Lebara reviews & ervaringen

www.lebara.nl
 
3.1 (15)
Lebara

15 Lebara reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(2)
3-5 punten
 
(3)
1-3 punten
 
(10)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
10 resultaten - getoond 1 - 10
Volgorde

lebara sim only

Beoordeling 
 
2.5

Slecht. Een telefoon nummer doorschakelen kan bij lebara niet. Dat hebben ze om onduidelijke redenen geblokkeerd. Waarom dat niet kan willen ze niet zeggen bij de klantenservice. Jammer, heb het abonnement gelijk opgezegd

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Onmogelijk om een abonnement op te zeggen

Beoordeling 
 
2.8

Het probleem bij lebara zit hem niet in de aansluiting. Maar als je na een paar maanden het abonnement niet meer nodig hebt is opzeggen onmogelijk. Terwijl aansluiten kan via het internet, moet je je in bochten wringen om het abonnement op te zeggen. En als je dan op hebt kunnen zeggen blijven ze gewoon vrolijk van je rekening afschrijven. Lebara is een schurkenbedrijf

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Service 
 
1.0

Op 29-09-2020 activeerde ik een Lebara prepaid sim met tfnnr +XXXXXXXXXXX.

Ik las op de Lebara website:

Hoelang is mijn beltegoed geldig? (Prepaid)
Beltegoed van Lebara is onbeperkt houdbaar. Wel moet er eens per
90 dagen gebruik gemaakt worden van een betaalde dienst
(SMS/Bellen/Data) anders worden je diensten geblokkeerd. Daarna
heb je 30 dagen de tijd om op te waarderen voordat je
telefoonnummer komt te vervallen.

Echter ontving ik een SMS van Lebara dat ik de voicemail opnieuw in moest stellen. Dat probeerde ik op 14-12-2020 te doen maar ik kreeg de melding dat ik geen beltegoed zou hebben.

14-12-2020 is ruim binnen de genoemde 90 dagen. Toch was mijn beltegoed geblokkeerd.

Ik zond een aantal e-mails naar Lebara maar mocht geen enkele reactie ontvangen.

Ik probeerde de "chat" functie herhaaldelijk maar ik werd steeds in cirkels geleid.

Uiteindelijk slaagde ik erin om contact met Lebara te leggen via de "chat" functie.

Ik zond, via de "chat" functie, een keurig bericht met alle benodigde informatie.

Helaas kon of wilde de medewerker van Lebara mijn tekst niet lezen. Hij bedreef een afschuif beleid, vertelde aperte onzin en had maar één boodschap: "Jij moet opwaarderen; opwaarderen".

Terwijl uit mijn tekst duidelijk was dat ik beltegoed had en niet gebeld of opgewaardeerd heb bleef de man vragen wanneer ik voor het laatst naar het buitenland gebeld had en wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd had.

Toen ik de man verzocht om mijn bericht te lezen meende hij "Als jij mijn vragen niet beantwoordt kan ik jou niet helpen".

Zijn streven was er echter bepaald niet op gericht mij te helpen maar om van me af te komen. De boodschap was "Jij moet opwaarderen".

Toen ik nogmaals schreef dat ik beltegoed zou moeten hebben schreef hij mij "Jij moet opwaarderen; jij hebt nooit beltegoed gehad".

Ik schreef nog maar eens dat ik beltegoed zou moeten hebben omdat ik de SIM met beltegoed gekocht heb en dat de beltegoed computer van Lebara, na activatie van de SIM, mijn beltegoed keurig meldde.

"Nee jij hebt nooit beltegoed gehad, ik kan dat hier zien; jij moet opwaarderen; onze diensten zijn niet gratis".

Ik schreef nóg maar eens dat ik de SIM mét beltegoed gekocht had en dat de beltegoed computer van Lebara, na activatie van de SIM, mijn beltegoed keurig meldde.

"Dan moet jij maar bij de verkoper gaan klagen". "Jij moet opwaarderen".

Nadat ik uitgelegd had dat ik geen dispuut me de verkoper had maar het probleem bij Lebara zit werd de "chat" sessie zonder plichtplegingen beëindigd.

De feiten werden genegeerd en de man bleek onwillig of onbekwaam om het toch eenvoudige probleem te begrijpen. "Jij moet opwaarderen" was de boodschap.

In de hoop een andere medewerker te treffen startte ik een nieuwe "chat" sessie. Deze medewerker bleek minder beperkt maar ook daar was de boodschap "opwaarderen, want anders wordt het nummer afgesloten".

Nadat ik de kwestie nog maar eens uitgelegd had was de boodschap "We zullen het meenemen" en werd de "chat" sessie zonder plichtplegingen beëindigd.

Ook deze medewerker deed geen poging om het probleem op te lossen. Het beleid is kennelijk 'klanten wegwerken'.

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Zeer slechte provider

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb 4 abonnementen afgesloten voor het gezin. Krijg ik opeens voor mijn vrouw die de gehele dag thuis zit met WIFI een naheffing dat ze ipv € 10,- opeens € 21,- moet betalen. Dit de afgelopen 3 maanden zowel voor haar als mijn zoontje die notabene met de Corona continu thuis is geweest. De mobiele data is continu op aangezien ze geen gebruik meer kunnen maken omdat de mobiele data op is. Zeggen ze dat ze nog meer hebben verbruikt. (Hoe dan???) zeer slechte klantenservice dus goedkoop is bij hen echt duurkoop!!! Een volledige afrader!!!! een gewaarschuwd mens telt voor 2 mensen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Bull-shit

Beoordeling 
 
1.0

Begin er niet aan, het is een start van doffe ellende, van slechte informatie, onjuiste acties en onwilligheid om het goed te willen oplossen. Bespaar de frustraties!

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Alida Postma op 01 Oktober 2021

Het is inderdaad een onduidelijke slechte service die Lebara bied. Ook het opnemen van telefonisch contact en het mailen met robotservice is zeer slecht. Heel erg lang moet je in de wachtrij staan zowel telefonisch als digitaal. Corupte bende. Niet aan beginnen. 1 en al frustratie.

Reageer op deze review

Geen aanrader

Beoordeling 
 
2.3

Bestellen hoefde niet, dus vandaar geen beoordeling. Aanmelden van de simkaart ging redelijk eenvoudig dus daar een normale voldoende, maar niet bijonder gebruiksvriendelijk voor niet-techneuten. Dus hier een vijf.

ECHTER: De Lebara dienstverlening heeft me erg teleurgesteld: meer dan twee weken (of beter bijna drie weken) na plaatsen van mijn vraag krijg ik pas een (1) reactie die vraagt of de melding nog actueel is?!?
Ik ben dus uiterst ontevreden en ik zal me zeker twee keer bedenken voordat ik Lebara ook maar als alternatief zal noemen bij bekenden, laat staan aanbevelen.

TL
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Bundles don't roll over.. despite sayig they do.

Beoordeling 
 
1.0

Just moved to the Netherlands, having been before, and stuck with the same provider. The first month went great but when it came to topping up, I put €20 to make sure my data bundle renews and gives me credit for calls.
The website states the data renews if you have the credit on your phone so naturally thought I was fine - 2 days after topping up, my balance is€0.00. I called customer service, they stated it hadn't renewed and I was charged €0.50 per MB, and was told my only options were to pay more, or just switch to a different provider. Really shows how much they care for their customers. I'm obviously opting for the 2nd option.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Legale oplichters

Beoordeling 
 
1.5

Onder het mom gratis bellen naar elkaar met ieder een Lebara sim, speciaal een Lebara sim voor mijn invalide vader die van een scootmobiel afhankelijk is gekocht, zodat we bij eventuele nood elkaar altijd zouden kunnen bereiken.....
Niets is minder waar, we hebben geen 1 seconde gratis met elkaar gebeld.. staat nu nog €16,95 op zijn sim.. of hij even op wil opwaarderen beltegoed niet meer te gebruiken terwijl het geldig is tot 14 mei 2015........
LEBARA diefstal is strafbaar... in mijn geval wel dan

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Alida Postma op 01 Oktober 2021

Er vanaf komen is onmogelijk!!! Heel slechte klantenservice zowel via telefoon als digitaal of met robot. Jammer. Ze begonnen zo goed.

Reageer op deze review

Aan een lijntje gehouden

Beoordeling 
 
1.0

Ik wacht een maand op me nummer behoud of wel 5 chat sessie's met beloftes van dat het max 5 werkdagen en in orde zou zijn. you do the math!
Slechte service, elke keer zelfde verhaal vertellen.
elke keer weer veiligheidsreden omtrent of je wel de persoon bent.
derna weer excuses. bla bal, en weer de leuke beloftes max 5 werkdagen.
tussentijds ben je niet bereikbaar/ niet gebeld of kan bellen. ( no service)
Leuk voor de feestdagen / kerst en oud op nieuw! niet bereikbaar te zijn.

( Had dus een voorlopig andere simkaart ook van lebara. en daar wilde ik mijn nummer behoud op doen. ) je zou denken dat van lebara naar lebara wel snel oplossing zou zijn. Not!
Waardeloos bedrijf en service.
Advies voor mensen die nummer behoud willen doen. doe geen nummer behoud, neem gewoon een andere sim kaart en ga daar me verder. beste optie!.

Ondertussen nog steeds me nummer niet overgezet. na 5de chat sessie pas naar back office / als dat waar is.

ik geef ze in ieder geval een 1!

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Prijs 
 
1.0

Bellen met prepaid Lebara getest.

Beltegoed: € 5,97

Volgen opgave: Mobiel in Nederland (per minuut) 20ct. 25-03-2013 16:00 uur

Volgens experiment: Bellen, oplaten nemen, een woord zeggen, neerleggen

Beltegoed: € 5,51

Resultaat € 5,97 - € 5,51 = € 0, 46, ruime 20 cent dus. Slecht.



J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
10 resultaten - getoond 1 - 10

Wij zijn benieuwd naar jouw Lebara ervaring

LEBARA is een online aanbieder van prepaid sim abonnementen en simkaarten met beltegoed en online beltegoed. Lebara.nl richt zich op het voordelig nationaal en internationaal bellen met je mobiele telefoon. Ook verkoopt Lebara gsm toestellen, echter niet in combinatie met een abonnement, maar in combinatie met prepaid beltegoed. Lebara maakt gebruik van het netwerk van KPN.

Meer info over Lebara

Lebara is een internationaal bedrijf wat actief is in 9 landen en bestaat sinds 2001. In Nederland is het bedrijf ook al lange tijd actief. Lebara.nl adverteert onder andere in het gratis dagblad Metro. Een andere grote adverteerder in de Metro is bijvoorbeeld Simyo.

Wat is uw ervaring met Lebara? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Lebara hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Lebara reviews lezen.

Telefoonnummer: Mobiele telefoon: 1200 (€ 0.35 per gesprek) Vaste telefoon: 0900 - 4321 321 (€ 0.35 per gesprek)

Algemene informatie

Verzendkosten
niet bekend
Levertijd
niet bekend
Productgroepen
  • prepaid abonnement
  • sim only
  • prepaid simkaart
  • prepaid
Merken
Lebara
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • kraskaart