Details van de beoordeling

Bart Smit
Speelgoed

Schandalige service

Beoordeling 
 
4.5

Eigenlijk is er bijna altijd wat.

Zo hebben we in het verleden ooit een speelset van Little People voor onze dochter gekocht (een zomaar-cadeautje), deze bleek kapot. Na een welles-nietes discussie kon ik het toch ruilen met een set uit de winkel,dezelfde dag, de set die we hadden was er natuurlijk niet meer dus hadden een andere kleine set uitgekozen, waarvoor we een paar rottige euro extra voor moesten bijbetalen, omdat deze set dat bedrag duurder was. Nouja, vooruit.

Tijd geleden had Bart Smit een mooie actie met oa. korting op Little People. Wij een (grote) set uitgekozen (online besteld), bij ontvangst de doos meteen ingepakt en opgeborgen, want het was voor de kerst. Met kerst blijken er meerdere defecten aan het speelgoed te zijn.
Een hefboom/glijbaan is compleet vervormd (het geen wat de set iets extra's geeft) en ook hebben een aantal poppetjes verffouten.

Wij terug naar de winkel, wordt er gezegd dat je binnen 30 dagen mag terug komen om te ruilen (zaten we boven). Maar ook, en dat vond ik nogal apart, omdat de verpakking is geopend is het voor hun meteen zogenaamd onverkoopbaar!! Dus alleen omdat je de doos hebt geopend en de poppetjes uit het plastic hebt gehaald, mag het al niet meer retour. (slaan die 30 dagen retour dus ook nergens op) Daarnaast apart om een teruggebrachte defecte speelgoedset alsnog opnieuw te willen verkopen. Ook zet je een speelset in elkaar en als dan een defect blijkt en je het speelgoed niet meer uit elkaar kan krijgen, omdat het zo gemaakt is kan ik daar niets aan doen.
Er werd ook niet meegedacht voor een eventuele oplossing. We moesten eerder zo snel mogelijk de winkel uit. Zeer onvriendelijk personeel! De mevr. achter de kassa bleek ook nog eens de filiaalmanager, maar is een type waarvan je je afvraagt waarom ze uberhaupt in een speelgoedwinkel werkt (ze raakte al geïrriteerd toen onze peuter mij iets vroeg terwijl ik met mevr. in gesprek was)

Bij thuiskomst de klantenservice van Bart Smit een email gestuurd met het verhaal en foto's toegevoegd van de defecte speel set. Met de vraag erin of we het mogen ruilen of retour zenden en het aankoopbedrag terug te krijgen. We zijn nu in afwachting. Maar wat een gedoe, en sneu voor onze dochter(3 jaar) die nu dus niet met haar nieuwe kerstcadeau kan spelen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review