Pleinaanbiedingen reviews & ervaringen

www.pleinaanbiedingen.nl Wordt beoordeeld door redactie
 
7.4 (178)
Pleinaanbiedingen

178 Pleinaanbiedingen reviews

 
(108)
 
(9)
 
(6)
 
(22)
 
(33)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
183 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Volgorde

Waardeloze service

Beoordeling 
 
2.0

Waardeloze service, erg klantonvriendelijk. Levertijd van trampoline zou 1 tot 5 werkdagen zijn. Na 5 werkdagen zelf maar even gebeld of de trampoline nog geleverd wordt. Onvriendelijk behandeld. Afspraak gemaakt dat ik dezelfde ochtend nog terug gebeld zou worden, dit is niet gedaan ik moest er zelf weer achter aan. Telefonische belofte dat ik een mail zou krijgen dat de trampoline dezelfde week nog geleverd zou worden en ook dit werd niet waargemaakt. Dan kan de prijs wel € 15 goedkoper zijn dan elders, maar het gezeur dat je er mee hebt is dat me niet waard.
Absoluut geen aanrader.

C
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

Linda op 20 Mei 2016

Zeer herkenbaar! anderhalve maand later dan volgens de site de planning was kregen we de fiets binnen. Meerdere keren gemaild en uiteindelijk gebeld. Zodra we onvrede uitte kregen we geen reactie meer.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

6 April 2014 de bestelling gedaan. Na 2 weken nog niets ontvangen. Het product bleek 2 tot 3 weken levertijd te hebben. Na 3,5 week nog niets ontvangen. Hadden het nog niet op voorraad werd mij telefonisch medegedeeld. Op 10 mei 2014 nog niet ontvangen. Leuk als je het iemand kado wilt geven, dus niet. 11 Mei schriftelijk mijn geld teruggevraagd, nu maar hopen dat ik dit terug krijg.

L
Was deze beoordeling nuttig? 8 3
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
2.8

Zeer slechte ervaringen mee.

Ze bedonderen de boel.
Trampoline uitgezocht voor mijn dochter der verjaardag .
Mooie gevonden maar er was ook een luxe uitvoering maar wel aantal tientjes duurder.
Wij de specificaties naast elkaar gelegd en gewoon geen verschillen gevonden.
Contact opgenomen met hun en ze geven ons gelijk er zijn geen verschillen slap excuus dat ze bezig waren met de site en prijzen aan te passen en inderdaad even later waren ze dezelfde prijs.
Oke dat kan maar week later alles weer terug gezet naar de oude prijzen dus dezelfde trampoline voor verschillende prijzen alleen om dat er in de titel luxe staat !!!
Levertijden die erbij staan kloppen voor geen meter ben heel blij dat ik het cadeau voor mijn dochter haar verjaardag ruim van te voren besteld heb !!!
Nu weer trapje besteld toch voordeel van de twijfel en ja hoor weer te laat en nul komma nul klantvriendelijkheid !!!!!!
Zou ook beide keren track en trace code krijgen nooit gehad.
Ik bestel er nooit meer wat !!!!Leuk al die positieve ervaringen maar die kunnen ze er makkelijk zelf op zetten !!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Pleinanbiedingen op 14 April 2016

Beste mevrouw Cynthia Kranenburg-Bestebreur,

Aangezien bovenstaande review kant noch wal raakt, vol spelfouten zit en ook nog eens op leugens is gebaseerd, hebben wij besloten om de gehele correspondentie tussen u en ons hieronder te plaatsen. Dit is de eerste keer dat wij dit doen, maar wij vinden dat dergelijke beoordelingen niet zomaar geplaatst mogen worden.

Met vriendelijke groet,

Team Pleinaanbiedingen.nl


Van: Pleinaanbiedingen.nl [mailto:info@pleinaanbiedingen.nl]
Verzonden: woensdag 13 april 2016 17:47
Aan: Cynthia_Cavello_######@live.nl
Onderwerp: RE: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...




Beste Cynthia,

De trampolinetrap van jouw is vandaag voor jou verzonden met onderstaand track en trace nummer via Post.nl.

3STCLA007234168

Met vriendelijke groet,

Peter
Klantenservice Quadrata Shops



Van: Pleinaanbiedingen.nl [mailto:info@pleinaanbiedingen.nl]
Verzonden: woensdag 13 april 2016 14:22
Aan: 'Cynthia Bestebreur'
Onderwerp: RE: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...

Beste Cynthia,

Jij hebt hem helaas om 22.00 uur besteld, dan gaat hij automatisch door naar de volgende werkdag.
Deze zal jij automatisch aan het eind van de dag krijgen.


Met vriendelijke groet,

Peter
Klantenservice Quadrata Shops







Van: Cynthia Bestebreur [mailto:Cynthia#######@live.nl]
Verzonden: woensdag 13 april 2016 14:00
Aan: Pleinaanbiedingen.nl
Onderwerp: Re: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...

Goedemiddag,

Donderdag is toch ook gewoon een werkdag ?!
Maar goed hij wordt morgen dus geleverd ?? dat betekend dat jullie ook een track en trace code voor mij hebben?
Die zou ik graag willen hebben.

Mvg

________________________________________
Van: Pleinaanbiedingen.nl
Verzonden: woensdag 13 april 2016 13:57
Aan: 'Cynthia Bestebreur'
Onderwerp: RE: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...

Beste Cynthia,

Wij zien dat het vandaag de vierde werkdag is, dus dan zal deze morgen bij jou bezorgd gaan worden.


Met vriendelijke groet,

Peter
Klantenservice Quadrata Shops







Van: Cynthia Bestebreur [mailto:Cynthia_Cavello_######@live.nl]
Verzonden: woensdag 13 april 2016 13:48
Aan: Pleinaanbiedingen.nl
Onderwerp: Re: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...

Hoi Peter,

Ja die heb ik dat is

20160001590


Mvg

________________________________________
Van: Pleinaanbiedingen.nl
Verzonden: woensdag 13 april 2016 13:40
Aan: 'cynthia'
Onderwerp: RE: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...

Beste Cynthia,

Heb jij misschien een ordernummer voor mij? dan zullen wij dit voor jou gaan nakijken.


Met vriendelijke groet,

Peter
Klantenservice Quadrata Shops







Van: noreply@zopim.com [mailto:noreply@zopim.com]
Verzonden: woensdag 13 april 2016 13:34
Aan: info@pleinaanbiedingen.nl
Onderwerp: Offline Message from cynthia: Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampoline...



Offline Message from cynthia



Offline Message left on 13 Apr 2016, 11:33 AM (GMT+0)

Goedemiddag, Ik heb 07-04-2016 een trampolinetrapje besteld en het zou geleverd worden binnen 1 tot 5 werkdagen. Ik heb nog niks ontvangen en ook nog geen track en trace code ontvangen. Wil graag weten wanneer hij binnen kom en waarom er niet aan de levertijd gehouden kan worden. Dit is al de tweede keer trampoline werd ook ver buiten de levertijd geleverd zonder enige kennisgeving. mvg

NAME cynthia
EMAIL cynthia_cavello_#####@live.nl

PHONE —
LOCATION , Netherlands
URL https://pleinaanbiedingen.nl/shop/!/orderhistory

DEPARTMENT —

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.5

Stickstorm startersset en uitbreidingsset besteld, 1 werd geleverd, maar staan wel alle 2 op de pakbon, gebeld, de basisset kon toch niet worden geleverd.
Bol.com leverd hem wel, nu is het basissetspel onhanteerbaar, zelfs voor een volwassen persoon.Teruggestuurd naar bol.com, geen probleem.
Willen we de uitbreidingset onaangetast en in orginele verpakking terugsturen, maar tot nu toe weigert pleinaanbiedingen alle medewerking, ze proberen ons de retourkosten te laten betalen, willen er maar 60% voor teruggeven, moeten we maar via marktplaats proberen te verkopen.En nergens de mogelijkheid op de site Ekomi om een review te plaatsen, dus waar al die positive reacties op Ekomi vandaan komen? Raar dat er ook een groot verschil van Ekomi met reviewspot.nl is, wat betreft de reviews, bij de een bijna alleen maar halleluja, de ander lijkt me veel geloofwaardiger!
We wachten nu af......

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

R.Wijnhoven op 12 December 2013

Als je bij pleinaanbiedingen op de site kijkt, bij retourneren, lijkt alles mogelijk, maar wanneer je er gebruik van wenst te maken, kan er niks, tot nu toe verzinnen ze allerlei uitwegen om niet terug te hoeven nemen, het gaat bij iedereen goed, zolang ze leveren, maar daar heb je niets aan, als er niet geleverd wordt of wil retourneren.

r.Wijnhoven op 20 December 2013

Uiteindelijk telefoon gehad van pleinaanbiedingen, ze hadden het een en ander verkeerd begrepen, en beloofden het geld te retourneren, zodra het pakketje ongebruikt teruggestuurd was, zodra de retoursticker bij ons binnenkwam hebben we dat gedaan en ze hebben na enkele dagen het geld geretourneerd.
Stickstorm is eigenlijk speelgoed waar een kind amper mee kan spelen,in de reclame lijkt het simpel, maar de werkelijkheid is bedroevend, marktplaats staat er vol mee.Vervelend voor pleinaanbiedingen maar uiteindelijk zijn ze hun beloftes nagekomen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Op maandagmiddag trampoline van Salta voor mijn jarige dochter besteld, deze werd dinsdag al geleverd, supersnel dus. Maar ik had door mijn eigen fout de verkeerde maat besteld. Gebeld met de klantenservice en was geen probleem om deze om te ruilen. De volgende dag stond DHL al op de stoep met een nieuwe trampoline, helemaal geweldig dus. De volgende dag werd de andere KOSTELOOS afgehaald. Kortom: super service, dochter blij en pappa blij...;-)

RH
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

lange levertijd/niet compleet

Beoordeling 
 
5.8

Trampoline besteld met 1 á 5 werkdagen levertijd dit werden drie weken.
De gratis hoes was niet bijgeleverd ook na contact géén mogen ontvangen.
Slecht bereikbaar. Jammer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Pleinaanbiedingen.nl op 30 Mei 2016

Bianca,

heeft helaas niet gezien dat zei de trampoline in de pre order heeft besteld, de hoes is nagezonden en heeft zei al in huis mogen ontvangen, alleen jammer dat mevrouw dit er niet bij vermeld.

Bianca op 06 Juni 2016

Hallo Pleinaanbiedingen,

Ik ben wel heel erg benieuwd waar die hoes dan heen is gestuurd? En het was zeker geen pre-order!

Door deze reactie zal ik daar zeker niets meer iets bestellen....

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Echt slechte service

Ik heb wat besteld maar levertijd 3 a 5 werkdagen.
Niet dus eerder een maand. (en dan nog niks)
Nou fijn die zelf geschreven review's hier.
Zullen ze wel verzonnen hebben want de slechten kom je tegen als je door de review's gaat.
Volgens mij na een slechte maar weer flink wat goede review's in typen zo dat deze verdwijnt.
Ik voel me zwaar zwaar voor de gek gehouden

Zeg gewoon de werkelijke levertijd!
Als je dat niet kan verkoop het dan niet

F
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Pleinaanbiedigen.nl op 11 Juli 2016

Beste Fleur,

dit vinden wij erg vervelend om te moeten horen, heb jij misschien een ordernummer voor mij? zodat wij hier voor jou naar kunnen gaan kijken.

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Irina op 11 Juli 2016

Beste Fleur, ik heb presies hetzelfde ervaring. Ze liggen gewoon en schamen zich niet. Ik heb iets besteld op 23 juni en ik heb nog steeds niks ontvangen vandaag is 11 juli. Dus bestelling geannuleerd .

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Let op: Ik raad je af om iets bij pleinbestellingen.nl te bestellen.
Ik heb een rugzakje besteld. Op de website staat een levertijd van 3-5 werkdagen.
Het leek een leuke, gratis service om het rugzakje in te laten pakken; dat heb ik dus aangevinkt.
Toen ik na 8 dagen nog geen rugzakje had ontvangen heb ik de klantenservice gebeld. Zij verzekerden mij dat het pakje klaar lag voor verzending en vertelden dat de gratis inpakservice 2-3 extra dagen levertijd vroeg. Dat staat niet vermeld op de plek waar je het inpakken aan kunt klikken.
Dat zou dus een levertijd van 8 dagen opleveren…
Toen op de site na anderhalve week bij 'mijn account' bij de status nog steeds stond 'betaling ontvangen' (dus nog steeds niet verzonden…) heb ik gemaild wanneer de verzending gepland was.
Als reactie ontving ik toen een mail dat ze me de dag daarvoor gemaild hadden dat de levering vertraagd was en of ze me een ander product konden sturen. Dat mailtje heb ik nooit…
Ik heb inmiddels de order geannuleerd. Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg…
En ik hoop dat ik met deze review kan waarschuwen voor deze webshop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 5

Klantenservice Pleinaanbiedingen.nl op 15 Mei 2014

Beste mevrouw M. Marx uit Doetinchem,

Spijtig om te horen dat je een klacht over je bestelling hebt. Het klopt inderdaad dat de levertijd 1 dag is uitgelopen, maar dit komt inderdaad door de inpakservice (allemaal netjes aangegeven op de website). Je hebt de bestelling geplaatst op zondag 04 mei, 5 werkdagen later leveren is dan maandag 12 mei in huis. Plus 2 tot 3 werkdagen later is het dan maximaal donderdag 15 mei (vandaag dus). Je hebt deze review geplaatst op 13 mei, dus nog binnen de door jezelf benoemde levertijd. Dat vinden wij eerlijk gezegd zeer vreemd overkomen. En om dan ook direct zeer negatieve reviews te geven over de prijs en het bestellen is ook zeer vreemd, want deze waren blijkbaar niet dusdanig slecht dat dit je weerhield om bij ons te bestellen.

Maar nogmaals onze excuses dat wij je verwachtingen niet waar konden maken.

Met vriendelijke groet,

John Greven
Klantenservice Quadrata

p.s. het aankoopbedrag is tevens reeds retour gestort, dit zal tevens reeds op je rekening zijn bijgeschreven vandaag of morgen.

Reageer op deze review

Levertijd 3 a 5 werkdagen. En nog steeds aan het wachten na 11 dagen

Beoordeling 
 
1.8

Ik dacht mooi snel, maar had het beter ergens anders kunnen bestellen.
Wees eerlijk tegen klanten en zeg de werkelijke levertijd.
En niet 3 a 5 werkdagen. Ik zit al 11 dagen tewachten en zou vandaag een mail krijgen over de status.
Maar ook al niks gehoord

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bestel niet via pleinaanbiedingen! Je wordt aan het lijntje gehouden!!

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een schapje besteld voor de kinderkamer. De levertijd was 1 a 3 weken. Na een week heb ik gebeld of dat ze al wisten wanneer het geleverd werdt, helaas hadden ze nog geen contact gehad met de leverancier. Dit verhaal kreeg ik 3 weken lang te horen en toen heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Ik zou mijn geld terug krijgen, maar we zijn nu inmiddels 4 weken verder en nog steeds m'n geld niet terug. Vorige week nog gemaild en zeiden ze dat ze m'n bankgegevens hadden gevraagd...nou ik heb geen mail of telefoontje gemist. Aldus raad ik het niet aan om via pleinaanbiedingen te bestellen!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

pleinaanbiedingen.nl op 27 Juli 2016

Beste Marieke,

heb jij misschien een ordernummer voor mij? dan ga ik hier naar kijken.

met vriendelijk groet,
Pleinaanbiedingen.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

hoi

bestelling geplaats, binnen 2 werkdagen zou het er moeten zijn.

ik had na 5 dagen nog steeds niets ontvangen dus er MAAR ZELF achteraan gegaan. het zou uitgezocht worden en zo spoedig mogelijk zou ik iets horen (in tussen tijd was het product niet meer te vinden op website dus men wist hoe de stand was: uitverkocht niet leverbaar anders hadden ze het niet verwijderd van de site.)

dus MAAR WEER ZELF achteraan gegaan na 3 werkdagen (dus in totaal bijna 1.5 week verder)., ik zou een email ontvangen moeten hebben van zijn collega (dus niet gehad) waarin stond dat het geannuleerd zou kunnen worden of iets anders uitzoeken voor dat bedrag, nou prima toch ?! ze zou de email alsnog versturen..

dus nu zijn we weer 3 werkdagen verder en nog steeds niets gekregen zelfs geen email !!!!!!

slechte service en het zal blijken of ik het geld ook echt terug ga krijgen of niet....

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Hoi lezers,

Bij de shop Pleinaanbiedingen kun je hele leuke producten kopen voor niet teveel geld. Ik heb er nu 2 x besteld en dat ging helemaal goed.

Ga zo door Pleinaanbiedingen! Ciao, Brechje

BO
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Mooie prijzen voor de producten, het leek een korte levertijd te zijn. 2-6 werkdagen. Ideaal.
Bestelling ging prima. Vervolgens 2 weken later nog geen fiets, verjaardag kwam dichterbij. Erachteraan gemaild wanneer we hem zouden kunnen verwachten. Snelle reactie (binnen 2 uur)
Gaat langer duren, eind april.
Waarom word ik niet op de hoogte gehouden en misschien een idee om het op de site aan te passen was mijn reactie. Hun reactie was daarop dat dat al gedaan was. Ja toen wel ineens ja.
Ik was al iets geïrriteerd, maarja kan gebeuren. 14 april nog weer een mail gestuurd dat ik het vervelend vindt dat we niet op de hoogte gehouden worden. (Geen reactie) Begin mei geen fiets. Weer gereageerd, dat april voorbij is en nog geen fiets hebben. En de verjaardag is al ruim voorbij.
(Geen reactie)

Gebeld. Heel vervelend dat het zo loopt, niet netjes. We zouden een mail krijgen met de stand van zaken.
Zelfde dag een mail gekregen. De fiets zou deze week (vorige week) waarschijnlijk verzonden worden en we zouden een verzendbevestiging krijgen per mail.. Vrijdags nog geen verzendsbevestiging of fiets. Gister hadden we ineens de fiets binnen. Wederom geen afspraken want we hebben geen verzendsbevestiging gehad. Nu waren we thuis, maar ik vraag me af wat er was gebeurd als we niet thuis waren.
Zodra het mailtje van ons uit een beetje boos en ontevreden was kregen we geen reactie meer. Geen excuses of iets dergelijks. Erg jammer.
Fijn dat de fiets er nu is, maar de laatste keer dat we hier wat besteld hebben.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Ze kunnen een hoop leren

Beoordeling 
 
4.0

Beste medewerkers van Pleinaanbiedingen.nl

Ik ben zeer ontevreden over met name de service en klantvriendelijkheid van jullie werken.
Dat een levering vanuit jullie leverancier verkeerd gaat of vertraging heeft, begrijp ik dat jullie hier machteloos is zijn.

Wel mag ik verwachten dat ik op de hoogte gehouden wordt over de stand van zaken.
Ik wordt niet gebeld met een bericht van vertraging.
Bij meerdere malen contact opnemen wordt elke keer gezegd: Dit moet ik uitzoeken of de betreffende collega is er vandaag niet.
De belofte wordt gemaakt: U wordt terug gebeld.
En ook dit wordt niet nagekomen.

Als klant zijnde moet je er zelf druk achter zetten anders ben ik bang dat het product nog later geleverd wordt of in het ergste geval helemaal niet.

Ik raad hierbij dus iedereen aan om voor een bestelling te plaatsen bij Pleinaanbiedingen.nl eerst verder te kijken of het product ergens anders ook te verkrijgen is.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

geen voorraad terugbetaling duurt eeuwen

Beoordeling 
 
1.0

kinderfiets bested. Betaald met ideal. (nooit meer) fiets was niet op voorraad,kwam 1.5 maand later misschien weer binnen. wel eerst laten betalen......duurde 9 dagen tot betaling retour was gestort, dit maakte ik nog wel mee in de jaren 80, maar nu is het een schande om dit zolang te laten wachten. en de voorraad wordt niet op website aangegeven omdat ze die NIET hebben!!!! vervolgens Bij Bart Smit een fiets besteld, 2 dagen en ik heb hem binnen (kijk zo werkt dat). I LOVE BART SMIT FOR EVER! Pleinaanbieding is gewoon een handelaar die niks op voorraad heeft, alleen een brievenbusadres zodat mensen op google een mooi gebouw zien en dan er vanuit gaan dat ze goede zaken met ze kunnen doen.

geen voorraad vermelding, want ze hebben geen voorraad, wel eerst betalen, maar retour betaling duurt langer als 7 werkdagen, dan moet je vragen waar je geld blijft en dan gaan ze het pas storten anders houden ze je geld zeg maar.

Ik ben er weer ingetrapt, klotebedrijfjes!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

levertijd klopt niet en maar aan het lijntje houden

Beoordeling 
 
1.0

Besteld via bol.com.
Dan ga je er toch van uit dat het goed zit.
Maar helaas levertijd 3 a 5 werkdagen.
Eerder weken maar dan nog niet.
Jammer dat bol.com dit soort bedrijven aanbied klantenservice is ook echt slecht.
bij bol.com is de klantenservice top.
Maar bij Pleinaanbiedingen ze houden je maar aan het lijntje met wat mooie onduidelijke verhalen.
Maar ben blijkbaar niet de enigen als ik zo op internet kijk.
Geannuleerd ben benieuwd hoe snel dat gaat.
Ik bestel er nooit meer en raad het niemand aan

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Over het product en de snelle aflevering zijn wij heel tevreden.Prijs-kwaliteit ook prima.
Alleen 1 tip kies een andere bezorgbedrijf.DHL krijgt van mij een 0.Wat een onredelijk bedrijf: geen enkele indicatie of medewerking in de richting qua tijd.Je bent aan huis gekluisterd en net op het moment dat je je dochter naar school moet brengen, komt DHL langs= gemiste kans, dus morgen weer en anders moet je het ophalen in Den-Haag. Na een telefoontje met DHL of het ochtend of middag zou worden: geen enkel begrip en geen enkele tijdsindicatie. Gelukkig had een (ingehuurde) super lieve koerier zijn 06nummer achter gelaten, waardoor ik een indicatie kreeg en op 10 minuten voor aankomst nog even een reminder kreeg.Te gek, maar die credits zijn dus niet voor de DHL, dat is mijn geluk geweest dat ik een welwillende en begripvolle koerier trof. Die 8 punten voor de levering is voor de koerier en dus zeker niet voor DHL!

O2
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Mijn ervaring, kan beloftes niet nakomen

Beoordeling 
 
4.5

Pleinaanbiedingen bood een trampoline-set aan tegen een goede prijs. De levering die 5 dagen zou in beslag nemen duurde 21 dagen. Een deel van de levering is na 40 dagen nog steeds niet gearriveerd...

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Pleinaanbiedingen.nl op 18 Juli 2016

Beste Dieter,

heb jij misschien een ordernummer voor mij? dan zou ik dit voor jou kunnen gaan nakijken.
misschien heb jij een trampoline bij ons besteld met een levertijd.

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Wij hebben goeie ervaring met Pleinaanbiedingen.nl. Op zaterdag besteld, komt dinsdag al in huis. En fietsstoeltje was heel goedkoop en mooi.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Zeer goede service en snelle reacties

Beoordeling 
 
10.0

Had een onderdeel defect van mijn trampoline, werd snel gereageerd op mails en de vervangende onderdelen waren snel in huis zelfs kosteloos. Super geweldige service.

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
183 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Wij zijn benieuwd naar jouw Pleinaanbiedingen ervaring

Pleinaanbiedingen heeft een ruim assortiment fiets(artikelen), (buiten)speelgoed, fun en fan artikelen en een grote keuze in allerhande wanddecoratie, van maatwerk schilderijen tot muurstickers en spiegels op maat. Bij Pleinaanbiedingen staat de klant centraal. Niet alleen wat betreft het aanbod en de prijs, maar bovenal de aftersales. Bij iedere bestelling wordt een retourbon meegezonden, waarmee de bestelling binnen 14 dagen kosteloos retour kan worden gezonden, ongeacht de reden. Niet goed is uiteraard geld terug, binnen 3 werkdagen.

Wat is uw ervaring met Pleinaanbiedingen? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Pleinaanbiedingen hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Pleinaanbiedingen reviews lezen.

Telefoonnummer: 0541 - 513 451

Algemene informatie

Keurmerken
onbekend
Verzendkosten
onbekend
Levertijd
onbekend
Productgroepen
  • trampolines
  • Speelgoed
Merken
Fisher-Price
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • achteraf betalen
  • creditcard