Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
47 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Website

Beoordeling 
 
10.0

Snelle service

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.5

Minder dan een maand geleden een paar Alexander McQueens aangeschaft. Na slechts één keer dragen viel een (onopvallende) beschadiging op. Gezien het feit dat de schoenen slechts één keer zijn gedragen is het onmogelijk dat deze beschadiging zich heeft voorgedaan na het eerste gebruik. Daarnaast mag je er wettelijk vanuit gaan dat indien een product binnen 6 maanden gebreken vertoont dit al het geval was op het moment van aankoop. Op het moment dat de leverancier en/of winkel het hier niet mee eens is moeten zij het tegendeel bewijzen.

Dit verhaal heb ik ook aangegeven bij de Bijenkorf in Utrecht. Zij gaven direct aan enkel 10% korting te kunnen geven op de schoenen. Dit in verband met het beleid van Alexander McQueens. De desbetreffende medewerker(s) - in het speciaal de leidinggevende herenafdeling - heb ik gewezen op het hetgeen wat wettelijk is vastgelegd. Tevens heb ik aangegeven dat de aankoop is gedaan bij de Bijenkorf en dat zij in dit geval de gewenste service moeten garanderen. Desalniettemin hield deze leidinggevende vol dat het door mijn eigen gebruik kwam en dat zij het tegendeel niet hoefde te bewijzen.

Op het moment dat een andere klant met de juiste bedoelingen aangaf dat dit niet de eerste keer is wilde deze leidinggevende het gesprek met mij beëindigen. Dit terwijl de inbreng van deze meneer in principe buiten mij ligt en ik niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn inbreng.

Nadat ik heb aangegeven niet akkoord te willen gaan met 10% en reiskosten. Dit, omdat hiermee het probleem niet wordt opgelost. Bij een (dure) schoen als Alexander McQueen moet de Bijenkorf naar mijn idee hoogwaardige kwaliteit én service garanderen. Dit was in deze situatie niet het geval.

Bij deze leidinggevende heb ik dit aangegeven en gevraagd naar alternatieve opties en/of een andere gesprekspartner. Zij heeft aangegeven dat dit mijn enige optie was/is. Ter plekke heb ik dan ook contact opgenomen met de Customer Care. Zij gaven aan dat de winkel leidend is en ik hiervan uit kon gaan. Zij gaven wel aan dat ik nog foto’s kon insturen. De winkel gaf echter aan dat zij hetzelfde zullen oordelen en dat dit een eenmalig aanbod is/was.

In dit geval was er dan ook sprake van kiezen tussen twee kwaden en een onvriendelijke behandeling door de desbetreffende leidinggevende. Op het moment dat ik aangaf even te willen overleggen met mijn partner kwam zij dan ook al met een tas aanzetten. Dit om ons bij wijze van spreken de deur te wijzen.

Al met al, de manier waarop deze kwestie is afgehandeld ben ik zeer ontevreden over. In de winkel ben ik akkoord gegaan met een “schikking” waarover ik zeer ontevreden ben, maar wat weg wordt gezet als de enige oplossing. Anders is volgens hen pech. Een ieder zal ik dan ook afraden om zijn en/of haar schoenen aan te schaffen bij de Bijenkorf (in Utrecht). De service laat absoluut ter wensen over. Dit is erg jammer, want we waren tot vandaag trouwe klant van de Bijenkorf. Dit ondanks de afstand voor ons.

PS. Geen blaam aan de meneer die ons allereerst ter woord heeft gestaan. Hij heeft hier verder niets aan kunnen veranderen. Dit was/is niet aan hem.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Door Loly super geholpen

Beoordeling 
 
9.5

Vandaag voor een kostuum gekeken bij Bijenkorf Rotterdam. Veel keus, waardoor je een beetje door de bomen het bos niet meer ziet, maar Loly vroeg of ze kon helpen en heeft dat fantastisch gedaan. Geen moeite teveel en na lang zoeken en proberen prima geslaagd. Zonder haar was ik al lang weggeweest, maar nu tevreden naar huis met een mooi kostuum. Van zulke medewerkers kun je er niet genoeg hebben !

FV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Diana op 30 Juli 2020

Mijn man en ik zijn vandaag echt super geholpen door Edith op de parfumerie afdeling! Edith is vriendelijk, grappig, heeft verstand van zaken en is absoluut niet opdringerig. Een aanrader als je deskundig wilt worden geholpen bij een voor jou passend parfum.

Reageer op deze review

gebrekkige afhandeling retour

Beoordeling 
 
7.0

Gebrekkige afhandeling retour
Normaal gezien altijd tevreden.

Echter nu een retour gestuurd met 2 broeken in zelfde pakket met zelfde retourreden. Slechts 1 broek retour verwerkt en terugbetaald.

Na contact via app is een onderzoek uitgezet op vrijdagmiddag. Daaropvolgende dinsdagmiddag week x+1 nog niets gehoord dus zelf gebeld. Men hoopt begin week x+2 iets te weten.

Ondertussen is de geretourneerde broek nog wel betaald met visa.

Ondertussen woensdag en nog steeds niets gehoord na 2 tot 3 apps van mijn kant.

Wat mij betreft niet de bedoeling dat door een fout of drukte bij bijenkorf ik langer moet wachten op terugbetaling retour. Daarbij krijg ik al 5 dagen geen reactie via app. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat de 2e broek nog retour verwerkt moet worden gezien ze in zelfde pakket zaten.

Samengevat, geen online aankoop meer voor mij op deze manier.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Wat mij betreft is Bijenkorf online even betrouwbaar en professioneel als de warenhuizen zelf, waar ik zelf al jaren trouwe klant ben. Prima assortiment van kwaliteitsmerken, hoewel de laatste jaren steeds meer de nadruk op de echt luxemerken komt te liggen. Maar als je op zoek bent naar kwaliteit ben je hier aan het goede adres.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service, niet verwacht.

Beoordeling 
 
4.3

Om te beginnen, wat een waardeloos bedrijf. Ik heb bijna 3 maanden geleden een product bij de Bijenkorf besteld, en nog steeds niet het product geleverd gekregen.

Ik had een Sonos product besteld bij de Bijenkorf, en twee dagen later een compleet ander product geleverd gekregen van een ander bedrijf (lamp.nl). Vervolgens de Bijenkorf en de leveranciersdienst (DHL) gecontracteerd, maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. De Bijenkorf had meerdere onderzoeken gestart om onze zaak te bekijken, maar steeds was het resultaat waardeloos, alsof ik de schuld kreeg dat het product niet geleverd was.

Ik voel me genoodzaakt om mijn verhaal publiekelijk te maken, in de hoop dat de Bijenkorf dan wel eens serieus naar mijn zaak zal kijken. De Bijenkorf had altijd een premium en luxueuze positionering in mijn hoofd, maar ik heb nu een compleet tegenovergesteld beeld van het bedrijf. Ontzettend jammer en frusterend

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verkeerde sjaal ontvangen

Beoordeling 
 
4.0

Sjaal besteld van 160 euro. Bijenkorf stuurt mij een andere goedkope sjaal met wel de juiste labels. Vervolgens 2 weken moeten wachten op een reactie, geen excuses maar alleen een email dat het intern is opgelost en ik de sjaal maar retour moet sturen. Volgens de Bijenkorf hebben ze geen omruilservice en moet ik zelf de website maar in de gaten houden wanneer het artikel op voorraad is. Erg slechte service en arrogante medewerkers, bestel hier nooit meer!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koop er geen breekbare artikelen!

Beoordeling 
 
5.8

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het oonieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sieraden

Beoordeling 
 
4.3

Bestelling 35733194
Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
Ik bestel hier iig nooit meer wat.
En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!

En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!

Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!

QG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoenen niet compleet ontvangen

Beoordeling 
 
4.8

Ik had mooie dsquared schoenen besteld en ontvangen maar er zat een schoen in zonder veter en zonder dsquared veterlogo. Dus ik bellen met de klantenservice en uitgelegd dat 1 schoen niet compleet is en ik graag de veter en het logo wil omdat ik daar natuurlijk voor betaald heb. Ik heb netjes de veter gekregen maar geen logo... ondertussen 6x gebeld en verschillende mailtjes gestuurd. Erg zonde dat er niet wordt gereageerd.
Ik ga hier nooit meer online iets bestellen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer trage afhandeling retour product

Beoordeling 
 
2.3

30 dec. gebeld met BIJenkorf klantenservice met vraag of Samsung Galaxy Smartwatch voorradig was in Utrecht. Dubbel gecheckt omdat ik vanuit Arnhem moest komen. Had namelijk nog 3 cadeaukaarten liggen die ik hiervoor wilde gebruiken. BIJ accepteert deze bonnen in winkel, niet in webshop. Er zouden nog 5 expl. zijn.

Bij aankomst wisten medewerkers verschil niet tussen Gear S3 en nieuwe Galaxy smartwatch, die ze dus niet beschikbaar hadden.

Dus bedacht om cadeaukaarten om te wisselen voor BIJenkorf cadeaukaart en vervolgens in webshop smartwatch besteld. Levering duurde 5 dgn. Bleek verkeerde smartwatch, dus direct terug gestuurd.

Eerst zou ik betaling na 5 dgn retour ontvangen. Toen werd 10 dgn gezegd, en in alg. voorwaarden staat zelfs tot 14 dagen. We zijn nu 3 weken verder en heb mijn geld nog steeds niet retour.

Ook ben ik erachter gekomen dat BIJenkorf de prijs buitensporig verhoogd:
Prijs BIJ: € 409,00, prijs andere webshops (mediamarkt en Coolblue € 329,=).

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Stone Island Jas

Beoordeling 
 
3.0

Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kado shopper 150 jarig bestaan

Bestellen 
 
5.0

Afgelopen week heeft de Bijenkorf een actie voor haar 150 jarig bestaan. Bij een bestelling boven een bepaald bedrag ontvangt men speciale shopper. Donderdag 12 november bestelling gedaan en de volgende dag netjes bezorgd maar geen shopper erbij. Vanmiddag contact opgenomen maar zijn helaas op!! Ze hadden op zijn minst een kaartje met excuses bij de bestelling kunnen doen. Vandaag staat op hun website nog steeds deze actie vermeldt. Dus een omzettruc!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Absolute afrader!

Beoordeling 
 
3.0

Jullie klantenservice is een absolute aanfluiting.Ik heb online 14 tubes creme besteld,doosje bleek beschadigd(door PostNL dichtgeplakt en van sticker voorzien)en er zaten 6 ipv 14 tubes in.Nu blijkt dat ik kennelijk enkele weken moet wachten tot de Bijenkorf dit met PostNL heeft uitgevochten.Ik heb een overeenkomst met de Bijenkorf en dien 14 tubes te ontvangen en geen 6.Schandalig om dit niet correct op te pakken.Een regelrechte aanfluiting en vandaag onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon.NOOIT meer de Bijenkorf voor mij!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klantonvriendelijk

Beoordeling 
 
5.5

Klantenservice is niet oplossingsgericht bij klachten!
Klantonvriendelijk.
Al 3 keer schoenen besteld
2 maten in doos, 2 verschillende schoenen in doos en nu zelfs 2 linkerschoenen.
Eerste en tweede keer netjes opgelost maar nu zeer klantonvriendelijk

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Het groeten van klanten

Beoordeling 
 
3.0

Je wordt niet begroet bij binnenkomst bijenkorf staat zo hoog met personeel.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Garantie/Reparatie Sneakers Klacht

Beoordeling 
 
1.8

3 weken geleden een paar sneakers gekocht in de Bijenkorf in Amsterdam. Tot mijn verbazing laat het logo en stiksel op de rechter sneaker helemaal los?! Een week geleden de sneakers ingeleverd in Rotterdam. Meisje zei dat de schoenen naar de schoenmaker moesten, en zij mij binnen een dag of twee zou bellen.
We zijn nu een week verder en zonder belletje van de werknemer maar de klantenservice gebeld, meneer mijn afgiftebewijs geleverd en nu blijkt het zo te zijn, dat een gemiddelde reparatie tot 3/4 maanden kan duren. What?!
Had op zijn minst wat informatie verwacht bij de werknemer waar ik de schoenen heb ingeleverd, en verwacht voor sneakers van 180,- opzich gewoon een nieuw (heel) paar, of een tegoedbon!!!
Ik zit nu drie maanden lang inclusief alle feestdagen zonder schoenen terwijl het waarschijnlijk gewoon een stomme productie fout is!
Heel naar.

WH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bijenkorf beweert teruggestuurd nepartikel

Beoordeling 
 
1.5

Iemand die mij toevallig kan helpen of tips heeft?

14 Mei heb ik schoenen ontvangen van de Bijenkorf. Toen ik de doos uitpakte, zag ik dat de schoenen beschadigd waren. Aan de zijkanten liet de stof los van de zolen. Ik heb toen contact opgenomen met hun klantenservice, zodat ik er in ieder geval een melding van gemaakt zou hebben en ik kon de schoenen terug sturen. 18 Mei hebben ze de schoenen van mij ontvangen. Het duurde allemaal erg lang, want ik kreeg constant geen bevestigingsmail dat ze überhaupt mijn pakket ontvangen hadden of er mee bezig waren en had ook nog steeds mijn geld niet terug. Nu ruim een maand verder, heb ik gisteren voor de 3e keer contact gehad met de klantenservice met dit verhaal en ik zou morgen (vandaag dus) een mail van hun krijgen. Nou dit gebeurd eindelijk hoor, op de foto hier onder is te zien wat voor een mail ik van hun kreeg. Ze beweren dus dat ik een nepartikel terug heb gestuurd en dat ik hier om mijn geld niet weer krijg. Ik heb gewoon dezelfde schoenen terug gestuurd, als zij mij opgestuurd hebben. Als zij beweren dat ik een nepartikel terug heb gestuurd, hebben zij mij dus in eerste instantie deze nepartikel verkocht! Het blijft een welles nietes heen er weer gemail en ik kan natuurlijk niks bewijzen. Ik heb gewoon netjes de schoenen, die ik van hun gekregen heb, terug gestuurd.

MH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bijenkorf een luxe warenhuis? Amehoela.

Beoordeling 
 
1.3

Door de abominabel slechte bereikbaarheid en service van de webstore echt helemaal en voorgoed genezen van aankopen bij deze webwinkel.
Ik raad iedereen aan die een klacht heeft over een bestelling, het hoofdkantoor van het merk dat besteld is in te lichten over het niveau van de service bij dit bedrijf.
Even googlen. Zo gevonden.

De fulfillment van de Bijenkorf wordt gedaan door Ingram Micro in Tilburg.

Eric Segers is Vice-President Benelux van dit bedrijf.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
47 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.