ... Gisteren was ik met mijn zoontje in de winkel van Heist Op Den Berg. Opeens moest hij dringend plassen. Ik begeef me dan ook naar de verkoopster om te vragen of hij naar het toilet mocht. Groot was mijn verbazing toen ik een kordate "nee" kreeg. Mij zien ze daar alvast niet meer terug.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongezien

Beoordeling 
 
1.0

Donderdag besteld volgende week zondag nog steeds niet in huis. Geen reactie op mails. Zelf moeten bellen. Beweren dat wel geleverd zou zijn. Waar is door mij afgetekend bewijs dan? Gaan het onderzoeken gelieve 2 weken geduld te hebben. Zeg dit dan ook maar tegen de sint!! Moet het in de tussentijd maar nog es bestellen!!
Klantenservice en communicatie nul komma nul.
Nog nooit meegemaakt en bestel altijd online!!

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bart Smit houd zich niet aan kei harde belofte!

Beoordeling 
 
1.0

Bart Smit houd zich niet aan keiharde belofte!
Bart Smit garandeert in o.a. reclamefolders dat als je bij Bart Smit reserveert je jouw reservering ( voor in dit geval de NES MINI ) op de dag van de release kunt spelen/ in huis halen!
Heel aantrekkelijk om dus bij Bart Smit te bestellen, Toch?
Het was misschien te verwachten, waar andere grote spelers al tijden aangeven dat zelfs de pre orders niet meer mogelijk zijn garandeert Bart Smit de consument het product op de dag van release.
Dat dit niet mogelijk was wisten ze natuurlijk al een tijdje.
Je kunt immers het aantal reserveringen naast de te ontvangen producten van Nintendo leggen en je hebt een conclusie.
In plaats van de klant EERLIJK in te lichten geeft Bart Smit de eerst gegadigde de mogelijkheid zelfs 2 exemplaren te bestellen. Heel transparant! (Over transparant gesproken...deze eerlijke recensie werd overigens direct van de site van Bart Smit verwijderd )

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet tevreden!!!

Beoordeling 
 
2.0

Voor 22:00uur besteld morgen in huis staat er bij Bart Smit. Dit klopt niet!!! Had dinsdag besteld en donderdag nog niets gehoord. Zelf gebeld. Zou vrijdag of zaterdag komen. Krijg ik donderdagavond een mail dat niet meer te leveren is. Heb ik bij intertoys de bestelling gedaan, omdat ik het vrijdag in huis wilde hebben i.v.m. verjaardag. Intertoys komt  de afspraak wel na. Daar was binnen 24 uur geleverd. Krijg ik vrijdag een mail van Bart Smit dat het verzonden is. Had ik geweten dat ze zouden leveren had ik de bestelling geannuleerd. Geen duidelijke communicatie. 
Ik zal daarom niet meer een bestelling bij jullie plaatsen.

.
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

K3 cd

Service 
 
1.0

Mijn dochter had met de feestdagen twee keer de laatste K3 cd gekregen; een keer gekocht bij de Intertoys (zonder tasje) en een keer bij Bart Smit (met tasje).
Omdat de cd van Intertoys niet geseald was en hier de bon van kwijt was, hebben we getracht de gesealde cd bij de Bart Smit te ruilen. Dit bleek echter onmogelijk te zijn, omdat mijn dochter het bijbehorende tasje al had geopend. Wij wilden echter alleen de cd ruilen en hiervoor het geld terug ontvangen. Dit kon, maar dan moesten we maarliefst 15 euro voor het tasje aftikken; precies hetzelfde bedrag als voor alleen de cd!!
In het tasje zaten overigens kleurplaten en stickers van de OUDE K3-samenstelling en ook op de tas staat de oude K3 afgebeeld. Kortom: spullen die niet meer verkoopbaar zijn en waar ze toch vanaf moeten. Bizar dat je hier 15 euro voor zou moeten afrekenen!
Dankzij de fantastische 'service' van Bart Smit zitten we nu dus met een dubbele cd, welke wij niet mogen ruilen.
Dit is duidelijk de laatste keer dat we iets in deze winkel hebben gekocht!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

waardeloos

Service 
 
1.0

Ik heb met kortingscode het spel Tijdbom besteld. Betaald en in afwachting van de levering. MAAR ik kreeg een mail dat het artikel niet leverbaar zou zijn. Ze willen gewoon die korting niet geven. Ik zal mijn geld terugkrijgen. Ik heb het elders besteld waar ze wel direct leveren nl. bij COOLBLUE! Ook nog goedkoper dan met korting bij Bart Smit.
Als ik op de website van Bart Smit kijk staat het product gewoon op leverbaar en in voorraad.
Waardeloos! Bied dan geen kortingscode aan.

WF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vertraagde bezorging

Levering 
 
1.0

Bezorgindicatie: Voor 20:30 besteld, morgen in huis
Mooie belofte waarvan niets van waar is.
Heb bestelling gedaan op 10nov vóór 20.30. Het is nu donderdag 12nov16.25 en nog niets geleverd.
Slechte ervaring ... nooit meer

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kutwinkel

Beoordeling 
 
1.0

Ik werd gediscrimineerd door de medewerker van bartsmit hoorn centrum. Blonde medewerkster
Niet heen gaan!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte afhandeling

Beoordeling 
 
1.0

Geen ticket systeem voor de reserveringen terwijl duidelijk in de bevestigings mail word gesproken van een reservering "lees gereserveerd voor klant en dus vastgezet". Achteraf blijkt dat je bij een reservering alleen een notificatie/bericht krijgt wanneer het artikel beschikbaar is in de losse verkoop, dus ook voor NIET RESERVISTEN.

Wanneer gevraagd voor passende oplossing zelfs oplossing opgegeven. Word geen gehoor aan gegeven. Ook verdere oplossingen worden niet aangedragen. Dit is dus eenrichtingsverkeer en word door de klantenservice van Bart Smit verder niet nagedacht over evt. andere oplossingen. Excuus dat geboden word is in mijn opinie dan ook erg makkelijk en niet aanvaardbaar. Wel blijft het mailcontact netjes en professioneel. Als klein lichtpuntje dan maar...

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Net voor de Pasen 2 acer tablets via internet besteld. Dag later (conform voorwaardes) werd er een pakketje geleverd. Echter dit bevatte 1 nieuw exemplaar en 1 gerepareerd model. Kortom niet 2 nieuwe zoals besteld. Direct gemaild maar geen enkele reactie en de dinsdag na Pasen dan maar gebeld (ah 15 cent per minuut waarna je ruim 10 minuten in wacht hangt). Heel erg flauwekul verhaal waarom dit fout kon gaan, maar geen excuses. Moest het reparatiemodel maar retour sturen en op formulier zetten dat ik compensatie wilde en hij zou het ook in systeem zetten. Inmiddels hopelijk nieuw apparaat ontvangen maar geen excuusbriefje of iets van compensatie. Dus vandaag weer gebeld, en er stond in systeem niets dat ik gevraagd had voor compensatie. Maar de medewerker zou notitie maken (wie zegt dat dat nu wel gebeurt) en dan zou ik teruggebeld worden. Alleen binnen welk tijdsbestek was onbekend, mij mailen met de tekst die hij in systeem had gezet was onmogelijk. Nog altijd geen excuses maar een nieuw flauw verhaal waarom dit kon gebeuren (geheel anders dan vorige). Fijne klantenservice, zijn achternaam wilde die ook niet zeggen. Na doorpraten bij andere medewerkster uitgekomen, weer een nieuw verhaal waarom het fout kon gaan. Of ik kon aangeven welke kosten ik had gemaakt, toen ik aangaf telefoon kosten kreeg ik te horen dat dat mijn schuld was want ik kon ook mailen (tja als daar geen reactie opkomt) en dat ik eerder van werk weg moest om pakket retour te brengen was ook mijn probleem.Ook deze medewerkster kon weer niets beslissen of doen maar moet ook weer overleggen. Waarom heb je een klantenservice a 15 cent per minuut als ze niet mogen, kunnen, weten of geen excuses maken. Slechte service, slechte afhandeling van de klacht. En vooral geen excuses

RD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.3

Ik bestelde en betaalde online een artikel bij Bart Smit. Ik kreeg een verkeerd (goedkoper) artikel geleverd. Ik wil geen pakketkosten betalen om het terug te sturen want het is hun fout. Ik wil ook niet naar een filiaal van Bart Smit want dat zit niet in de omgeving hier en ik bestel natuurlijk niet voor niks online. Zijn maken een fout maar zijn totaal niet bereid om hun fout op een acceptabele manier op te lossen. Het verschil in prijs is maar 3 euro. Ik heb zelfs aangeboden het verkeerde artikel te houden (misschien maar eens kado geven dan bij een partijtje) als zij het verschil in prijs terugstorten op mijn rekening. Dat weigeren ze. Ze willen wel na enkele malen over en weer mailen een cadeaucard toesturen van 3 euro. Maarja, dan moet ik weer of naar een filiaal of online wat nieuws bestellen en dan is de cadeaucard al zowat op aan de verzendkosten. Deze winkel is ontzettend klantonvriendelijk zoals ik nu ook overal op internet teruglees. Bah. Het gaat me niet om die 3 euro of om het verkeerd geleverde artikel (in totaal betaalde ik ongeveer 10 euro), maar het gaat hier om de klantonvriendelijkheid die echt niet kan. Zij maken een fout en doen geen enkele moeite om die op een correcte (volgens de wet en volgens klantvriendelijkheid) manier recht te zetten. Ik koop nooit meer wat bij Bart Smit!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

Een product werd kapot geleverd vervolgens mee naar een bart smit winkel geweest waar ik een noeuwe heb aangeschafd. Het defecte product terug gestuurd met toelichting erbij. Ik kreeg een week later een vervangend product omdat ik een kapot product niet mag weigeren zelfs niet als ik het binnen de wettelijke 14 dagen retoure heb gestuurd. Kortom een zeer slechte service met een dramatische klantenservice.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
12 resultaten - getoond 1 - 12

Wij zijn benieuwd naar jouw Bart Smit ervaring

Bart Smit heeft een groot assortiment speelgoed en multimedia te koop op Bartsmit.com! Bart Smit heeft ook speciaal speelgoed als kinderboeken, Disney artikelen, kinderfietsen en buitenspeelgoed. Alle bekende speelgoedmerken zijn in de webshop van Bart Smit vertegenwoordigd. Op Bartsmit.com vindt u leerzaam en kwalitatief speelgoed voor alle leeftijden. Wist u dat Bart Smit ook de nieuwste laptops, tablets en games en game consoles aanbiedt Bij Bart Smit online betaal je veilig en snel met iDEAL of creditcard. Bezorgen van je speelgoed kost € 1,99 maar je kunt het ook in het dichtstbijzijnde Bart Smit filiaal laten bezorgen.

Wat is uw ervaring met Bart Smit? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bart Smit hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bart Smit reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee