Amazon.nl

www.amazon.nl

Amazon.nl ervaringen

87 reviews voor Amazon.nl

 
(19)
 
(17)
 
(10)
 
(15)
 
(27)
Gemiddeld 
 
5.4
 
5.8
 
5.2
 
4.6
 
6.0
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
27 reviews with 1-3 stars
27 resultaten - getoond 1 - 10  
1 2 3  
Volgorde 
 
alphons
Gemiddeld 
 
2.0

slecht

Net als Floris heb ik hetzelfde verhaal.
Op 3 oktober een bloeddrukmeter besteld op Amazon.co.uk. Volgens de tracking zou ik het al in huis moeten hebben echter niets is minder waar. Ik zit er nog steeds op te wachten. Wel al betaald via credit card.
ben benieuwd of ik het sowieso nog binnen krijg.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Floris
Gemiddeld 
 
1.3

slechte service

Twee weken geleden iets besteld wat op voorraad was volgens de website.
ik kreeg ook een bevestiging en een trackingcode. Dus ik de tracking gevolgd en het pakketje zou al bijna bij mijn huis zijn. Maar er kwam maar niks. Ook geen bericht van amazon.
De volgende dag nog eens bij de tracking gekeken, blijkt dat alles is ingetrokken en dat het pakketje een week later bezorgd wordt. EN ondertussen heb ik nog niks ontvangen. Ik ben benieuwd.
Erg slecht dat je van amazon zelf gewoon niets hoort

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
R
Gemiddeld 
 
1.0

Schofterige behandeling van de klanten

Omdat Amazon.de de goedkoopste is met de GTX 1060 3GB besloot ik er een te kopen bij Amazon.de. Omdat ik geen Creditcard heb en weiger te betalen met gift cards was de SEPA-machtiging voor mij de enige keuze. Na 3 uur werd mijn bestelling doodleuk geannuleerd door Amazon zelf. Toen ik contact met hun opnam erover kreeg ik doodleuk het volgende te horen.

"De routinecontroles worden uitgevoerd door ons systeem.Uw betaalmethode is gewijzigt omdat het uw eerste bestelling en boven de 200 EUR is.
We raden onze klanten aan die voor het eerst bestellen en via hun bank betalen dit onder de 150 EUR te houden vanwege veiligheidsredenen.

Dit betreft om bij elkaar vertrouwen op te bouwen."

Afgezien van het feit dat het uitzonderlijk schofterig is dat ze geen vertrouwen hebben in de klant terwijl ik gedwongen ben een buitenlands bedrijf toe te vertrouwen met een bestelling van 235,- word je behandeld alsof je een crimineel bent door Amazon.

Voor mij geen amazon meer totdat hun baggeren beleid op orde hebben gebracht.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Dominique
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte omgang met klanten en slechte service

Ik heb een maand geleden een horloge besteld voor mijn vriend bij Amazon. Toen ik deze (te laat met spoedverzending) had ontvangen, bleek deze al gauw defect te zijn. Het geld was toen nog niet van mijn rekening afgeschreven. Toen heb ik gelijk contact opgenomen, over het defecte horloge en deze teruggestuurd. Er zou een nota opgemaakt worden,waardoor het geld niet alsnog van mijn rekening afgeschreven zou worden. Toen ik het horloge opnieuw wilde bestellen, kreeg ik een betalingsweigering. Meerdere malen contact opgenomen via de mail en steeds geen duidelijk antwoord. Toen ik op mijn strepen ging staan en voor de 7e keer mijn verhaal via de mail opnieuw uit heb gelegd, kreeg ik te horen dat mijn defecte horloge eerst ontvangen zou moeten worden en dan kon ik pas een nieuwe bestellen. Een maand verder, werd mijn betaling alsnog geweigerd. Telefonisch contact opgenomen en zij vertelde mij dat als ik mijn rekeningnummer en adres opnieuw in zou voeren het horloge de dag erna verzonden zou kunnen worden. De volgende dag, weer een betalingsweigering. Nogmaals telefonisch contact opgenomen en voor het eerst keek er iemand verder dan alleen het scherm en probeerde contact op te nemen met de mensen die daarover gaan. Na een maand kreeg ik te horen dat ik mijn rekeningnummer niet meer kan gebruiken, omdat er iets mis is gegaan met de betaling. Dit door de fout van Amazon, want zij zouden de betalingsherinnering nietig verklaren. De mensen met wie ik contact heb gehad zijn niet bereid te zoeken naar een oplossing, als deze niet voor de hand ligt. Ook luisteren ze niet naar je klacht en moet je 100 keer je verhaal doen. Ik raad niemand aan, met Amazon in zee te gaan. De levering is slecht, de manier van omgaan met klanten is belachelijk en de service is ver te zoeken.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
evelien
Gemiddeld 
 
1.0

schoenen weer niet geleverd

schoenen besteld vanuit China. bestelling gevolgd en t/m het leveren aan duitsland ging het prima. daarna niet: volgens de amazon site is het product thuis afgeleverd. niet dus. de eerste x dacht ik: dit kan gebeuren. maar nu de 2de x dit zelfde gebeurd, denk ik bijna dat de leveringen achterover worden gedrukt in Duitsland of Nederland.
maar dat is een aanname.

ik raad amazon niet aan. te onbetrouwbaar.
weet iemand welk bedrijf de pakketten levert aan huis/ is dit post NL?

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Peter
Gemiddeld 
 
2.8

Opgelicht

Wij zijn voor 200 euro opgelicht door Amazon frankrijk! Grote schande en ze doen helemaal niks. Dit is de 2e keer!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
ontevreden klant
Gemiddeld 
 
1.0

Ga niet in zee met Amazon

Nog steeds geen horloge........
En geen telefoonnummer dat je kan bellen. Je kunt alleen aangeven dat je teruggebeld wilt worden en dan wordt je uit Bulgarije teruggebeld en met een kluitje in het riet gestuurd.

Kopers wees gewaarschuwd. Als het goed gaat heb je mazzel. Maar als het fout gaat sta je in de kou.

Nogmaals ga niet in zee mat Amazon !!!!!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sunnie
Gemiddeld 
 
1.0

Amazon nooit meer

Ik heb 2 maanden terug een bestelling geplaatst bij Amazon.de het ging om een bestelling van 22 euro maar nog steeds niks gehad ik heb die gasten gemaild en dan krijg je een oud wijven verhaal te horen dat er een bevalling in de familie was en dat ze mij bestelling vergeten waren.
Maar ik weet genoeg over Amazon nooit ter nimmer bestel ik daar meer vuile oplichters zijn het en die 22 euro mogen ze houden ik hoop dat ze erin stikken .
Voor mij maar 1 internet winkel en dat is Bol.com nooit geen problemen en altijd binnen een dag in huis.
Amazon heb ik al in mij blokkeerlijst gezet van Firefox dus die troep krijg ik niet meer en de mails als ongewenst aangegeven in Thunderbird ook die zooi gaan meteen naar mij prullenbak.
1.Tip ga eerst flink Google voor dat je bij een internetwinkel iets koopt dat bespaar je veel ellende

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

maarten
Gemiddeld 
 
1.0

oplichting amazon

let op , er zijn veel oplichters op amazon. verder geen enkele bescherming via amazon. net zoiets als kopen op een fake site of marktplaats. vergeet de site dus, geen kopersbescherming.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tom
Gemiddeld 
 
1.0

Geen amazon meer voor mij

Onlangs wou ik een NAS kopen via amazon.de
De verkoper bleek aanvankelijk betrouwbaar tot de standaard betaling werd geannuleerd en mij een email werd gestuurd met een alternatieve betaalmethode waarop ik mijn gegevens (Naam, adres, telefoonnummer, etc...) moest invullen en terugsturen. De mail leek aannemelijk, dus heb mijn gegevens doorgestuurd naar deze "verkoper" (wel geen bank- of credit card gegevens).
Uiteindelijk kreeg ik oog op het email adres en merkte dat dit eindigde op @gmail.com en kreeg argwaan. Ik heb het gevraagde bedrag niet betaald. Daags erna werd ik door de verkoper afgedreigd met politie en juridische stappen als ik het bedrag niet betaalde.
Ondertussen heb ik uit voorzorg reeds mijn credit card geblokkeerd.

Wat mij in heel dit verhaal het meeste zorgen baart is dat amazon geen controle doet op hun verkopers, wat oplichters en fraudeurs vrij spel geeft.
Het is soms moeilijk om deze oplichters als klant te filteren vermits deze aanvankelijk geloofwaardig overkomen.
Ik heb een klacht ingediend bij stop-spoofing@amazon.com met de volledige mail-geschiedenis.
Hopelijk wordt ik niet meer lastig gevallen.

Daarom raad ik niemand aan om zaken te doen op Amazon.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
27 resultaten - getoond 1 - 10  
1 2 3  
 

Algemene informatie

Merken
Amazon
Productgroepen
boeken
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.