Details van de beoordeling

voetbalshop reviews
Sport

ERG ONTEVREDEN

Beoordeling 
 
1.0

Mijn kinderen moeten nu hun voetbalclub kleding bestellen via voetbalshop.nl. Voorheen was er een afspraak met een lokale sportzaak. Wat fijn dat we toen gewoon de kleding konden passen... Ik heb voor twee kinderen zowel trainingskleding als wedstrijdkleding moeten kopen. Bij elke bestelling, kwamen de artikelen binnen op verschillende momenten. Eerst de wedstrijdkleding voor een van mijn zoons, zonder sokken en broek...; en een wedstrijdshirt die veel te groot is. De hele team loopt met een te groot shirt. Een week later kwamen de sokken, en pas nog een week later het broekje. Drie verschillende leveringen dus. En de trainingskleding - dat setje kwam pas na ongeveer drie weken. En we wachten nog op de sokken... En daarna mijn andere zoon... wedstrijdtenue setje besteld. Alles binnen, behalve het broekje. Die kwam pas 10 dagen later. En voor hem heb ik niet eens trainingskleding besteld. Veel te duur. En er zijn kennelijk andere kortingsafspraken gemaakt voor selectieteams en breedteteams. Een groot verschil. 35% korting voor selectieteams, en maar 15% korting voor breedteteams. Waarom, vragen we ons af??? Het kwam er op neer dat als ik voor mijn "breedte" zoon zowel wedstrijdkleding als trainingskleding had besteld, dan waren we €230 kwijt. Schandalig. Voor mijn "selectie"zoon hebben we voor alles (wedstrijd- en trainingskleding) €160 betaald. Een behoorlijk groot verschil. En over de kwaliteit van de Nike kleding? Veel minder dan de Hummel kleding die we al jaren gebruiken via de lokale sportzaak: 1) Aardige mensen 2) Je kan gewoon in de winkel passen 3) Betere kwaliteit 4) Betaalbaar!

IJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review