Details van de beoordeling

Pleinaanbiedingen Wordt beoordeeld door redactie
Pleinaanbiedingen
Speelgoed

Niet geleverd en geen respons

Beoordeling 
 
1.0

In oktober bestelde ik een ratan buggy ad €61,95 voor mijn dochter, inmiddels nog niets geleverd gekregen en geen respons ontvangen op meerdere mails. Enkel automatische reacties.
Ik zal morgen helaas aangifte moeten doen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Merel op 30 November 2017

Beste LS (Sophie? Peter?),

Mijn naam is Merel, Miek is de klant onder mij met eenzelfde klacht.

Update: Na de review heb ik direct een mail gezonden om mijn bestelling officieel te annuleren, omdat ik de speelgoed buggy niet meer wens te ontvangen na 2 maanden zonder levering, bericht of respons. De annulering is ditmaal wel direct per e-mail bevestigd, echter met de toevoeging dat de medewerkster het niet netjes van mij vond om een review te posten terwijl ze stelt geen eerdere mails van mij te kunnen vinden. Tevens geeft ze aan mijn geld binnen 7-14 dagen te retourneren.

We zijn inmiddels 2 maanden verder vanaf moment van bestellen (levertijd was 4 weken!), waaronder 3 weken van mailen en auto-reply’s ontvangen (met loze beloftes tot reacties binnen door hen gestelde termijnen van 10 en 3 werkdagen) en nu wacht ik mijn geld af dat binnen 7-14 dagen terug zou moeten worden gestort. Geen product, wel 2,5 maanden verder. Trekt u uw eigen conclusie, echter denk ik: niet erg “netjes”.

Bestelling is geplaatst bij mooiaandemuur.nl, samen met pleinaanbiedingen.nl handelend onder Quadrata Shops.

pleinaanbiedingen.nl op 30 November 2017

Goedenavond Miek,

heb jij misschien ook een ordernummer voor mij?

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Merel op 22 December 2017

Inmiddels zijn we wéér een aantal weken verder. Mijn geld nog altijd niet retour ontvangen, noch een bericht dat betaling uitgesteld is. Nu per direct een spoed betaling geëist, ik ben benieuwd...

Reageer op deze review