The Mask Feestartikelen

The Mask Feestartikelen

www.themask.nl
 
7.4 (25)

The Mask feestartikelen heeft zeer ruim assortiment in alle feest, carnaval, thema, en cadeau artikelen. Naast webshop is ook een fysieke feestwinkel in Huizen. Daar kunt u uw bestellingen ook zelf afhalen, of gewoon langs komen. Parkeren bij The Mask is gratis voor de deur. The Mask Feestartikelen probeert alles te leveren wat klanten nodig hebben om een feest compleet te maken. Zo niet op voorraad, dan gaan we op zoek naar de gewenste artikel. The Mask levert snel op de volgende dag. Gratis bezorging bij een bestelling van 50,- of meer. Daar onder zijn de bezorgkosten 6,95.

The Mask Feestartikelen ervaringen

25 reviews voor The Mask Feestartikelen

 
(8)
 
(11)
 
(1)
 
(2)
 
(3)
Gemiddeld 
 
7.4
 
7.7
 
7.4
 
7.1
 
7.3
Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordeel alleen die aspecten waar u een mening over heeft:
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Ellis
Gemiddeld 
 
8.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Snelle levering prima service.

Het artikel wat ik besteld had werd snel geleverd.
Prima service werd van tevoren nog gebeld voor de juiste kleur.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
irene
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

zeer aardig en behulpzaam

In de winkel zeer aardig geholpen goede kwaliteit kleding kom er zeker terug

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Annemiek
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Bestelling

Snelle ,goed verzorgde levering.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Elly
Gemiddeld 
 
9.7
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

supercadeau

De jarige was er erg blij mee.

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op Januari 23, 2017

Geachte,

We zijn ook blij dat uw tevreden was met uw bestelling.
We danken u voor uw moeite om deze review te schrijven.

Met vriendelijke groeten,
The Mask.

Reageer op deze review
hut
Gemiddeld 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0

pietenkraag

pakket goed op tijd ontvangen alleen jammer dat er geen was beschrijving bijzit

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Bevers
Gemiddeld 
 
7.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

Super

Duidelijke site , makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis.
Product was zoals het voorbeeld.
Goed verpakt voor de verzending.
Top

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gerard Hemmes
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Snel, goedkoop en goed

Eenvoudig bestellen, snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Frank
Gemiddeld 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Goede service en prefecte kwaliteit

Onlangs hier DE perfecte 70's hang snor gekocht met een zakje extra lijm voor het geval dat. De snor was van zeer goede kwaliteit en bleef zeker 8 uur lang goed op het gezicht zitten, heb het extra lijm niet nodig gehad. Het was goed ingepakt in een envelop zoals aan gegeven om de verzend kosten wat goedkoper te maken. binnen 2 dagen had ik het in huis. super bedankt, zonder snor is het geen feestje.

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op Maart 25, 2016

Geachte heer,
Het is heel fijn om te horen dat u blij en tevreden was met uw aankoop bij ons.
Bedankt voor uw moeite om review voor ons te schrijven.
Met vriendelijke groeten,
The Mask.

Reageer op deze review
De Ram
Gemiddeld 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Beoordeling

Prima service en gelukkig was alles op tijd binnen. De kosten van verzending zijn wat aan de hoge kant.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
herman
Gemiddeld 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

slechte service, zeer onvriendelijk

Ondanks de hoge bezorgkosten toch hier besteld, omdat de levering op tijd zou zijn. De bestelling werd veel later dan beloofd bezorgd, namelijk na ons feestje. De bezorgkosten en de retourverzending hebben wij zelf moeten betalen! Dit is bijna €15! Bij navraag kreeg ik een onvriendelijke mail terug.
NOOIT WEER, ze verdienen het niet!

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op Februari 08, 2016

Geachte Heer,

Spijtig om te horen dat u ondanks onze uitleg toch niet tevreden bent geweest.
We hadden u uitgelegd, en het staat ook in onze voorwaarden, dat na verzending we geen invloed meer hebben op de bezorging van de pakketten. Als de vervoerder door de drukke dagen vertraging heeft, of bijvoorbeeld door een fout adres niet te vinden is, dan kunnen we hier zelf weinig aan doen.
Over de verzendkosten zijn we ook duidelijk genoeg, en ook geweest, dat terug verzendkosten komen altijd voor de rekening van de klant. Als onze uitleg en regels u niet bevallen, dan hoeft u dit niet als klantonvriendelijk te beschouwen.

Reageer op deze review

Irene
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

haaienmutsen nooit aangekomen

Twee haaien besteld voor een feestje en ik had ze binnen een paar dagen nodig. Ik had aangegeven dat ik ze in een enveloppe wilde omdat ik geen tijd had om een pakket op te halen bij het postkantoor. Ik moest bij betalen voor de extra envelloppe. De enveloppes zijn nooit aangekomen en ik heb de mutsen uiteindelijk nog eens gekocht in een winkel. De eigenaar wil het niet vergoeden en is telkens erg onvriendelijk geweest. Ik vind het vreemd dat beide enveloppen nooit zijn aangekomen. Het maakte hem niet uit dat ik ze niet op tijd zou krijgn en dat ik nu het dubbele heb betaald. Zeer slechte service en onvriendelijke eigenaar. Ik zou er iig niks bestellen want ze geven geen garantie dat het aankomt en ze doen geen enkele moeite.

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op December 29, 2015

Geachte mevrouw,

We hebben contact met elkaar gehad. We hebben u telkens weer uitgelegd, en dit staat ook duidelijk in onze leveringsvoorwaarden, dat bestellingen in een envelop laten bezorgen is op eigen risico van de klant. Omdat een envelop niet traceerbaar is. U wilde perse een goedkopere verzendwijs kiezen, wetend dat we dit niet kunnen garanderen.
We hadden uw bestelling naar u in twee enveloppen meteen verzonden. Het gebeurt vaak in de drukke maanden dat de enveloppen niet bij de mensen aankomen. Helaas dit keer is ook zo gebeurt.
Om coulant naar u te zijn, willen we u toch iets tegemoet komen. Als u de aankoopbon van de ander winkel naar ons verzendt, dan zullen we uw aankoop bedrag bij ons terug storten.

Reageer op deze review
Martijn
Gemiddeld 
 
7.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Prima webshop

In principe een leuke webshop.
Verzendkosten wel wat hoog.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Linda
Gemiddeld 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

rocker pruik met haarnetje

De pruik was niet op voorraad. Toch even gemaild of deze nog voor Halloween geleverd kon worden.
Hier is vanuit hun kant snel op gereageerd dat ze deze nog konden bestellen bij de leverancier.
En sneller dan verwacht had ik de beloofde pruik binnen.

Al met al prima service en levering!

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op Oktober 16, 2015

Graag gedaan, en hartelijk dank voor uw positieve review.
We blijven onze best doen om onze klant zo goed mogelijk te helpen.
Groeten
The Mask.

Reageer op deze review
R.Blaas
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

gemiste kans

Afgelopen maandag kwam ik tijdens openingstijden voor een dichte deur te staan. Na dinsdag gebeld te hebben was me verzekerd dat ik woensdag er terecht kon; echter wederom een dichte deur. Twee keer voor niet op en neer gereden uit Baarn!

Was deze beoordeling nuttig? 

Raymond Blaas op Juni 25, 2015

Ik ben inmiddels voorzien. De Zotte Inval in Amersfoort heeft me uitstekend geholpen!

S.M. Nawaz op Juni 25, 2015

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Soms komen er onvoorzien omstandigheden dat we niet tijdig alle klanten kunnen informeren, dat onze winkel even gesloten is.
Als u nu komt dan zullen we proberen dit goed met u te maken.

Reageer op deze review
Riët
Levering 
 
1.0

nooit aangekomen

MIjn bestelling is nooit aangekomen.
Bij Mask zeggen ze dat het door DHL geleverd is en daarvan kreeg ik ook een schriftelijk bewijs. Maar het is echt never nooit aangekomen...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Anita Verstegen
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Erg vreemd retourbeleid

Op zich een snelle levering maar het retourbeleid slaat echt nergens op. Eerste keer besteld ( boven de 50 euro, dus geen verzendkosten) maar helaas was het de verkeerde kleur, dus bestelling retour moeten sturen. ( op eigen kosten via postNL) Opnieuw een bestelling geplaatst, nu in de juiste kleur, maar hier waren er niet genoeg van op voorraad dus ik bleef onder de 50euro, wat betekent wel verzendkosten moeten betalen ( = prima..) Uiteindelijk kreeg ik een gedeelte van het bedrag teruggestort van het eerst bestelde artikel, omdat ik uiteindelijk wel die verzendkosten van moest betalen! omdat ik het artikel niet heb gehouden. Wat is dat voor een belachelijke regel? En waar staat dit vermeldt? In ieder geval nooit meer bestellen via deze site, want 3x 7.50 betalen voor iets wat leuk moet blijven gaat me iets te ver.. Jammer, want verder prima webshop.

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op April 24, 2015

Op onze site staat ook duidelijk dat alle verzendkosten voor de klant zijn. Als u bijvoorbeeld 10 keer kleine bestellingen plaatst dan komen ook 10 keer verzendkosten bij.
Geen verzendkosten bij de bestellingen boven 50,- euro is een soort korting op het totaal bedrag. Als u uw bestelling retourneert dan wordt de korting ook terug gedraaid. Omdat we nu eenmaal de verzendkosten voor u betaald hebben, die we niet meer terug kunnen draaien. Het is net als een artikel die verbruikt is.
Voor ons is het niet te doen als iedereen boven 50,- euro op onze verzendkosten gaat bestellen en later terug gaat sturen. Op deze manier blijven we alleen maar verzendkosten voor de hele wereld betalen, zonder dat we iets hebben verkocht.
We hopen dat u een beetje begrip kunt hebben voor onze lastige situatie.

Anita Verstegen op April 26, 2015

Dan ontvang ik daar krijg een bewijs van, want ik kan het nergens op de site terug vinden.. Jullie " gratis verzending vanaf 50€" slaat dus nergens op.. Ook vraag ik me af dat er op jullie site staat dat de verzendkosten 6,95 bedragen, en jullie 7,50 van mijn totaalbedrag inhouden...

Reageer op deze review
Jos
Gemiddeld 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0

Review The Mask

Prima producten en snelle levering

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M. Nawaz op Maart 30, 2015

Geachte,

We zijn blij om te weten dat u tevreden was met uw bestelling bij ons.
We zien u graag terug.
Met vriendelijke groeten,
The Mask.

Reageer op deze review
Cornelisse
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

prima service, snelle levering

Snelle levering, binnen twee dagen in huis. Eén besteld artikel was niet voorradig. Ik werd nog dezelfde dag daarover gemaild om te overleggen of ik iets anders wilde.....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
p ruyl
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

tevreden klant

snelle levering, goed ingepakt, prijs/kwaliteit verhouding is goed!

Een tevreden klant!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Peter
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Snelle levering

Het artikel wat ik heb besteld is snel geleverd.
Prima service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

A.Blok
Gemiddeld 
 
8.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
7.0

wolvenmuts

heel snelle levering goede service

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
milou
Gemiddeld 
 
6.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
9.0

levering

De prijzen zijn super, alleen is het dan weer jammer dat je minimaal €5 moet besteden.
Toen ik mijn bestelling plaatse kreeg ik een mail dat mijn bestelling binnen 1 a 2 werkdagen zou zijn bezorgd. Wat bleek dat er bij the mask prive omstamdigheden speelden waardoor ze tijdelijk waren gesloten. Dit had ik zelf na 2 weken op de site gelezen. Dit hadden ze best even kunnen mailen...!

Was deze beoordeling nuttig? 

S.M.Nawaz op Januari 26, 2015

Geachte,
Bedankt voor uw review.
Reden dat we u niet in details konden informeren over de tijdelijk sluiting van de zaak, was dat onze vader in het buitenland ernstig ziek en overleden was. We moesten in noodgeval bij hem zijn en regelen zijn lichaam in Nederland te laten overbrengen. Daarom hadden we geen tijd en gelegenheid meer om onze klanten met details te informeren.
Onze excuses voor het ongemak.

Reageer op deze review
Ellen
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

prima feestartikelen

Prima feest artikelen, makkelijk te vinden. Duidelijk wat er wel of niet aanwezig is. Goed/ruim assortiment, goed prijs/kwaliteitverhouding. Keurige bevestigingsmails en trackcodes. Snelle levering.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
S.Iqbal
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Goede feestwinkel

Prima feestwinkel met heel ruime assortiment. Je hoeft niet overal te zoek voor een specifieke feestartikel.
Netjes levering en service.
Een aanrader.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Merel
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
7.0

Geweldig

Makkelijk navigeren op de site, vervolgens een nette bevestigings- en versturingsmail. Een dag nadat de mail binnen kwam mijn artikelen ontvangen. Top!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Algemene informatie

Merken
geen speciale merken
Productgroepen
  • maskers
  • halloween
  • slingers
  • Verjaardag
  • Carnavalskleding
  • Ballonnen
  • geboorteslingers
  • Fop artikelen
  • Huwelijk decoraties
Levertijd
Direct uit voorraad leverbaar
Verzendkosten
Gratis - 6,95
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
iDeal, Creditcard, PayPal en bankoverschrijving
Telefoonnummer
035-5255600

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.