Details van de beoordeling

oplichting

Beste sporters,

Ik heb 24 mei jl hier een bestelling gedaan. Producten niet ontvangen. Na vele malen bellen en mailtjes, heb ik 1x reactie per mail gehad dat het op maandag binnen zou komen. En dat hij het op zou sturen. Mooi niet dus! Ik heb deze "meneer"' een week de tijd gegeven om of een alternatief aan te bieden of mijn geld te retouneren. Zo niet ga ik andere stappen ondernemen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Marco op 19 Juli 2017

Hoi Rob,

Na dat ik gedreigd had met aangifte wegens oplichting, wat ik ook daadwerkelijk op het punt stond om te doen, en ge-eist had dat ik per direct mijn geld terug gestort wilde hebben, was er op magische wijze ineens contact. Ze zouden m'n geld terug storten, per direct. Ik hoop dat dat ook gebeurd, want m'n tabblad voor de aangifte staat open om alsnog gedaan te worden. Ik zou als ik jou was hetzelfde doen, want blijkbaar is dit de enige manier die werkt. Het blijft gewoon ronduit triest en schandalig eigenlijk dat dit soort types bestaan. Een bestelling van mij in de toekomst kunnen ze uiteraard op hun buik schrijven. Gezien de andere recencies hier lijkt me dat wel duidelijk... ;-)

Rob op 20 Juli 2017

Hey Marco,

Klaarblijkelijk waren mijn woorden "dat ik m een week de tijd gaf omdat ik anders andere stappen zou ondernemen" genoeg. Ik kreeg eerst een mail waarin hij mij een alternatief aanbood en vervolgens een mail dat hij het geld terug zou storten. Ik heb het met enige argwaan aangekeken en vandaag stond zowaar het geld weer op mijn rekening. Er zullen genoeg mensen zijn die het zo laten en dus hun geld kwijt zijn. Hij levert een wanprestatie. En ik heb vandaag alsnog overwogen om aangifte te doen. Ik doe het niet! Maar ik hoop dat mensen die iets willen bestellen eerst reviews lezen. Ik hou het in het vervolg bij duursport.nl

Reageer op deze review