Amazon.nl reviews & ervaringen

www.amazon.nl
 
3.8 (232)
amazon

232 Amazon.nl reviews

 
(33)
 
(21)
 
(15)
 
(41)
 
(135)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
264 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

rare verhalen

Beoordeling 
 
3.5

Paar dagen geleden 2 SD-ards proberen te bestellen via Amazon.de met mijn creditcard. Kreeg ik een dag later de melding dat mijn account geblokkeerd werd omdat ik mijn creditcard gegevens moest verifiëren en via de fax(?) of per post maar even een recent bankafschrift op moest sturen. Nu ben ik helemaal voor creditcard safety en al, maar om vanwege een automatisch gegenereerd bericht even zulk soort info op de post te doen? Paar emails naar amazon en telefoontjes naar de Rabobank later kreeg ik eindelijk een echte mail van Amazon, ipv zo'n automatisch gegenereerd geval, waaruit blijkt dat het ze echt menens is en dat het geen fishing is. Ik weiger echter om dat soort gevoelige info via de post op te sturen (vind het ook onzin) en ik heb ook geen fax (wie heeft er nou gvd nog een faxapparaat in huis tegenwoordig...). Bovendien vind ik het heel vreemd dat dit niet via de mail kan met een printscreentje oid. We leven toch niet meer in de jaren 90.. Heb gezegd dat ze mijn order kunnen cancelen, want de voordelen van thuiswinkelen zijn wel een beetje ver te zoeken nu. Had het net zo goed in NL kunnen bestellen, dat geld wat ik kwijt ben aan buitenlandse postzegels stop ik dan wel in de verzendkosten.

Slechte service, geen inlevingsvermogen, moeilijk om met een 'echt' iemand in contact te komen ipv een automatische generator en erg ouderwets in hun werkwijze. Een faxapparaat.. moet niet gekker worden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 13 1

Destan op 18 December 2015

Heb gisteren precies hetzelfde meegemaakt. Maakte me eerst zorgen om phising-mail. Via verscheidene manieren een fatsoenlijk emailadres proberen te vinden van amazon, maar niet gelukt en uiteindelijk gebeld. Blijkt dus inderdaad waar te zijn.

Heb ook meteen mijn order geannuleerd. Daardoor ben ik wel de aanbieding elders misgelopen. Echt jaren 90 dienstverlening is dit. Ze kunnen toch op andere manieren de creditcard verifiëren. Grappige is dat een dag eerder ook al via de creditcard een afschrijving was gedaan door amazon voor een andere bestelling.

Esther op 05 Februari 2016

Hier ook dezelfde ervaring met een bestelling bij Amazon. Kreeg een mail of ik een credit card rekening wilde faxen en wel binnen 4 dagen, anders zou de bestelling vervallen! Dit zou voor de veiligheid van de klanten zijn. Er stond in de fax dat mijn bank vanwege privacy geen adresgegevens wil verstrekken. Nee uiteraard niet! Zouden ze dat in Engeland en Duitsland wel doen? Echt een vreemd verhaal.
Eerst gebeld naar Amazon dat ik een dergelijk overzicht niet heb, aangezien ik al jaren geen overzichten meer via de post ontvang. Alles is tenslotte via internetbankieren te bekijken. Volgens Amazon kon ik een credit card afrekening aanvragen bij mijn bank. Vervolgens mijn bank gebeld met het verzoek om een credit card overzicht te sturen. Helaas zou het wel een paar dagen gaan duren voordat ik de credit card afrekening binnen zou hebben. Amazon heb ik op de hoogte gesteld dat het niet binnen 4 dagen zou lukken en of ze de einddatum van de order wilden verlengen. Ik kreeg daarop echter geen enkel antwoord, Uiteindelijk was t toch gelukt om de 4e dag te faxen, echter ik kreeg geen enkele bevestiging daarvan. De volgende dag maar weer gebeld met Amazon, Het bleek dat mijn order inmiddels geannuleerd was.

Diegene die ik aan de telefoon had zou mij nog een mail sturen, zodat ik opnieuw zou kunnen bestellen. Helaas nooit meer iets vernomen van Amazon. Wat een drama bedrijf zeg. Het was ook nog een enorm probleem om ergens een fax te vinden, want die worden in Nederland bijna nergens meer gebruikt. Uiteindelijk een bedrijf gevonden die het kon. Dat heeft me ook nog E 4,50 gekost. Wat een hopeloos ouderwets bedrijf met vreselijke beveiligingsregels en een heel slechte service.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Amazon bestaat nog niet in Nederland. Bestellen bij Amazon.de, amazon.fr en amazon.co.uk gaat wel heel goed en leveringen zijn bij mij tot nu toe feilloos. Wel prijzen vergelijken, want die willen wel eens verschillen. Vergelijken kan gemakkelijk op amazonstore.be

B
Was deze beoordeling nuttig? 12 4

Meliss op 09 Januari 2014

Als je een bestelling plaatst bij : amazon.co.uk, betaal je dan ook taksen? Of enkel bij amazon.com
Ik kom van België.

Bart op 10 Januari 2014

Nee, UK is deel van de EU, geen douane of inklaring nodig. Enkel voor buiten de EU moet je btw en invoerrechten betalen.

martin op 16 Januari 2014

je betaalt wel taksen, maar alleen de taksen in de betreffende landen, en die zitten al in het eindbedrag verwerkt. dus niet bij aflevering.

Bertje op 13 September 2014

Als je zegt dat Amazon.fr de uk zo goed zijn waarom geef je dan overal maar 1 punt.. je geeft zo op deze manier een slechte naam..

Bertje op 13 September 2014

Als je zegt dat Amazon.fr de uk zo goed zijn waarom geef je dan overal maar 1 punt.. je geeft zo op deze manier een slechte naam..

Reageer op deze review

Amazon slecht in communicatie

Beoordeling 
 
1.0

Account geblokkeerd wegen verdachte activiteiten op account. Controle is goed geen probleem. Oplossen echter wel. Amazon stuurt standaard mail met verzoek om informatie op te sturen.. als deze info is op gestuurd, weer zelfde mail. Help desk bellen, die geven het probleem door aan andere afdeling. Kijk je weer de zelfde standaard mail. Als je een mail krijgt om in te loggen en beveilings vraag te beantwoorden , word je doorgezet naar webadres die niet bestaat. Stuur je daar mail over of je belt, dan krijg je weer standaard mail. Amazon lost je probleem niet op. Heeft hier blijkbaar geen behoefte aan. Kortom , slecht bedrijf als je een probleem hebt.

B
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

Amazon.de - They are thieves!!!!!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Amazon.de, Refuse to give me Money Back!!! lost my package and now refuses to refund! Amazon.de Order ##028-9759539-5098746
Thank you again for this Christmas ruined!!!

They are thieves!!!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 11 4
Reageer op deze review

Amazon.com NOT Amazon.nl or de!!

Beoordeling 
 
6.5

Je kan het beste via Amazon.com via de Amerikaanse site bestellen die is betrouwbaar en levering is snel! en houden je goed op de hoogte en is totaal niet duur. Amazon.de of Amazon.nl sloom en niet 100% betrouwbaar.

C
Was deze beoordeling nuttig? 9 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

De prijzen bij Amazon.de zijn veel lager dan in Nederland en bij Amazon.uk. De door mij bestelde artikelen is voornamelijk electronica. Reeds 15 bestellingen gedaan de laatste 6 weken. De bestelling komt binnen 2 à 3 werkdagen en bij bestellingen boven de 20 Euro betaal je geen verzendkosten. Artikelen Terugsturen is gratis naar een antwoordnummer in Eindhoven. Het geld is ook in 2 à 3 dagen terug op je creditcard. Houd wel rekening dat er bij de kassa 2 % btw verschil wordt verrekend omdat in Duitsland de btw 19 % is en in Nederland 21 %.

Iets waar je rekening moet houden is bijvoorbeeld dit; Sangean Nederland geeft geen garantie op in Duitsland gekochte artikelen. Panasonic antwoordde me dat het voor hun niets uitmaakte betreffende de garantie als het artikel maar binnen de EU is gekocht.

Voorheen bestelde ik bij Bol maar nu alleen nog maar bij Amazon.de en vind het jammer dat ik Amazon.de niet eerder ontdekt heb want de prijzen van electronica zijn 10 tot 40 % goedkoper dan in Nederland.

C
Was deze beoordeling nuttig? 9 2

M.Gremmen op 26 Mei 2014

Hoe kan ik bestellen bij amazon.de zonder postcode/adres in Duitsland, want ze versturen niet naar Nederland/

Suzan Evers op 27 Mei 2014

Dat probleem had ik ook bij amazon.com, en ze versturen wel allen je moet bij de aanbieders kijken welke aanbieder ook internationaal verscheept en welke niet. Anders zal je de melding krijgen dat het niet verzonden kan worden. Heeft het product helemaal geen aanbieder die internationaal verscheept heb je helaas pech en zal het niet mogelijk zijn.

Cees op 13 Juni 2014

Ik bestel artikelen die gekocht en verzonden worden bij Amazon.de, dus niet bij externe aanbieders. Als je artikelen aan het zoeken bent kun je aanvinken dat je alleen artikelen bij Amazon wil hebben. Mijn ervaringen zijn dat je bij Amazon.de alleen artikelen krijgt die nog niet gebruikt zijn of waar iemand anders met zijn tengels heeft aangezeten. Teruggestuurde artikelen worden apart verkocht bij Amazon en zijn ook goedkoper. Er staat dan dat ze gebruikt zijn.

Sorry voor de late reactie.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Hallo weet iemand wanneer Amazon.nl Nederland nu eindelijk live gaat? De link verwijst naar de UK versie...

HD
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Ik heb 1 keer besteld bij Amazon.com, Ik was verbaasd over de snelle levering,
Alleen durf ik niet te betalen met een creditcard via internet, toen was die van mij bijna verlopen, na de betaling heb ikmijn nieuwe geactiveerd.
Ik ben daarom blij dat er een Nederlandse vestiging komt met I-Deal WELKOM in NEDERLAND

JV
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

Max op 19 Juni 2013

Helaas nog geen iDEAL in Nederland :(

Wel kan je via een omweg met iDEAL bestellen: Koop eerst Amazon Gift Cards via http://www.amzcode.nl/amazon-gift-card.php met iDEAL en daarna de Gift Card code gebruiken op Amazon :D

Reageer op deze review

Koop geen Kindle als je in NL woont....

Beoordeling 
 
1.0

Het is verschrikkelijk. Toen er alleen nog amazon.co.uk was, was ik een tevreden gebruiker die met regelmaat Engelse boeken bestelde op amazon.co.uk. Maar toen kwam amazon.nl..., drama! Ik dacht, laat ik overgaan op digitaal, scheelt weer de nodige bomen, hoewel het bijna niet goedkoper is. Jammer dat de Nederlandse amazon veel duurder is dan de Engelse. Maar als je in Nederland woont, mag je niet in Engeland Engelse boeken bestellen! Ook de Kindle kun je alleen via de Duitse site bestellen. Dus inmiddels op 3 verschillende amazon-sites een ingericht account. Nu wil je boeken in je familie kunnen delen (dit was mogelijk zeiden ze, dit was makkelijk zeiden ze), dus account overgezet naar .com, want alleen daar kan het niet, niet op de Nederlandse site. En uiteraard, lukt het daar ook niet! Daarnaast krijg ik op elke mail de domste antwoorden ooit, als ik al antwoord krijg op mijn vraag! Service dus verschrikkelijk slecht en ook de werking slecht, prijzen in NL uiterst slecht (ook krijg je in Duitsland extra korting op Kindle als je in Duitsland woont, maar uiteraard niet in NL, dan geldt het 'gewone' tarief). Levering duurde ook lang, en bij het bestellen, ook irritant: er staat prijs x en bij afrekenen wordt het x en een beetje (dat is tegenwoordig ook op de engelse site overigens). Al met al had ik de nodige boeken kunnen lezen in de tijd dat ik hiermee druk ben geweest. O ja, epub werkt trouwens niet op Kindle en dat moet je weer op een of andere manier gaan omzetten. Mocht je nog twijfelen over Kindle: DOE HET NIET!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Prijswijziging

Beoordeling 
 
1.0

Eerste dag dat Amazon.nl online gaat geven ze een aanbieding voor de Nintendo Switch.
Aanbieding is voor €250,-, dus meteen in het winkelmandje en betalen. Bij betaling staat er ineens €319!
Een chat met een medewerkster begonnen en krijg ik te horen dat de voorraad voor die aanbieding er net doorheen is. Op de site word nergens gerept over zolang de voorraad strekt oid.
Mijn eerste en meteen mijn laatste ervaring met Amazon.nl
Heb veel ervaring met coolblue en bol.com, en daar is nog nooit zoiets gebeurd. Belachelijk.

R
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Iets aanbieden maar niet kunnen leveren en dan bijdehand doen

Beoordeling 
 
1.0

Wilde een Samsung A80 telefoon bestellen waarbij stond: Op voorraad en Verzonden en verkocht door Amazon.nl. Maar toen ik hem in de winkelwagen had liggen kreeg ik de volgende melding: Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het door u geselecteerde adres. Meer informatie. U kunt het leveradres wijzigen of het artikel verwijderen uit uw bestelling. Wat heel bijzonder is aangezien de zwarte variant wel besteld kon worden, maar deze was duurder. Contact opgenomen met de klanten'service'. Een of ander COVID19 excuus wat kant nog wal raakt aangezien de zwarte wel gewoon bezorgt kon worden. Op het moment dat ik om een oplossing vraag krijg ik te horen 'wij zijn slechts de klantenservice'. Raar, naar okay, dus ik vraag op mijn beurt wie kan ik dan bellen of mailen? Dus wie kan met wel helpen om het probleem op te lossen? Toen kreeg ik dit antwoord: 'U bent al op het juiste afdeling
u zult niet andere antwoord krijgen, er is niemand die het probleem op kan lossen'

Sorry hoor, dit slaat toch nergens op? Dit verwacht je van een klein webwinkeltje maar toch niet van zo'n gigantisch bedrijf?!?

G
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Amazon.de berekent te veel BTW

Beoordeling 
 
1.0

Ik wilde iets bestellen via Amazon.de bij een Duits bedrijf, aangezien het desbetreffende artikel in NL niet te koop is. Als particulier betaal je het Duitse BTW tarief (19% Mehrwertsteuer) aan de verkoper en dankzij het vrij verkeer van goederen binnen de EU mag je het kostenloos invoeren of meenemen. Een Nederlands bedrijf betaalt 0% Mehrwertsteuer aan het Duitse bedrijf (duitse belastingdienst) en moet in Nederland BTW betalen (dus 21%).

Maar nee hoor, voor een particulier berekent Amazon.de doodleuk het Nederlandse BTW tarief terwijl ze zelf maar 19% hoeven af te dragen! De paar euro die ik meer moet betalen dan de prijs die in eerste instantie gegeven werd, steken ze dus in eigen zak! Voor mij is het maar een paar euro, maar over een heel jaar genomen en over alle aankopen vanuit NL berekent Amazon.de dus te veel Mehrwertsteuer/BTW. Dan blijft dus aan de Amazon strijkstok hangen, tegen de europese belastingwetten in.

T
Was deze beoordeling nuttig? 11 7
Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
2.8

Wij zijn voor 200 euro opgelicht door Amazon frankrijk! Grote schande en ze doen helemaal niks. Dit is de 2e keer!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 8 2
Reageer op deze review

Slechte service amazon.de

Beoordeling 
 
1.8

Klacht wordt niets mee gedaan bij Amazon
Een waterkoker besteld en zou binnen 3 dagen aan komen maar er kwam niets ik gemailt en kreeg ik het antwoord dat het pakket zoek was maar wel verstuurd ik moest nog afwachten wordt mij verteld en dat het pakket meestal wel bij hun retour kwam en dat ze hem weer naar mij toe zouden sturen maar helaas na een paar dagen kreeg ik mijn geld terug ik weer gemailt met amazon dat ik die waterkoker wou en niet mijn geld terug ik kreeg als antwoord moet je hem maar opnieuw bestellen ik wou hem opnieuw bestellen was de waterkoker nu veel duurder ik weer gemailt dat ik de waterkoker wou kopen maar veel duurder was toen kreeg ik het antwoord dan moet je maar wachten tot ie weer goedkoper is ik weer gemailt dat dit niet netjes is en dat dit al de derde keer is dat dit gebeurt nou ik kreeg als antwoord dat het ze speet en kreeg en als het me niet beviel moest ik maar gerechtelijke stappen ondernemen wat een onzin van amazon als je iets besteld wil je dat toch krijgen en niet meer betalen door hun fouten de klanten service is heel laks naar klanten toe en ik zal helaas niet de enigste zijn die dit overkomt dus bedenk goed of je iets besteld bij Amazon

P
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Amazon

Beoordeling 
 
1.0

Onmogelijk om contact op te nemen met dit bedrijf slechter dan slecht.

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Waardeloos. Nemen geen verantwoordelijkheid, bieden producten van Chinese verkopers aan

Service 
 
1.0

Product gekocht, netjes na 3 dagen ontvangen. Echter geen factuur ontvangen, welke ik nodig heb voor mijn administratie. Na bellen met Amazon en 3x in de wacht staan omdat ze en simpele vraag niet kunnen beantwoorden, krijg ik te horen "wij zijn niet de verkoper, u moet contact opnemen met de verkoper".

Amazon is niets meer of minder dan een ordinaire marktplaats, maar pakt ondertussen wel flink commissie. De verkoper blijkt een Chinees bedrijf met een postadres in Luxemburg. Ik heb dus een product in Luxemburg gekocht en geen BTW betaald. Hadden ze wel duidelijker mogen aangeven.

Daarnaast moet ik het product dus naar Luxemburg of China sturen als ik ooit aanspraak wil maken op garantie. Geen prettig idee, de verkoper heeft namelijk na 3 dagen nog steeds geen reactie gestuurd op mijn vraag of ze de factuur kunnen leveren.

Lekker makkelijk van Amazon. Duizenden producten aanbieden, maar geen verantwoordelijkheid nemen. Als ik iets bij jullie bestel, hoor ik gewoon een factuur (met BTW) te ontvangen. Als jullie daar niet voor kunnen zorgen moeten jullie niet met buitenlandse verkopers in zee gaan.

Volgende keer betaal ik wel een tientje meer, maar koop ik gewoon bij Bol of Coolblue. Die nemen tenminste hun verantwoordelijkheid en zorgen daarnaast voor eerlijke werkgelegenheid in plaats van een gigant zoals Amazon.

T
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Ik ben zelf woonachtig in Thailand en had een dochter die in UK studeerde. Vlak voor haar vertrek eind augustus heb ik een jurk van French Connection besteld. Helaas kwam de jurk te laat aan (was beloofd dat hij op tijd zou arriveren). De ex-housemates van mijn dochter hebben de jurk naar mij opgestuurd in Thailand. Deze jurk ontving ik pas in november en wat blijkt.....de verkeerde jurk zit in het pakket. Op het plastic waar de jurk in is verpakt staat French Connection maat 42 maar er zit een hele andere jurk in (niet van French Connection) en in een heel klein maatje. Nu stelt Amazon dat we te laat zijn en dat de return policy al voorbij is. Als de goede jurk in het pak had gezeten dan had ik ook niet hoeven te retourneren! Amazon geeft zich niet thuis en is ook niet te bereiken voor deze klacht, het enige antwoord is dat we te laat zijn. Nu zit ik met een afschuwelijke jurk die te klein is en totaal niet mijn smaak (een goedkoop ding) en mijn mooie French Connection jurk heb ik betaald maar niet ontvangen. Ik vind dit geen stijl en ben zwaar teleurgesteld in Amazon en raad het ook niet aan. Zou fijn zijn als iemand van Amazon hierop zou reageren! Dank alvast.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Kansloze shop

Beoordeling 
 
3.0

Wat een aanfluiting, keek naar amazon nl uit want tevreden met de en uk shop. Maar dit is echt een kansloos begin. Al 1,5 maand aan het wachten op de levering van een fietsband welke elders ruim voorradig is. Van klantenservice wordt je niet wijzer, en annulering geeft zelfs een foutmelding. Eerste en voorlopig enige keer dat ik hier een poging waag!

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Bagger service, misleid klanten!

Beoordeling 
 
1.3

Op de website word vermeld dat beide producten op voorraad zijn en binnen 2 werkdagen worden geleverd. Het moment dat ik de bestelling heb geplaatst en 50 euro lichter ben krijg ik een mail waarin word vermeld dat een van de producten (naar verwachting) midden april word bezorgd. Het andere product was blijkbaar niet op voorraad, maar op de website word dit niet vermeld!

Contact gehad met een ongeduldige medewerker die mijn vragen vermijd en er om heen draait. Praat constant door me heen en lijkt niet te luisteren naar mijn vragen. Na 30 minuten krijg ik nogsteeds hetzelfde riedeltje te horen maar geen antwoord waarom zij de klanten blijven misleiden! Koop hier nooit, er zijn betere online warenhuizen in Nederland.

WA
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Bij Amazon UK een paar schoenen besteld in UK schoenmaat 12.
Bevestiging ontvangen van Amazon: maat 12 leverbaar a €65,49.
Na vier dagen schoenen keurig ontvangen, echter niet maat 12, maar maat 11, dus te klein.
Heb dit manco aangegeven op de website van Amazon en de schoenen teruggestuurd.
Vervolgens bleek maat 12 niet meer leverbaar en Amazon gaf aan het per creditcard betaalde bedrag terug te storten. Dat gebeurde binnen een week, echter er werd een bedrag van een kleine €10 aan kosten ingehouden. Omdat Amazon niet instaat is gebleken het beloofde te leveren, acht ik de declaratie van die kosten onacceptabel. Om die reden kan ik Amazon niet aanbevelen als een klantgerichte leverancier.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 8 3
Reageer op deze review
264 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Amazon.nl ervaring

Amazon.nl is sinds 2014 de Nederlandse tak van Amazon.com. Amazon is een begrip in de online shopping markt. De afgelopen jaren beperkte het aanbod zich tot een assortiment e-books en e-readers. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com krijgen er dus een geduchte concurrent bij wanneer Amazon.nl Nederland haar deuren volledig opent op 10 maart 2020. Meer hierover lees je hier: Amazon.nl Nederland officieel gelanceerd.

Sinds 10 maart 2020 is de Amazon.nl officieel van start gegaan met een volledig productassortiment van meer dan 100 miljoen artikelen. Vanuit Nederland en België kun je ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland is een EU land en daarom betaal je geen extra import heffingen of belastingen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België. De website Amazon.de is grotendeels vertaald naar het Nederlands, maar is overbodig geworden door de komst van Amazon.nl.

Wat is uw ervaring met Amazon.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Amazon.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Amazon.nl reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Meer info over Amazon.nl op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Amazon.nl?

De website van Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer voor de klantenservice. Wel kun je op deze pagina je probleem aangeven en vervolgens selecteren dat je door Amazon wordt teruggebeld. Een alternatief is contact opnemen met de klantenservice van Amazon.com. Deze is bereikbaar op het (Amerikaanse) nummer: 001 206 922 0880.

Wat is Amazon Prime?

Amazon Prime is een abonnement wat je bij Amazon.nl kunt afsluiten en € 2,99 per maand kost. Als Amazon Prime abonnee kun je onbeperkt exclusieve series, films en meer streamen en betaal je geen verzendkosten meer, wat bij meerdere bestellingen per maand behoorlijk voordelig kan zijn. Daarnaast biedt Amazon Prime snelle en gratis Priority-bezorging voor in aanmerking komende items.

Algemene informatie

Keurmerken
onbekend
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
boeken
Merken
Amazon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal