Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
70 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Hoog segment winkel laag segment service

Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten veer te zoeken!

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Smartwatch

Beoordeling 
 
1.5

Slechte klantenservice,
Naar aankoop van een smartwatch van Garmin, bleek deze niet te werken naar behoren. Ik heb hem aangeboden voor retour en heb aangegeven dat deze niet naar behoren werkt. Vanuit de bijenkorf hebben ze besloten hem aan te bieden ter reparatie terwijl ik zelf het horloge retour wilde sturen. Na lang wachten hebben ze het horloge doorgestuurd naar Garmin en heb ik via hun weer een nieuw horloge ontvangen terwijl dit niet mijn insteek was. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met de klantenservice en maar beloven dat het goed komt. puntje bij paaltje is de retourtermijn verstreken en geven ze aan dat er niks met het horloge aan de hand is. Nou daarom heb ik van Garmin een nieuwe ontvangen. Dus ik blijf nu zitten met een dure nieuwe horloge die niet meer retour kan omdat hun er 3 maanden over doen om eens een antwoord te geven.
Conclusie:
Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten ver te zoeken!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos.. voor een kado

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloos voor een leuk kado voor je vriendin..
Pumps van het merk Micheal Kors aangeschaft, ter waarde van +- 200euro maat is 0,5 te groot.. uitgevallen terwijl 39 wel altijd haar maat is..

Contact gehad met de klantenservice en het is gewoon dikke pech...?
Dit omdat ik het twee weken van te voren had gekocht en de termijn voor ruilen verstreken was.
Had ik het maar een dag of twee van te voren besteld dan was het geen probleem..

Echt jammer, doei verjaardags kado heb je dus helemaal niks aan...
Dit is de laatste keer dat ik wat bij de Bijenkorf aanschaf, service van niks..

Z
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

GEEN LEVERING NA 3 WEKEN , geen oplossing in zicht

ALERT!

Ik heb 8 september 2020 een online bestelling gedaan, en natuurlijk VOORAF betaald.
Het pakketje twv 900 euro zou 1 dag later (9 september) bezorgd worden.
Tot op heden heb ik niets ontvangen, en nagenoeg dagelijks telefonisch kontakt gehad , echter duidelijkheid nog steeds niet!
Ik wacht nu inmiddels 3 weken, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd .
Mijn dringend advies aan online kopers bij de Bijenkorf, pas op want de service is meer dan slecht te noemen!

Gr Jos

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
2.0

Super slechte service! Heb op 15 JULI een gucci schoen gekocht ter waarde van 495 euro. Heb deze nooit ontvangen, bijenkorf beweerd dat het afgeleverd is. Bijenkorf stuurt me steeds van de kastje naar de muur. Mijn handtekening is vervalsd bij het aftekenen en mijn naam is nieteens goed geschreven. Bijenkorf doet hier erg laks over ben er al 10 dagen mee bezig en heb aangifte moeten doen bij de politie. JAMMER, ze zijn een trouwe klant kwijt! Zal iedereenook waarschuwen! Wees gewaarschuwd als je dure spullen koopt en ze laat bezorgen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Top service van Jeroen in Den Haag

Service 
 
10.0

Onlangs een zwarte spijkerbroek van Denim gekocht bij de bijenkorf in Den Haag. Een fabriek fout, maar ik had contant betaald. Jeroen heeft alle moeite genomen om te onderzoeken welke dag het was, welke kassa etc... Uiteindelijk heb ik een nieuwe broek gekregen!
Dank Jeroen dat je mijn vriendin en schoonmoeder zo goed geholpen hebt.

BP
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloze webshop met enorme slechte klantenservice.
Jas besteld rond kerst , nooit aangekomen en geld nog steeds niet terug . Whatsapp reageer niet eens ? En klantenservice zegt alleen maar dat ze aan het uitzoeken zijn. Toto die tijd moet ik wachten . Een pakketje zoek kan gebeuren natuurlijk, maar de afhandeling is beneden pijn! Nooit mee ! Eerder een retour pakket kwijt geraakt , en twee maanden moeten wachten op geld .

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Wanten in de aanbieding gezien en in winkelwagen geplaatst. De volgende dag wil ik bestellen en zijn ze ineens weer - onaangekondigd - de oude prijs. Klantenservice reageert onvriendelijk en schamper. Bah, ik dacht dat de Bijenkorf ergens voor stond, maar dit is erger dan de slechtste webwinkel.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super slechte service en online shoppen zou ik niet aan beginnen

Beoordeling 
 
1.0

Super slecht helpen je nergens mee alles gaat langs elkaar heen totaal niet vriendelijk ze hebben gewoon achijt aan je of je nou belt of appt ik heb een ap gesprek in me telefoon die ik graag zou willen delen dan weetje met wat oor soort mensen je temaken heb ik bestel in iedergeval nooooit meer daar

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte after service

Beoordeling 
 
1.0

1 maand geleden een telefoonhoesje gekocht twv 70 euro (Geen aliexpress kwaliteit dus). Deze 2 weken geleden cadeau gedaan aan mijn dochter voor haar verjaardag. 2 weken later is het hoesje in de hoek al afgebladerd van het in- en uit de zak halen. Gevraagd naar een oplossing. Het beste wat ze konden doen was een digitale cadeaubon twv 30 euro :). Nog geen maand oud, slechte kwaliteit en ik moet vervolgens 40 euro laten vallen. Echt lachwekkend. Dit krijgt nog een staartje :)

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

2x een chocolade Nijntje besteld voor op een taart

1e keer gesmolten geleverd
2e keer verkeerde artikel.
Geen geld terug maar een cadeaukaart gekregen (die niet geactiveerd was)
Toegezegd dat ze een nieuwe zouden opsturen, na een dag niks gehoord te hebben zelf gebeld.

Was per ongeluk toegezegd had niet gemogen.

Daarnaast hang je uren aan de lijn....

Wat een flut service...

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Betalen met de bijenkorfcard

Beoordeling 
 
1.0

Erg slechte ervaring, het lukt niet meer om je punten in te wisselen, klantenservice is slecht bereikbaar en kan je niet helpen. Mijn bestelling maar bij een andere webshop geplaatst

CH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Horloge

Beoordeling 
 
1.0

Goed opletten met wat je koopt!!!!!!! Gisteren een horloge gekocht voor €350. Thuis aangekomen en even willen checken of hij waterdicht is en blijkt dat ditzelfde horloge overal word aangeboden voor €130. Klantenservice gebeld, geappt, 2x terug naar rotterdam voor niks. Mag hem niet retourneren omdat er 3 schakels door DE BIJENKORF ZELF zijn uitgehaald.( deze kun je zo weer terug zetten ). Ik voel me zwaar opgelicht! Ik vind het niet erg om wat meer te betalen in een winkel maar het 3dubbele vind ik heel ver gaan.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Abdel op 24 Oktober 2022

Dat is precies wat ik meemaakte voelde me keihard opgelicht. Zij verkopen zelfs producten duurder dan in andere winkels. Plus ze verkopen brillen die anderen passen kijk uit met de bijenkorf! Voor je het weet prikt de bije je wanneer ze je een beetje honing geven!!!

Reageer op deze review

Wat een slechte service

Ik stond vanochtend in de bijenkorf om een Michael Kors horloge te komen, vol enthousiasme natuurlijk. Nog op de website gecontroleerd of het horloge op voorraad was. Kom ik bij de horlogesafdeling aan, is alleen nog het "showroom" model beschikbaar. Verkoopster probeert hem toch nog met veel moeite aan me te verkopen, maar ik heb al geen interesse meer aangezien er een dikke vette kras in het horloge zat. Verkoopster bleef maar beweren dat hij pas een week in de vitrine staat, wie bewijst dat? Mijn ervaring met sales is dat de vitrines altijd vol staan met deze producten omdat zij bonussen krijgen vanuit het merk en verkoopster krijgt natuurlijk zelf ook een bonus. Vraag me af hoe je als zo'n grote imago winkel zo'n horloge probeert te verkopen aan je klant, en dat het überhaupt verkocht mag worden. Voorraad ook erg slecht en komt niet overeen met de website. Zeer ontevreden over de service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Niet volledige bestelling ontvangen

Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, alleen een deel ervan. Er is zogenaamd een onderzoek bezig met PostNL, elke keer zegt Bijenkorf dat ze meer tijd ervoor nodig hebben. Ik wacht al meer dan 2 weken, ik wil gewoon mijn geld terug.

Ik ben hier nu de slachtoffer voor een probleem dat ik niet heb veroorzaakt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dyson v8+

Ik.heb een dyson stofzuiger v8+ voor 349 euro.
Ik krijg thuis een badkamer kleedje.
Wat n ... klantenservice en winkel .
Nooit meer

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zonnebril van prada met schade

Heb een bril gekocht bij de bijenkorf voor 280€ van Prada. Er zaten wat krasjes aan de onderkant van de montuur wat mat zwart is. Heb de bon die geldig is tot 03-11-2022 en een fabrieksgarantie van 2jaar van Prada. Ik wilde 2 nieuwe brillen kopen maar ze wilde de bril niet accepteren aangezien de schade. Ben naar een Opticien geweest en die zeiden ook dat iemand problemen heeft met de bijenkorf omtrent een bril. Een dame rond de 40 bij de bijenkorf wilde mij een bril met schade verkopen ik zag de schade. Maar blijkbaar kreeg ik alsnog een bril met schade. De mevrouw zag de schade niet. En de verkopers daar in bijenkorf te Rotterdam beweren dat ze alles goed controleren wat niet het geval is. Nu heb ik een parfum fles van 240€ terug gebracht uit principiële kwestie en vertelde ze dat ik Bijenkorf boycott en nooit meer een stap binnen zet en ik wens dat de Heer der werelden hun de grootste faillissement geeft ooit amén ! Dus bij deze zal ik verder stappen ondernemen en mijn verhaal een groot publiek zal bereiken en waarschuwen tegen de valsheid van dat bedrijf!!! P.s. tot 2 keer toe hebben ze mij ten schande gezet door vele beveiligers om me heen te laten staan. Dat geeft zo een slecht beeld en zet mij in de spotlight. Het zijn hebberige wolven in schaapskleren eenmaal verkocht ben je jouw geld kwijt en schade op je product wees opgelet bij de bijenkorf!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Door Loly super geholpen

Beoordeling 
 
9.5

Vandaag voor een kostuum gekeken bij Bijenkorf Rotterdam. Veel keus, waardoor je een beetje door de bomen het bos niet meer ziet, maar Loly vroeg of ze kon helpen en heeft dat fantastisch gedaan. Geen moeite teveel en na lang zoeken en proberen prima geslaagd. Zonder haar was ik al lang weggeweest, maar nu tevreden naar huis met een mooi kostuum. Van zulke medewerkers kun je er niet genoeg hebben !

FV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Diana op 30 Juli 2020

Mijn man en ik zijn vandaag echt super geholpen door Edith op de parfumerie afdeling! Edith is vriendelijk, grappig, heeft verstand van zaken en is absoluut niet opdringerig. Een aanrader als je deskundig wilt worden geholpen bij een voor jou passend parfum.

Reageer op deze review

gebrekkige afhandeling retour

Beoordeling 
 
7.0

Gebrekkige afhandeling retour
Normaal gezien altijd tevreden.

Echter nu een retour gestuurd met 2 broeken in zelfde pakket met zelfde retourreden. Slechts 1 broek retour verwerkt en terugbetaald.

Na contact via app is een onderzoek uitgezet op vrijdagmiddag. Daaropvolgende dinsdagmiddag week x+1 nog niets gehoord dus zelf gebeld. Men hoopt begin week x+2 iets te weten.

Ondertussen is de geretourneerde broek nog wel betaald met visa.

Ondertussen woensdag en nog steeds niets gehoord na 2 tot 3 apps van mijn kant.

Wat mij betreft niet de bedoeling dat door een fout of drukte bij bijenkorf ik langer moet wachten op terugbetaling retour. Daarbij krijg ik al 5 dagen geen reactie via app. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat de 2e broek nog retour verwerkt moet worden gezien ze in zelfde pakket zaten.

Samengevat, geen online aankoop meer voor mij op deze manier.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
70 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.