Details van de beoordeling

galaxyworld
Telecom

Slechte dienst na verkoop

Service 
 
1.0

Bestelling verliep vlot, betaling ook. Toen ik echter een factuur wou met Belgisch BTW nummer ging dat opeens niet omdat de bestelling onder de €100 was. Kan ik wel ergens begrijpen maar de eerste medewerker van Galaxyworld ging dit in orde brengen en de 2de zei daarna dat het toch niet ging. Op mijn vraag om mijn factuur aan te passen met bedrijfsgegevens krijg ik maar geen antwoord.

Aanrader: Best ook even kijken op andere websites voor je hier besteld. De kans dat je daar een betere service krijgt lijkt me groot.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Galaxyworld op 31 Oktober 2017

Beste Ruben,
Als het slechts om het BTW nummer ging was dacht geen probleem. U wilde echter een intracommunautaire levering met aftrek van de btw. U heeft met de aankoop van de kabels ingestemd met de betaling inclusief btw. Beleid is dat we dat niet meer achteraf doen voor kleine betalingen. De medewerker in kwestie was zich hier niet van bewust.
Onze excuses voor het ongemak.
Galaxyworld

Ruben op 06 November 2017

Ik raad jullie dan toch aan om dit ook te vermelden op de checkout pagina. Ik kon het zelf nergens op een duidelijk manier vinden.

Betreft het factuur dat heb ik gisteren (5/11) ontvangen. Mijn eerste mail was 19 oktober. Aangezien het bleef aanslepen heb ik deze review geschreven. Ik vermeld er ook duidelijk in dat de bestelling en betaling vlot verliepen en heb ik enkel punten gegeven op de service.

Veel succes verder.

Reageer op deze review