Ulla Popken

www.ullapopken.nl
 
3.2 (19)

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Ulla Popken ervaringen

19 reviews voor Ulla Popken

 
(1)
 
(2)
 
(1)
 
(4)
 
(11)
Gemiddeld 
 
3.2
 
3.4
 
3.4
 
2.0
 
4.0
Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordeel alleen die aspecten waar u een mening over heeft:
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Nelleke
Gemiddeld 
 
8.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Dubieuze herkomst product

Qua service en administratie online heb ik niets aan te merken. Die is altijd prima. Maar ik merk wel dat het land van fabriekage steeds dubieuzer wordt. De 2 katoenen shirts die ik laatst besteld heb, zijn goed van kwaliteit en pasvorm. Maar zijn 'made in Bangladesh!'. Waar zich de slechtste ateliers voor werknemers bevinden. Instortende fabrieken, mensonterende werkomstandigheden, etcetera. Voor mij wel een reden om Ulla Popken voorlopig links te laten liggen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Estrid de Wit
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Slechte service en bestelling niet leverbaar

In eerste instantie kon ik de jurk uit het blad van Ulla Popken niet vinden, contact opgenomen met de klantenservice, korte onvriendelijke reactie: hij is alleen nog leverbaar in zwart en wit met artikelnummer. Dit hadden echter een ander model. Zelf verder gezocht op de site en heb de jurk toch nog gevonden, en leverbaar. Op 14 juni de jurk besteld en vandaag, 22 juni, bericht gekregen dat de jurk op dit moment niet leverbaar is en misschien wel nooit. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd (het is niet de eerste keer dat een bestelling op deze wijze verloopt) en gevraagd mijn gegevens uit het bestand te halen. Opnieuw een zakelijke reactie dat dit gebeurd is van Jan Sikkens. Klantbehoud staat niet erg hoog in het vaandel bij Ulla Popken. Jammer. De kleding werd nu net wat moderner en minder oubollig als voorheen. Het lijkt er echter op dat men geen of slechts een kleine voorraad heeft en zelf pas gaat bestellen als er belangstelling voor een kledingstuk is.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ellen
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0

Klantenservice, hoezo service? Stug en star!

Al weken heen en weer aan het mailen over een bestelling die ik wegens omstandigheden niet in 1 keer kon betalen. "Je zoekt maar een oplossing of stuurt alles terug". Ik stuur twee items terug. De derde hield ik, want al gedragen. Ondertussen blijven de aanmaningen komen. Gek word ik er van. Soort van pressie. Artikelen die ik dus geretourneerd heb zijn weer onvindbaar bij Ulla, hup aanmaning of ik het hele bedrag wil betalen. Echt te erg. Gevraagd mij van alle mailinglijsten te halen en geen brochures meer te sturen. Schijnt ook nogal moeilijk te zijn. Nog nooit meegemaakt

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
M.

Spam

Nu 5x Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. verzocht 2 emailadressen te verwijderen. Geen response maar nog steeds spam in de vorm van Nieuwsbrieven. Afmelden lijkt onmogelijk. Inmiddels voor de 3de keer klacht op www.spamklacht.nl ingediend.

Alleen maar omdat ik voor mijn moeder één keer wat bij dit bedrijf besteld heb.

Ongekend. Bij deze een waarschuwing als je wat bij dit bedrijf koopt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Susan Lamas
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

bestelling in de winkel laten bezorgen

Ik had 3 bestelling gedaan en deze laten bezorgen in het filiaal in Alkmaar.
Toen deze binnen waren ben ik netjes gebeld.
Ik heb toen afgesproken dat ik in de middag langs zou komen.
Toen ik daar aankwam had 1 van de medewerksters (ik weet helaas niet haar naam) alle kleding uitgepakt en netjes op een kledingrek opgehangen. Dezelfde maten bijelkaar.
Ik vond dit zo ontzettend netjes en klant vriendelijk! Het was ook geen probleem dat ik redelijk veel heb laten hangen.
TOP SERVICE! Ik winkel al langere tijd bij jullie, maar online bestellen is dus zeker ook een succes.
Nogmaals bedankt en een fijne dag

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Minie
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte klantenservice

Eigenlijk hetzelfde als zovelen hier.

Heb twee panty's besteld die uiteindelijk uitverkocht waren. Zelf geven ze niet automatisch het vooruitbetaalde geld terug (???) . Inmiddels vier e-mails naar de klantenservice waar ik geen reactie op krijg. En twee telefoontjes waarop gezegd wordt dat er een "notitie naar de directie" zal worden gemaakt. Allemaal een wassen neus natuurlijk. Ik voel het nu wel aan mijn water: naar mijn geld kan ik fluiten.

Echt zo teleurstellend...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Annie
Gemiddeld 
 
5.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

niet vriendelijk

Bestelling geplaats, levering en alles was in orde. Belde om te vragen of ik een factuur per mail toegestuurd kon krijgen omdat de bijgevoegde zoek was geraakt. Mevrouw v/d klantenservice begreep er niets van en bleef herhaaldelijk zeggen dat het niet de bedoeling is dat je dingen kwijtraakt. Ten eerste zeer ongepast en ten tweede bel ik zodat ik iig kan betalen. Mevrouw was ook verder zeer kortaf, geen gedag gezegd, kortom gewoon een hele vervelende vrouw bij de klantenservice.

Was deze beoordeling nuttig? 

Prive prive op November 05, 2016

Had haar naam maar onthouden en hier geplaatst, dat zet meer zoden aan de dijk om met onvriendelijke werknemers zo snel mogelijk korte metten te maken. Als er meerdere klachten over onredelijk en onterecht gedrag over een en dezelfde persoon binnen komen, dan kan er voor zo iemand misschien eerder een ontslag geregeld worden.
Advies: neem telefoongesprekken naar klantenservices gewoon op. Om indien nodig later, bewijs te hebben van: doorgegeven meldingen/klachten/vragen, gedane of niet waargemaakte beloftes door medewerker over afhandeling, kortingen, betalingen, retouren, (on)vriendelijk gedrag, naam van medewerker.

Reageer op deze review
Char
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Call center ulla popken

Ik ben deze week 10+ keer gebeld door het call center met een ge-wel-dige aanbieding!! Ik heb meerdere malen aangegeven het niet op prijs te stellen, echter ze blijven bellen! Steeds de belofte dat ze een "aantekening" zullen maken. Heel onprofessioneel!! Meldt de dame van het call center dat ze pas zullen stoppen met bellen als ik eerst een lijst gegevens samen met haar wil doornemen (?!?!).

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Joyce
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

#ulla-Popken boeven.

Ik heb wat dingen besteld o.a 2 dezelfde jurken.
Om te kijken welke precies pas zit.
Deze zijn 27,99 per stuk.
En een heb ik er terug gezonden.
En ik krijg een factuur creditatie 27,99
En ze storten maar 17,99.
En de telefonistes vinden het maar normaal.
Ook heb ik een badpak besteld.
En dan zeuren ze over de korting die je krijg bij hun nieuws brief die je kado krijg.
En die pakken ze dan terug.
Na vriendelijke service ,MAAR niet heus.
En tegelijkertijd doen ze super aan klantenbinding.
Zeker deze tijd ,ze willen schijnbaar de v&D achterna.
Naja ik bestel er nooit meer wat bij die boeven.
Ook zijn die telefonistes zwaar arrogant.
Hoop dat hoe ze de klanten als shit behandelen ,ze het zelfde ook een keer krijgen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ineke
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Niet online bestellen

Ik heb een maand geleden een online bestelling gedaan, maar kreeg geen bevestiging van de bestelling. Toen ik na een week mailde of het wel goed kwam, kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat ook niet bekend was wanneer dit wel het geval was. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik de bestelling annuleerde en mijn betaling retour wilde ontvangen. De betaling kwam niet retour. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat mijn geld retour was gestort, omdat ik niks had ontvang nogmaals contact, toen kreeg ik te horen dat de boekhouding in Duitsland was gevestigd en dat ik maar een paar dagen geduld moest hebben. Vandaag nogmaals contact en tot mijn verbazing antwoorde de klantenservice dat ze het artikel niet retour hadden gekregen en daarom mijn geld niet terug betaalden. Hoezo niet retour gekregen? Ik heb nooit iets ontvangen maar de bestelling geannuleerd omdat Ulla Popken niet kon leveren. Mijn advies bestel nooit iets online en betaal al helemaal niet vooruit

Was deze beoordeling nuttig? 

Ineke vervolg op niet online bestellen op Februari 04, 2016

Nog steeds mijn geld niet retour gekregen ondanks excuus van de klantenservice en de beloofde om het over te maken.

Minie op Januari 05, 2017

Heb je ooit je geld terug gekregen Ineke?

Reageer op deze review

jessica

schande

Voor het eerst bij Ulla besteld.Meteen voor het laatst !!!!!!!!2 Weken geleden bericht gehad retour aangekomen.Tot op heden geen betaling retour gehad.Vandaag maar is gebeld kreeg als antwoord we hebben u banknr niet bullshit ik heb het automatisch betaald per bank en doorgegeven bij de retour zending.Als ik niet gebeld had zou het wel bij een volgende bestelling naar voren komen.Nou geen volgende bestelling voor mij.En als mijn geld niet snel terug gestort word ga ik er de media mee in.Ter info ik had 3 kleding stukken besteld en 1 terug gestuurd waar ik wel ontvangst bericht over kreeg.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
wilma bessem
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

slechte service

eerste krijg ik een aanmaning dat ik moet betalen.......ik kan niks zien op mijn overzicht want dat is er gewoon niet....niets wat er geleverd wordt, niets wat retour komt....maar wel een aanmaning....ik kan niets zien wat ik over moet maken behalve aanmaning...staat zeer odduidelijk eeschreven waar het om gaat....ik maak voor alle zekerheid maar 60.05 over....2 dagen erna 20/7 krijg ik een mail dat er retourmelding binnen is van 69.95 ne 14.95 en 47.95 Staat op dat het verrekend wordt op eerstvolgende bestelling of op rekening. 27/7 ik bel maar eens op......Ja,dat kunnen we niet zien.....wanneer krijg ik dat geld dan terug...dat gaat handmatig als ik bel, anders niet ....mag ik uw rekeningnummer? huh, dat moet u toch weten , heb pas geld overgemaakt...Nee, dat was niet bekend... Dus pas als ik ZELF bel wordt t geld overgemaakt. Ik kan niks van hun administratie zien......NOOIT MEER NAAR ULLA POPKEN VAARWEL

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Cools- Melnyk
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bijzonder slecht

Mijn pakket is retour gestruud zonder dat ik iets van wist. Wiens schuld is- Ullapopken of post.nl - blijft onduidelijk- Ulla popken geeft de schuld aan post.nl en post.nl geeft de schuld aan ullapoken en jij, als klant blijft ongelukkig ertussen staan.. met lege handen..met verpeste ochtend en met de beslissing geen klant van Ulla popken te zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
deblauwe
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

slechte klantenservice

de dames aan de telefoon geven u ofwel verkeerde informatie ofwel zijn ze super arrogant, laten je niet uitspreken (vinden het waarschijnlijk een heel vervelende job) je hoort ze zuchten als ze iets moeten uitleggen, een kleine tip; ga naar de winkels daar zijn de verkoopsters vriendelijk en behandelen ze je niet als een stuk vuil

Was deze beoordeling nuttig? 

Eljee op Augustus 12, 2015

Inderdaad, arrogante houding t.o.v. de klant. Aanmatigend toontje. Men wil bij UP er gewoon een postorderbedrijf van maken, dat blijkt uit alles.
Dames in de winkel wel vriendelijk en behulpzaam.

Reageer op deze review
Liesbeth
Gemiddeld 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Niet bestellen hier

In de eerste plaats zeer slechte website met onvoldoende informatie over de voortgang van de bestelling.
12 juni besteld, bestelling geconfirmeerd en de levertijd bedroeg 3-5 dagen. Na 10 dagen contact gezocht, eerst per mail, toen per telefoon (lang gesprek). Mijn bestelling was 'blijven hangen' in het systeem. En het bleek uitverkocht. Daarna omgezet naar een andere. Op zich werd toen de verzendkosten kwijtgescholden. Daarna weer moeten contact zoeken omdat de bestellingsbetaalwijze was veranderd wat niet klopte. Weer 3 dagen vertraging. De bevestigingsemail bevatte een ander bedrag zonder de kortingskode. Op gereageerd. De reactie die terugkwam was op een veel eerdere mail.
Dit was eens maar nooooit meer. De service mensen kunnen er op zich niets aan doen maar de invoering van een nieuw systeem en te weinig personeel is een slechte combinatie.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Unknown
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Levertijd klopt niks van, achteraf blijkt dat de artikelen "opeens" niet meer op voorraad zijn, 10 dagen gewacht en niks gehoord . Moest zelf contact zoeken. Niet bestellen hier dus!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Frederike Willemse
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
7.0

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Ulla Popken! De maten kloppen precies, de kwaliteit is prima het bestellen gaat makkelijk en de levering vlot! Ik had ooit een dubbele bestelling geleverd gekregen en heb toen de klantenservice gebeld die alles prima hebben opgelost! Wat betreft de modellen die zijn afwisselend wat slanker of gevuld maar dat stoort mij niet omdat het mij om de goede passende moderne kleding gaat!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Mariska
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik kreeg altijd de catalogus van Ulla maar ik heb me afgemeld. Zoals al eerder te lezen valt hebben de modellen tegenwoordig maatje 40 (als het geen 36 is).
Hoe kun je je als bedrijf in een maatje meer zoiets bedenken alsof mensen met een maatje meer zo dom zijn dat ze dat niet zien.
De kleding is de laatste jaren ook niet meer wat het geweest is. Of het is oma kleding of kleuter kleding. Heel jammer dat iets wat ooit zo goed was nu zo naar de kl... geholpen wordt.

Was deze beoordeling nuttig? 

Fique de Wilde op Juni 30, 2015

Alleen de kleuren al, grijs,zwart,beige,mosterd , groen .! Misschien leuk voor de behoudende Duitse markt ?
Zijn er geen vrolijke kleuren of leuke blouses met stras of leuke kragen met steentjes .
De modellen zijn ook leuk,maar nooit mijn maat ,
Ik zie de laatste jaren, veel hetzelfde ! Jammer ...

amazone131 op Februari 27, 2016

Tja enige die ze belazeren zijn zichzelf.
Alsof iedereen hier een maatje 34 of 36 heb.
En ja latten of een echte vrouw,ze kiezen waarschijnlijk voor de lat in hun catalogus.
Terwijl ze zogenaamd mode hebben voor de maatje meer.
Naja schijnbaar willen ze de zogenaamde indruk geven dat je in hun kleding super slank lijkt.
Terwijl het ze zou sieren vollere modellen te gebruiken.

prive prive op November 05, 2016

In 2014, 2015 en in 2016 heb ik een aantal leuke afgeprijsde kledingstukken kunnen kopen bij Ulla Popken online. Maar als je dit jaar de collectie ziet, alles is in donkere matte kleuren, zeker niet hip of modern, uiterst stijf en degelijke uitstraling. Hoogste tijd dat daar de inkopers vervangen worden en dat ze meer naar klant wensen gaan luisteren.
Bovendien veel dingen veel te duur als het niet afgeprijsd is. Shirts met 3/4 of hele mouw, voor € 79,95 vind ik absurd.
Een mouwloze top met siersteentjes/stud voor € 39,95 ook teveel.

Reageer op deze review
Janssen
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik ben helemaal niet tevreden over Ulla popken. Iedere keer is er weer iets met het leveren. Of je krijgt maar de helft opgestuurd en weken later de andere helft. Terweijl alles beschikbaar was. En dan de andere irritatie over Ulla popken is: bel je tijdens een bestelling op 9 augustus 2013 of de artikelen echt aanwezig zijn, want we hebben het op 2 september 2013 nodig. Dit was allemaal geen probleem. 1 week voor 2 september was onze bestelling nog niet binnen. Dan beginnen ze bij Ulla popken geïrriteerd te zuchten en te mopperen dat we gewoon rustig moeten afwachten. Ze willen het ook NIET aangetekend versturen op mijn eigen kosten., want dat doet Ulla popken niet. Vandaag is het inmiddels 2 september 2013 is NOG GEEN PAKKET! Weer bellen en ze houden vol dat het is aangeboden bij PostNL. Tracecode gevraagd en meteen Postnl gebeld. Die vertellen dat er op die code geen pakket is aangeboden. Ulla poken weer gebeld gooien ze boos de telefoon erop. NOOIT GEEN ULLA POKEN MEER !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
K
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Arrogante klantenservice, veel artikelen blijken na bestelling toch niet leverbaar. Modellen hebben tegenwoordig maat 40 of kleiner - echt belachelijk.

Was deze beoordeling nuttig? 

amazone131 op Februari 26, 2016

Schijnbaar willen ze de V&D achterna en failliet gaan.
I.P.V klanten tevreden hebben.
Maja moeten ze zelf weten.
Arrogante tantes zijn het zeker bij de klantenservice.

Reageer op deze review

nina
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Belabberde administratie

Was deze beoordeling nuttig? 

Leloe de groot op Juni 10, 2015

Ik heb een jas gekocht voor 120 eura die na een week dragen uit elkaar viel,de voering liet op veel plekken los,gerapareerd door ulla popken. Daarna liep de rits continu vast, 2 x mee teruggeweest. Jas hangt nu waardeloos en zinloos in de kast,rits nu helemaal stuk. Zonde van het geld120 euro is voor mij erg veel geld. Ik koop nooit meer wat bij ulla flopken

Reageer op deze review

Algemene informatie

Merken
Ulla Popken
Productgroepen
kleding
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.