Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
70 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Informatie over handdoeken

Service 
 
1.0

In de winkel lagen twee soorten handdoeken/washandjes. Ik vroeg aan een verkoopster of ik haar iets mocht vragen. Het duurde 10 seconden voordat ze me zuur aankeek en toen kwam het....Met een arrogantie en op een bekakte toon waar Margareth Thatcher jaloers op zou zijn zei ze: mevràw, zegt u het eens wat wilt u van me weten?!? Ik vroeg of dit het hele assortiment handdoeken was in de winkel. Zegt ze: in het magazijn heb ik nog wat andere kleuren liggen, zegt u maar wat u nodig heeft dan ga ik het voor u halen. Ik vroeg nogmaals of dit het hele assortiment was. Waarop ze het volgende antwoordde: mevràw, dit is maar een kleine Bijenkorf, voor een groter assortiment moet u naar Den Haag of A'dam. Dus als u zegt wat u nodig heeft dan haal ik het uit het magazijn !?!?!? Sorry hoor maar waarom zo uit de hoogte, je bent een verkoopster en als deze baan je niet bevalt (wat zeker waar was) zoek aub een andere baan zonder klantencontact. Ja, ze deed me echt denken aan Cruella brrrrr. Dat zo iemand daar werkzaam is? Nou ja werkzaam, ze was kussentjes aan het rangschikken in een stellingkast en toen we haar een half uur later passeerde was ze daar nog mee bezig. Er lagen maar liefst 6 kussentjes. Een tip voor de Bijenkorf Amstelveen: screen eerst je personeel voordat je een heks in dienst neemt, zo iemand jaagt alleen maar klanten weg. Zal toch niet de bedoeling zijn.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sage barista Pro

Beoordeling 
 
1.8

Ik ben zeer teleurgesteld in de Bijenkorf vanwege hun weigering om mijn Sage Barista Pro koffiemachine terug te nemen, simpelweg omdat het plastic niet meer in perfecte staat verkeerde. Ondanks mijn gedetailleerde uitleg wilden ze niet luisteren en leken ze volkomen ongevoelig voor mijn situatie. Ik betreur het dat ik ervoor koos om mijn aankoop niet bij Coolblue te doen, ook al was het daar iets goedkoper. Deze ervaring benadrukt opnieuw dat goedkoop inderdaad duurkoop kan zijn. Let dus goed op, want voor een paar euro minder kan je je rechten verliezen en een verschrikkelijke klantenservice ervoor in de plaats krijgen.

KM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ik kocht een parfum van hen

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.

UH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

SMEG Koffiemachine

Service 
 
1.0

op 23 juli een SMEG koffiemachine gekocht . De koffieopschuim functie ging na anderhalve week al stuk. Contact gehad met SMEG en deze opgestuurd, en is vervangen. Na 2 weken gebruik van de nieuwe, exact hetzelfde probleem. Besloten om niet nogmaals te gaan voor reparatie / vervanging maar om mijn geld terug te vragen. Hier ben ik nu, zonder succes, al ruim 6 weken mee bezig. eerst via WhatsApp contact en de laatste dagen ook via de telefoon. Ik heb de machine op 26 september teruggestuurd, waarna De Bijenkorf hem naar SMEG heeft gestuurd (12 dagen later!), hoewel ik constant heb aangegeven dat ik de machine niet meer wil hebben maar mijn geld terug wil. SMEG is voor mij geen partij; De Bijenkorf wel. De klantenservice is, voor een degelijke groot bedrijf, beneden alle pijl. Elke keer hetzelfde bericht 'ja ja, ik snap dat dat vervelend is..'. Daar koop ik niks voor. Onbegrijpelijk voor een bedrijf als De Bijenkorf!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zonnebril van prada met schade

Heb een bril gekocht bij de bijenkorf voor 280€ van Prada. Er zaten wat krasjes aan de onderkant van de montuur wat mat zwart is. Heb de bon die geldig is tot 03-11-2022 en een fabrieksgarantie van 2jaar van Prada. Ik wilde 2 nieuwe brillen kopen maar ze wilde de bril niet accepteren aangezien de schade. Ben naar een Opticien geweest en die zeiden ook dat iemand problemen heeft met de bijenkorf omtrent een bril. Een dame rond de 40 bij de bijenkorf wilde mij een bril met schade verkopen ik zag de schade. Maar blijkbaar kreeg ik alsnog een bril met schade. De mevrouw zag de schade niet. En de verkopers daar in bijenkorf te Rotterdam beweren dat ze alles goed controleren wat niet het geval is. Nu heb ik een parfum fles van 240€ terug gebracht uit principiële kwestie en vertelde ze dat ik Bijenkorf boycott en nooit meer een stap binnen zet en ik wens dat de Heer der werelden hun de grootste faillissement geeft ooit amén ! Dus bij deze zal ik verder stappen ondernemen en mijn verhaal een groot publiek zal bereiken en waarschuwen tegen de valsheid van dat bedrijf!!! P.s. tot 2 keer toe hebben ze mij ten schande gezet door vele beveiligers om me heen te laten staan. Dat geeft zo een slecht beeld en zet mij in de spotlight. Het zijn hebberige wolven in schaapskleren eenmaal verkocht ben je jouw geld kwijt en schade op je product wees opgelet bij de bijenkorf!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kledingartikelen en parfum

Sad demise of a once reputable retail chain.

Unthinkably poor customer service.

Order placed, then never delivered. Reported this, I was told to wait 3 days for an investigation. After 4 days I had to contact them myself and again no concrete solution was found.

Next day, after 5 days from my report I get an e-mail: The investigation has been completed! "Deliveryman says he delivered it to the 3rd floor and the GPS confirms this!". I live on the 2nd floor ladies and gentlemen. Never had a delivery person at the door, no signature indicated on the Track&Trace, nothing at all. And yet claiming it was delivered to me to avoid paying back. Rather a few cents, than treat customers who spend these cents with them lawfully. If it were not for a pretty pricey order (2480EU), it would be just laughable.

Then again I contacted them to pass this on to a special department. Takes up to 2 weeks they say, I wonder.

Little is certain. What is certain is that, if this is not rectified by Bijenkorf, this will become a case where I would not mind it costing me more than the amount paid for the order itself. This way people can see how you deal with your clients. If a so-called "reputable" store has already sunken so deep, I don't have to explain to anyone that it won't be long before the plug is pulled. Unless, of course, someone else pumps some money into the "name", which they are currently still thriving on. That Bijenkorf with a positive name is history. With this state of affairs, it will be over in no time. Maybe not today, maybe not tomorrow, but ruin is just around the corner. Seen it before.

For those reading this, feel free to place your order. But let it be clear that any risk lies with yourself, and Bijenkorf's violation of consumer rights is nothing crazy. So should something go wrong, be prepared to put on your sneakers and chase after your hard earned pennies.

Good luck to every buyer!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onterechte afschrijving

Beoordeling 
 
1.0

Zeer teleurgesteld in de Bijenkorf. Met betalingen met de Bijenkorfcard heb ik geruime tijd punten gespaard. Doordat de samenwerking met ICS stopgezet werd moesten deze punten (met een waarde van €77,-) uiterlijk 1 maart zijn verzilverd. Op 11 februari heb ik daarom een bestelling gedaan en de punten verzilverd. Ik had meer besteld dan nodig en heb daarom een deel van de bestelling geretourneerd. Hetgeen ik gehouden heb was voor meer dan €77,-. Tot mijn verbazing werd bij het terugstorten van de geretourneerde artikelen de €77,- teruggeboekt. Inmiddels waren de punten verlopen en dus foetsie..

Telefonisch laat de Bijenkorf weten niet terug te storten, maar alleen een cadeaubon uit te kunnen schrijven. Kortom zij maken een fout en boeken onterecht terug en ik moet nu betalen voor spullen die ik anders met punten had betaald en moet daarna nog een keer iets uit gaan zoeken met mijn cadeaubon. Mooi verdienmodel Bijenkorf..

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Horloge

Beoordeling 
 
1.0

Goed opletten met wat je koopt!!!!!!! Gisteren een horloge gekocht voor €350. Thuis aangekomen en even willen checken of hij waterdicht is en blijkt dat ditzelfde horloge overal word aangeboden voor €130. Klantenservice gebeld, geappt, 2x terug naar rotterdam voor niks. Mag hem niet retourneren omdat er 3 schakels door DE BIJENKORF ZELF zijn uitgehaald.( deze kun je zo weer terug zetten ). Ik voel me zwaar opgelicht! Ik vind het niet erg om wat meer te betalen in een winkel maar het 3dubbele vind ik heel ver gaan.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Abdel op 24 Oktober 2022

Dat is precies wat ik meemaakte voelde me keihard opgelicht. Zij verkopen zelfs producten duurder dan in andere winkels. Plus ze verkopen brillen die anderen passen kijk uit met de bijenkorf! Voor je het weet prikt de bije je wanneer ze je een beetje honing geven!!!

Reageer op deze review

Sieraden

Beoordeling 
 
4.3

Bestelling 35733194
Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
Ik bestel hier iig nooit meer wat.
En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!

En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!

Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!

QG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Airforce jas

In november een jas gekocht bij de Bijenkorf.
Jas was binnen 4 weken stuk. Deze aangeboden ter reparatie 4 januari.
Kreeg antwoord dat reparatie 4 tot 6 weken zou duren.
Daar ik dit te lang vond duren contact opgenomen met de Bijenkorf.
Ze zouden afdeling repair mailen en ik zou antwoord krijgen. Helaas antwoord bleef uit.
Opnieuw gebeld met de klantenservice. Daar ik nog in de 100 dagen garantie zit heb ik gezegd de koop te ontbinden en dat ik mijn geld terug wil.
Wederom een week gewacht zonder antwoord te krijgen. Weer met klantenservice gebeld en nogmaals om mijn geld gevraagd. Mijn jas is al naar hun opgestuurd.
Ook hierop geen antwoord.
Nogmaals gebeld er is mij toen verteld dat ik de jas teruggestuurd zou krijgen en ik dan in de winkel mijn geld terug zou krijgen.
Ik dacht gelukkig opgelost.
Al deze tijd heeft de Bijenkorf niets van zich laten horen en moest ik zelf bellen.
Helaas volgende dag kreeg ik eindelijk eens een mail van de Bijenkorf. Daarin werd gemeld dat ze de fabrikant gingen inlichten dat was dan snel na 3 weken bellen.
Hiermee ben ik niet akkoord gegaan.
Aangezien de dames van de klantenservice (die trouwens alleraardigst zijn)maar geen besluiten mogen nemen heb ik gevraagd of ik door een leidinggevende gebeld kon worden.
Dit werd mij toegezegd echter helaas ook deze afspraak is niet nagekomen.
Staat op Facebook van de Bijenkorf de volgende leus
“Toonaangevend warenhuis met passie voor klanten”
Denk dat dit alleen opgaat als je iets wil kopen niet als er iets mis is.
Elvin Moerland

EM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Stone Island Jas

Beoordeling 
 
3.0

Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jas Ted Bekker

Beoordeling 
 
1.0

Zeer onbeschoft klantenservice
Totaal niet behulpzaam
Zeker op de chat drukken je gewoon weg als men er niet uit komt

Is bij de action nog beter geregeld dan bij de Bijenkorf schanden

HK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Terugboeking dubbele betaling aan kassa

Service 
 
1.0

Dramatisch slechte service afhandeling bij zowel kassa als klantenservice. Onprofessioneel, ongeïnteresseerd en klantonvriendelijk maar zeker niet gericht op oplossen. Wimpelen af en zijn later via klantenservicemedewerker telefonisch niet bereikbaar. Geen Bijenkorf meer dus.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Para jumper jas

Beoordeling 
 
1.0

Een dure jas gekocht. 350.- euro. De jas blijkt gerepareerd te zijn. Ik kreeg 0,0 begrip. Ik had , volgens hun de jas zelf gerepareerd. Geloof me, de jas is zo aan mij verkocht. Ik koop ook nooit meer iets bij hun. Slechte service. Aflopende zaak. Je betaald de hoofdprijs en nog wat extra.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Graef

Service 
 
1.0

Lang getwijfeld om een review te plaatsen. Doe dit normaliter niet. Maar ben nog steeds verwonderd over de slechte service. Zo'n 2 1/2 jaar geleden heb ik zowel een waterkoker (WK402), melkopschuimer (MS702) als broodrooster (TO62) gekocht. Cadeau, voor mijn nieuwe woning. Al vrij snel kreeg het broodrooster kuren. Na twee keer een nieuwe te hebben ontvangen kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug. Vervolgens kreeg de waterkoker kuren. De deksel ging niet meer open, doordat de knop niet meer functioneerde. Heb toen een nieuwe gekregen, helaas na enig tijd weer precies hetzelfde probleem. Door de lockdown kon ik er niet mee terug. Én na de lockdown kreeg ik te horen dat mijn garantieperiode ondertussen is komen te vervallen. Dus kon ik nergens meer aanspraak opmaken. Naar mijn mening zou de periode van de lockdown niet meegerekend mogen worden. Tot slot de melkopschuimer. Een paar maanden na het vervallen van de garantieperiode, wordt de melk niet meer verwarmt. Ik besluit er toch mee terug te gaan en geef bij de klantenservice aan dat ik het op EIGEN KOSTEN wil laten repareren. Ik krijg de melkopschuimer wat later retour, zonder dat er naar gekeken is, met de mededeling dat Graef het niet gaat repareren, omdat het buiten de garantieperiode valt. Op de vraag waarom het niet gerepareerd wordt ondanks dat ik zelf de kosten wil betalen, heb ik nooit antwoord gekregen. Met plaatsvervangende schaamte zei de dame van de klantenservice: als het van ons eigen merk was geweest hadden we deze klacht anders afgehandeld. Maar hierin beslist de fabrikant, mevrouw! Én dat ik zelf met Graef in Duitsland of met Förtsa B.V. deze kwestie zal moeten afhandelen. Dit lijkt wel de omgekeerde wereld! Ik heb de producten bij jullie gekocht en verwacht om die reden van juliie deugdelijke service!!!
Drie apparaten uit dezelfde serie, een heuse miskoop! Hoopte solide apparaten te hebben aangeschaft voor mijn nieuwe keuken. Juist, omdat dit merk staat best goed staat aangeschreven. Maar adequate service, is ver te zoeken. Ik koop dit merk in ieder geval niet meer en verlopig helemaal niets meer bij jullie!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Niks

Nou wat ik nu toch heb meegemaakt in de Bijenkorf Amstelveen!!! Om medische redenen kan ik geen mondkapje dragen, vervolgens haalt de beveiliging een medewerker erbij om mij te schaduwen in de winkel!!! Onder het mom van, andere mensen te informeren dat ik om medische redenen geen mondkapje kan dragen. Waar gaat dit heen?! Nazi praktijken

ME
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Betalen met de bijenkorfcard

Beoordeling 
 
1.0

Erg slechte ervaring, het lukt niet meer om je punten in te wisselen, klantenservice is slecht bereikbaar en kan je niet helpen. Mijn bestelling maar bij een andere webshop geplaatst

CH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Smartwatch

Beoordeling 
 
1.5

Slechte klantenservice,
Naar aankoop van een smartwatch van Garmin, bleek deze niet te werken naar behoren. Ik heb hem aangeboden voor retour en heb aangegeven dat deze niet naar behoren werkt. Vanuit de bijenkorf hebben ze besloten hem aan te bieden ter reparatie terwijl ik zelf het horloge retour wilde sturen. Na lang wachten hebben ze het horloge doorgestuurd naar Garmin en heb ik via hun weer een nieuw horloge ontvangen terwijl dit niet mijn insteek was. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met de klantenservice en maar beloven dat het goed komt. puntje bij paaltje is de retourtermijn verstreken en geven ze aan dat er niks met het horloge aan de hand is. Nou daarom heb ik van Garmin een nieuwe ontvangen. Dus ik blijf nu zitten met een dure nieuwe horloge die niet meer retour kan omdat hun er 3 maanden over doen om eens een antwoord te geven.
Conclusie:
Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten ver te zoeken!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Hoog segment winkel laag segment service

Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten veer te zoeken!

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

2x een chocolade Nijntje besteld voor op een taart

1e keer gesmolten geleverd
2e keer verkeerde artikel.
Geen geld terug maar een cadeaukaart gekregen (die niet geactiveerd was)
Toegezegd dat ze een nieuwe zouden opsturen, na een dag niks gehoord te hebben zelf gebeld.

Was per ongeluk toegezegd had niet gemogen.

Daarnaast hang je uren aan de lijn....

Wat een flut service...

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
70 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.