Sneakerbaas reviews & ervaringen

www.sneakerbaas.com
 
7.7 (101)
sneakerbaas

101 Sneakerbaas reviews

 
(53)
 
(20)
 
(8)
 
(10)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
111 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde
Beoordeling 
 
9.0

Top ervaring gehad met deze webshop, mederwerker Coen heeft mij super geholpen! Ik had de verkeerde maat besteld, en hij heeft ervoor gezorgt dat ik heel snel weer de juiste maat had. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar toffe sneakers.

LH
Was deze beoordeling nuttig? 9 4

Leonie Geerlin op 12 Juli 2013

Ben sinds kort overgestapt van zalando naar SNEAKERBAAS, veel betere service. Bij zalando moest ik 2 weken wachten op mijn juiste schoenen!

Charlotte op 19 Juli 2013

Ik had ook een goede ervaring met deze webshop! Balen alleen dat me maat weinig aanwezig was, mogen wel wat meer hele kleine maatjes inkopen :)

Geertje op 29 Augustus 2013

Heb een goede ervaring gehad, ondanks de vertraging van een order hebben ze me goed geholpen met mijn sneakers!

jordy op 30 September 2013

ik vindt dat ze het sloom verzenden ik wacht al een week op mijn schoenen en ze zijn nog steeds niet binnen dus ik raad je het niet aan om je schoenen daar te kopen

lodewijk op 03 Oktober 2013

Bestel nooit bij deze site. Ze komen verzendingen niet na, ze zijn telefonisch bijna niet bereikbaar en via de mail al helemaal niet.

Cash uit Rotterdam op 10 Oktober 2013

wat een slechte bedrijf via tel. Niet bereikbaar.
Via de mail zogenaamd binnen 48 uur antwoordt, NIET DUS!!!!!
Ik raad iedereen ergens anders sneakers te bestellen dit gaat helemaal nergens over
WOEI in Rotterdam veel beter....
Heb me sneakers 1 oktober besteld, en je raadt het al, NIET BINNEN.
En moment van typen ook niet!!!!!!!

Jonny M op 21 Oktober 2013

Top service, mij goed geholpen met het ruilen van mijn schoenen. Snel in huis!

Rachel Ganzenhoef op 22 November 2013

Mijn bestelling was keurig snel binnen, inclusief een gratis schoonmaak setje! Ik ga zeker vaker mijn sneakers bestellen bij ze!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Eerste keer dat ik bij sneakerbaas bestel 3n dit is ook gelijk de laaatste keer. Heb 2 weken geleden daar schoenen besteld de schoenen zouden binnen 1 dag verzonden worden dus ik zou ze dinsdag 24 september hebben nu bijna 2 weken verder en de schoenen zijn nog niet binnen. Ik heb ze al een aantal keren proberen te bellen 1x zou ik terug gebeld worden en dat hebbben ze niet gedaan. Heb ze gister 5x gebeld en je krijgt ze gewoon echt niet te pakken. Heel slecht!! Kortom bestel hier noooit schoenen

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Ook ik heb enkel een slecht

Beoordeling 
 
5.5

MENSEN, PAS OP MET DIT BEDRIJFJE

!!BEKIJK TEVENS DE ANDERE RECENSIES MET 1 STER, HET GAAT ALLEMAAL OVER HUN AFTERSALES!!

OPPASSEN MET DEZE JONGETJES


Sneakerbaas, jongetjes die enkel geld willen maken en zich verder niets aantrekken van regelgeving omtrent consumentenrecht.

Lees hun algemene voorwaarden en zie dat het haaks staat met wetgeving.

Ik zeg; BLIJF ER VER VANDAAN.

PS
Beste Roy, bedankt voor je reactie hieronder. Je collega kan alle mails bekijken die ik jullie heb gestuurd met betrekking tot deze kwestie. Daar staat alles ontzettend gedetaileerd in; van garantieregelgeving tot Nike Policy tot consumentenrecht, etc... Hoef je mij echt niet meer voor te benaderen.

MAAR, voor de Nederlandse Lezers van deze website, hieronder hoe het gegaan is-->
Eerste even als intro een korte les mbt regelgeving;
Bij aankoop van bijv. deze schoenen heb je recht op een deugdelijk (goed) product.

Een deugdelijk product betekent dat het product (m'n schoenen) moeten voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben.
(Ter info; De verwachte levensduur van 180 euro kostende Nike's is een heel stuk langer dan 1,5 maand).

Gaat het product in die periode stuk, dan heb ik als consument recht op gratis reparatie of vervanging. (Punt van aandacht, Nike haar policy wijst elke vorm van reparatie binnen garantie termijn af, dus deze optie vervalt soieso)
Wat je van een product mag verwachten hangt van meerdere factoren af, zoals:

De prijs van het product
Het merk (een A-merk of merkloos)
De beloften van de verkoper of de reclame

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het mij gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef ik niet zelf te bewijzen dat ik het normaal gebruikt hebt. De bewijslast ligt bij jullie, de verkoper. Ik hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat ik het product verkeerd gebruikt hebt.

Dat was de regelgeving. Nu de policy van NIKE zelf;
(plak en knip werk van hun website;)

We(NIKE) hebben afspraken gemaakt met onze geautoriseerde retailers om retourzendingen van producten met MATERIAAL- of PRODUCTIEFOUTEN te accepteren. Als je een Nike product met een materiaal- of productiefout hebt, raden we je aan om eerst contact op te nemen met het verkooppunt waar je het hebt gekocht. Als de retailer waar je je product hebt gekocht weigert je te helpen met een product dat defect lijkt, kun je contact opnemen met ons. Nike kan dan beoordelen of het product defect is en welke stappen er moeten worden genomen.

ZO nu we dat gelezen hebben hieronder hoe het gegaan is;
Ik stuurde hen een mail met foto's dat m'n zool aan het los laten was, binnen 40 dagen.
Als reactie kreeg ik van Sneakerbaas een 20 euro tegoedbon aangeboden.
Ik deelde hen mede dat dat niet is hoe het hoort te gaan. Tevens had ik alle bovenstaande informatie ook in een mail gestuurd.
Helaas kreeg ik geen antwoord van Sneakerbaas. Ondertussen Met Nike zelf contact gehad en samen gingen we afwachten wat Sneakerbaas zou doen. Uiteindelijk heb ik ze gebeld en boden ze mij 15 euro retour aan. Best wel gek als je bovenstaande regelgeving EN nike policy zou naleven. Toen ik daar niet mee akkoord ging, vroegen ze mij de schoenen op te sturen. Na een paar dagen kreeg ik een email dat ze naar een 'speciale schoenmaker' zouden gaan om ze te laten lijmen..?

Toen heb ik direct contact met NIKE opgenomen en dit is wat NIKE mij schreef:

Hoi Dan
Wat ongelofelijk vervelend dat het allemaal zo moet lopen.
Het is absoluut niet de bedoeling dat de schoenen worden gelijmd. Vraag alsjeblieft of ze de schoenen terug geven aan jou.
Als je de schoenen hebt, zou je mij dan alsjeblieft in de bijlage willen voorzien van een foto van het label en het aankoopbewijs?

Dan zal ik via Nike een claim process voor je opstarten. Dit houdt in dat ik je een formulier opstuur dat je in moet vullen.
Dit formulier stuur je dan samen met de schoenen op naar Nike.
Voor het opsturen zul je verzendkosten moeten betalen, wij zullen de schoenen na ontvangst dan voor je inspecteren.
Na inspectie ontvang je de restitutie samen met de verzendkosten op een giftcard.
Deze kun je dan besteden op Nike.com

Zo gezegd zo gedaan..

Nou beste Lezer.. zeg nou zelf, op welke manier zou jij behandeld willen worden?
Service van Sneakerbaas is Oneerlijk, Geen reactie, Zelf Bovenop zitten, kortom een en al negativiteit..

Service van NIKE is TOP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Erg jammer

Beoordeling 
 
4.8

Voor dochterlief schoenen besteld.
Af laten leveren bij de lokale Hema
Echter gaf ze direct aan dat het toch de verkeerde kleur was.
Annuleren kon niet helaas, maar als ik ze niet af zou halen zouden ze automatisch na 5 dagen weer retour gaan. Volgens Sneakerbaas.

Prima geregeld dus.
Even contact gehad en gezegd dat ik graag mijn geld terug wilde hebben.
Rekeningnummer doorgegeven en klaar, zou je zeggen.

Netjes een bevestiging gekregen dat de schoenen waren afgeleverd bij de Hema.
Het duurde blijkbaar even want na een week waren de schoenen nog niet retour.
Prima, later weer even checken en nog steeds niet..
Wel de toezegging gekregen dat ze het direct zouden regelen als ze retour kwamen.

Ik ging er vanuit dat ik het geld netjes terug had gekregen. Na enige tijd heb ik even gecontroleerd en het geld is nooit ontvangen.
Maar weer naar Sneakerbaas.. Zij zeggen de schoenen nooit retour te hebben gekregen.
Vreemde zaak dus.
Of ik even bij de Hema wilde checken. Tuurlijk.
Echter wisten ze me bij de Hema te vertellen dat zij helemaal geen afgiftepunt zijn voor de DHL.
Nooit hebben zij pakketjes aangenomen anders dan van de Hema zelf.

Nadat ik dit heb gemeld is het ineens mijn probleem en kan ik naar de centen en de schoenen fluiten.
Het is dus mijn schuld dat de schoenen ineens verdwenen zijn.
Na vele negatieve reacties gelezen te hebben wilde ik dit ook maar even delen.
Zolang je koopt is alles prima, maar daarna wordt het een lastig verhaal en is niets mogelijk en is het je eigen probleem.

Volgende keer maar weer naar 1 van de gerenommeerde verkopers.

mvg.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Heb schoenen besteld 4 wkn geleden zouden eind okt. binnen zijn tot op heden niks!! Ga ervan uit dat ze wel komen maar dit was wel de 1e en de laatste keer.Beantwoorden geen mails en pakken gewoon de telefoon niet op, Hoe bizar is dit!

PV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Kevin op 06 November 2013

klopt. Maandag schoenen besteld. Track&trace klopt niet, geen antwoord op mail..

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Super mooie site, super mooi assortiment. Maar helaas gerunt door een stel prutsers. Nu al 2 bestellingen na anderhalve week nog niet binnen. slecht contact via mail. echt om van te janken, onwijs sonde van zo een mooi bedrijf.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb 01-07-15 schoenen besteld. Volgende dag had ik ze in huis. Helaas kwam ik er achter dat er bij de rechter schoen aan de binnenkant van de voering een fout zat. Deze zat dubbel waardoor mijn tenen tegen de voorkant aan kwamen. Direct de volgende dag de schoenen aangetekend retour gestuurd. Ik heb sneakerbaas de volgende gebeld toen ik via track en tracé zag dat de schoenen ontvangen waren door sneakerbaas. Ik heb toen gevraagd of ze een nieuw paartje konden toesturen. Helaas hadden ze de schoenen niet meer op voorraad. Ik kreeg toen de keuze een tegoedbon met een meerwaarde van €20,- of mijn aankoop bedrag terug inclusief de retour kosten. Ik koos voor het tweede, het geld zou dezelfde week nog retour overgemaakt worden werd beloofd. Na twee weken had ik mijn geld helaas nog niet ontvangen, ik heb in de tussentijd 2x een mail gestuurd en gevraagd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Op de eerste mail hebbik nooit antwoord gehad. De tweede mail werd beantwoord dat ze het zo snel mogelijk in orde gingen maken. Ben toen 3 weken met vakantie gegaan en toen ik terug kwam van vakantie had ik helaas nog altijd mijn geld niet ontvangen. Na de vakantie weer gebeld om te vragen wanneer ik nu eindelijk mijn geld kon verwachten. Er werd toen aangegeven dat ze de schoenen nooit retour hadden ontvangen. Ik gaf aan dat ik ze aangetekend retour had gestuurd en waren ontvangen door een desbetreffende collega wiens naam ik niet zal noemen. Ze vroegen of ik de 3S code nog had van het bonnetje van post.nl. Gelukkig had ik die bewaard en heb deze per mail naar sneakerbaas gestuurd waarop je duidelijk kunt zien wie het pakket heeft aangenomen en op welke datum en hoe laat. Helaas was dit nog niet genoeg bewijs voor sneakerbaas en er werd gevraagd of ik een foto kon maken van het bonnetje en kon toesturen per mail. Uiteindelijk ook gedaan hoe vreemd ik het ook vond. Toen helaas weer een week niks vernomen van sneakerbaas. Toen maar weer eens gebeld, ik kreeg voor de zoveelste keer hun excuses en zouden het in orde maken. Uiteindelijk heb ik toen mijn aankoop bedrag van de schoenen retour gekregen na ruim 6 weken. Maar mijn retour kosten waren helaas niet berekende door sneakerbaas. Toen dezelfde dag nog gebeld om te vragen of ook dit bedrag nog overgemaakt kon worden. Ik kreeg het antwoord u heeft u geld toch overgemaakt de retour kosten zijn voor u zelf. Heb toen moeten uitleggen dat ik de schoenen retour heb gestuurd omdat de schoenen niet goed waren en niet omdat ik de schoenen niet mooi vond of een verkeerde maat had besteld. Er werd toen gezegd dat ze alsnog per direct het bedrag van de retourkosten zouden overmaken. Helaas na een week nog het bedrag niet ontvangen. Toen maar weer eens gebeld. Weer excuses en ze zouden het weer in orde maken en mij vandaag nog bellen voor verdere uitleg. Maar je raad het al weer geen reactie van sneakerbaas!!!!
Ik zelf zal dan ook nooit meer schoenen bestellen bij sneakerbaas en raad verder iedereen af om ooit nog een bestelling te doen bij sneakerbaas.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0



wat een slechte bedrijf via tel. Niet bereikbaar.
Via de mail zogenaamd binnen 48 uur antwoordt, NIET DUS!!!!!
Ik raad iedereen ergens anders sneakers te bestellen dit gaat helemaal nergens over
WOEI in Rotterdam veel beter....
Heb me sneakers 1 oktober besteld, en je raadt het al, NIET BINNEN.
En moment van typen ook niet!!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Sneakerbaas bedankt voor de snelle levering en de extra stickers! Zoals belooft een goede recensie.
groetjes!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service / klantgerichtheid.

Beoordeling 
 
5.5

Schoenen gekocht via hun Webshop, maar per ongeluk een cijfertje te veel ingevuld bij mijn huisnummer. Mijn fout, Het viel me direct op dus direct proberen te bellen. 3x bellen en niemand nam op, of het antwoordapparaat zei dat iedereen in gesprek was. Leek me sterk.

Daarna gemaild of ze de kleine adreswijziging konden doorvoeren en ze zeiden dat ze dat via de externe distributeur moesten doen, en dat ze dat hebben doorgegeven. 'We houden je op de hoogte'. Nu al 2 dagen niks gehoord van ze, 10x proberen te bellen, en nog gemaild. NIks. Erg slecht.

Daarbij kreeg ik in de bevestiging een DHL-link, maar geen T&T code. Dus ik heb geen idee of het nu naar me wordt toegestuurd, en wanneer dat dan is. Ook dit aangegeven in de mail, maar ook niks over ontvangen.

Het zal wel allemaal toeval etc zijn en het komt vast goed, maar 10x niet opnemen en me niet op de hoogte houden van mn bestelling, én een DHL link sturen die niet werkt kan écht niet.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Worst shop ever

Beoordeling 
 
2.8

Worst shop ever. Bad Communication. Bad working Website. The german telephone number does not exist

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

***Avoid this company**
I placed an order using a coupon code which was fine. The site then emailed me notifying me that there was an error syncing my order. So i repurchased to ensure there were no issues. I didn't get any dispatch emails but my order was shortly delivered. I received two pairs of sneakers but I only ordered one. I intended to send the shoes back but they don't do free returns . The customer service received was very bad, the error was on the companies side.Had they sent me dispatch emails I would've been able to see the error of two orders beforehand and rejected one of the orders upon delivery. They didn't acknowledge their systems error no apology nothing, they also refused refund the postage cost..

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Meeste slechte customer service ooit.
Mails worden niet beantwoord. Telefoon wordt niet opgenomen, maar ondertussen verwachten ze wel dat je het produc5t binnen 7 dagen retour stuurt als je het niet wilt. Dit terwijl er NERGENS op de website duidelijk aangegeven staat hoe dit moet als jet het zonder account bestelt hebt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Dank SneakerBaas voor de snelle levering en extra baaspunten, mijn vriend is er dolblij mee.

Misschien ga ik ook wel air maxtjes dragen vanaf nu :)

IV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Na twee weken nog steeds mijn bestelling niet binnen. Op de site staat dat mijn
Bestelling verstuurd is maar heb nog niks ontvangen.

Klantenservice is niet behulpzaam. Ze 'zouden er naar kijken' en voor het wachten hebben ze
me een niet werkende kortingscode gegeven. Inmiddels een aantal telefoontjes en mailtjes verder...
Geen antwoord. Heel jammer!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

sneakerbaas

Beste mensen ik ben via Facebook terecht gekomen op sneakerbaas
En zag hier toch wel er vette nikes die waarschijnlijk niet in de winkel verkocht worden
Ik denk weetje wat laat ik die bestellen ik ben normaal gesproken er echt op tegen om dan ook maar iets online te kopen maar deze nikes moest en zou ik hebben ik heb dus afgelopen zondag de nikes besteld en heb wel netjes een email gekregen waarin staat dat de betaling en de bestelling is ontvangen zo gezegt zo gedaan zal je denken ik heb niet voor 4 uur besteld dus had ze dan ook niet op maandag verwacht maar mischien dinsdag nou niet dus
Ik heb op dinsdag een email gestuurd om te vragen of ze mijn bestelling in goede orde hebben ontvangen geen reactie ik heb op woensdag om 9u sochtends een email gestuurd geen reactie ik probeer ze te bereiken via het telefoonnummer niet bereikbaar ik vind de klante service zeer slecht en het geeft geen fijn gevoel dat er op deze manier mee word omgegaan je praat toch even over 140 euro ik wil SNEAKERBAAS dan ok adviseren om hier wat aan te doen en voor het voor 4 uir besteld of vandaag besteld morgen in huis niet meer te gebruiken
Ik hoop dat ik mijn schoenen nog krijg en het is gelijk de laatste keer dat ik hier bestel!!!!!! Bedankt voor uw vertrouwen SNEAKERBAAS

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ontzettend slecht bedrijf

Wat een bizar slecht bedrijf is dit zeg! Het is te bizar voor woorden hoe ze met hun (inmiddels ex) klant(en) om gaan. Zo'n maand geleden heb ik een winactie bij ze gewonnen op Instagram, en ik zou een super gaaf pakket met schoenen erin thuis bezorgd krijgen. Ze beloofde me van alles en nog wat, en ze bleven maar smoesjes verzinnen dat ik het binnen zou gaan krijgen, maar ik heb helaas na ruim een maand verder nog steeds niets ontvangen. Kortom ze beloven mensen dingen en verheugen mensen op dingen, maar nakomen doen ze niet. Oftewel te triest voor woorden!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Snelle levering , netjes verpakt. Super goed ik ga zeker vaker bestellen . Ga zo door , dan werven jullie veel klanten !

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

De bestelling was makkelijk, de levering was snel en zij bieden goede oplossingen aan voor eventuele problemen. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Nieuwste Nike Air Max 1 besteld om 20 uur 's avonds en de volgende dag geleverd met gratis verzending! Uniek in Nederland Super service en goed aanbod van dope sneakers! Heb veel andere sites bekeken en geen betere gevonden

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
111 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Sneakerbaas ervaring

Sneakerbaas.nl is een Nederlandse webwinkel voor exclusieve sneakers. Sneakerbaas bestaat sinds 2009. Het doel van Sneakerbaas is om u de nieuwste exclusieve sneakers aan te kunnen bieden. Merken welke u in de shop van Sneakerbaas kunt vinden zijn o.a. de populaire merken Nike, Jordan, New Balance, Puma, Reebok en Adidas. Maar ook vele andere merken zijn goed vertegenwoordigd in het complete assortiment. Sneakerbaas berekent geen verzendkosten in Nederland en indien u voor 16:00 besteld, heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

Wat is uw ervaring met Sneakerbaas? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sneakerbaas hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sneakerbaas reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 890 6560

Algemene informatie

Verzendkosten
Binnen Nederland Gratis
Levertijd
Indien op voorraad. Voor 16:00 besteld is zelfde dag verzonden
Productgroepen
sneakers
Merken
  • Adidas
  • New Balance
  • Puma
  • Nike
  • Saucony
  • Converse
  • KangaROOS
  • Lacoste
  • Reebok
  • Vans
  • G-shock
  • BBC
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Visa
  • maestro
  • overschrijving