Details van de beoordeling

sneakerbaas
Sport

DRAMATISCHE SERVICE

Beoordeling 
 
6.0

Een hele slechte ervaring gehad met deze webshop. Mijn zoon heeft een mooie paar Nike Air Jordans gekocht en deze werden netjes binnen 2 dagen geleverd, dus dat was super. Blij kind. Na de schoen een aantal keer te hebben gedragen is het klipje afgebroken van een van de schoenen wat van een slechtere kwaliteit was dan dat van de andere schoen (dunner materiaal). Contact gehad via de normale weg met Sneakerbaas en nadat zij gevraagd hadden om een foto, deze gestuurd (meerdere scherpe foto’s).
Conclusie van de medewerker die het gezien gehad is dat het inderdaad niet goed is en dat we mogen kiezen voor een nieuwe paar schoenen of een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag. Om mijn tegoedbon te krijgen moet ik de schoenen op sturen en krijg ik ook nog eens de verzendkosten terug. Super allemaal. Nadat de schoenen ontvangen zijn kregen we opnieuw bericht dat de schoenen teveel gedragen waren en dat het de fout van mijn zoon was. De schoenen waren 3 weken daarvoor gekocht en heeft ze hooguit 3 keer gedragen. Uiteindelijk hebben ze aangegeven dat we niks vergoed krijgen en dat ze de kapotte schoenen terug gaan sturen. Heb weer contact met ze gehad en ze geconfronteerd met hun mail waarin ze anders beloven. Uiteindelijk proberen ze er vanaf te komen met een tegoedbon van eerst 15 euro en later 20 euro, terwijl de schoenen bijna 100 euro waren. Valt me heel erg tegen van deze grote club en ik laat het er niet bij zitten. Al moet ik mijn advocaat duizenden euro’s betalen, ik laat het hier niet bij zitten.

Groet,
de vader van een teleurgestelde jongen

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review