Eind februari telefoon bestelt, sim module bleek defect, verbinding viel afentoe weg. Na aantal weken uitproberen toch terug gestuurd, vervolgens 2 maanden NIETS van gehoord. Na herhaaldelijk achteraan bellen bleek telefoon 'érgens op hoek van bureau' bij reparateur gevonden te zijn.. in juni telefoon weer ontvangen maar nu bleek de batterij te zijn overleden.. weer terug gestuurd .. vervolgens weer tijd niks gehoord.. na weer achteraan bellen bleek er geen gereedschap aanwezig om telefoon te repareren icm vakanties.. sturen ze telefoon terug en heb ik kapotte telefoon thuis liggen... Na mn vakantie telefoon weer terug gestuurd en vervolgens wordt ik maar aan het lijntje gehouden... Ja u krijgt de telefoon direct terug binnen 2 dagen, dat was alweer 3 weken geleden... telefoon zal wel weer ergens op hoek van bureau liggen.. Al met al reeds bijna 7 maanden (!!) geen werkende telefoon, nooit weer hier!
Inmiddels aankoopbedrag teruggestort gekregen maar nu heb ik de verzendkosten en bestanden die op telefoon stonden nog steeds niet terug! nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Over de telefoon, ik heb nu een Huawei P8 Lite voor 50,- minder dan de K2 en wat een verschil zeg, de P8 lite is een 100x betere telefoon voor minder geld.