Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
42 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Informatie over handdoeken

Service 
 
1.0

In de winkel lagen twee soorten handdoeken/washandjes. Ik vroeg aan een verkoopster of ik haar iets mocht vragen. Het duurde 10 seconden voordat ze me zuur aankeek en toen kwam het....Met een arrogantie en op een bekakte toon waar Margareth Thatcher jaloers op zou zijn zei ze: mevràw, zegt u het eens wat wilt u van me weten?!? Ik vroeg of dit het hele assortiment handdoeken was in de winkel. Zegt ze: in het magazijn heb ik nog wat andere kleuren liggen, zegt u maar wat u nodig heeft dan ga ik het voor u halen. Ik vroeg nogmaals of dit het hele assortiment was. Waarop ze het volgende antwoordde: mevràw, dit is maar een kleine Bijenkorf, voor een groter assortiment moet u naar Den Haag of A'dam. Dus als u zegt wat u nodig heeft dan haal ik het uit het magazijn !?!?!? Sorry hoor maar waarom zo uit de hoogte, je bent een verkoopster en als deze baan je niet bevalt (wat zeker waar was) zoek aub een andere baan zonder klantencontact. Ja, ze deed me echt denken aan Cruella brrrrr. Dat zo iemand daar werkzaam is? Nou ja werkzaam, ze was kussentjes aan het rangschikken in een stellingkast en toen we haar een half uur later passeerde was ze daar nog mee bezig. Er lagen maar liefst 6 kussentjes. Een tip voor de Bijenkorf Amstelveen: screen eerst je personeel voordat je een heks in dienst neemt, zo iemand jaagt alleen maar klanten weg. Zal toch niet de bedoeling zijn.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sage barista Pro

Beoordeling 
 
1.8

Ik ben zeer teleurgesteld in de Bijenkorf vanwege hun weigering om mijn Sage Barista Pro koffiemachine terug te nemen, simpelweg omdat het plastic niet meer in perfecte staat verkeerde. Ondanks mijn gedetailleerde uitleg wilden ze niet luisteren en leken ze volkomen ongevoelig voor mijn situatie. Ik betreur het dat ik ervoor koos om mijn aankoop niet bij Coolblue te doen, ook al was het daar iets goedkoper. Deze ervaring benadrukt opnieuw dat goedkoop inderdaad duurkoop kan zijn. Let dus goed op, want voor een paar euro minder kan je je rechten verliezen en een verschrikkelijke klantenservice ervoor in de plaats krijgen.

KM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ik kocht een parfum van hen

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.

UH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

SMEG Koffiemachine

Service 
 
1.0

op 23 juli een SMEG koffiemachine gekocht . De koffieopschuim functie ging na anderhalve week al stuk. Contact gehad met SMEG en deze opgestuurd, en is vervangen. Na 2 weken gebruik van de nieuwe, exact hetzelfde probleem. Besloten om niet nogmaals te gaan voor reparatie / vervanging maar om mijn geld terug te vragen. Hier ben ik nu, zonder succes, al ruim 6 weken mee bezig. eerst via WhatsApp contact en de laatste dagen ook via de telefoon. Ik heb de machine op 26 september teruggestuurd, waarna De Bijenkorf hem naar SMEG heeft gestuurd (12 dagen later!), hoewel ik constant heb aangegeven dat ik de machine niet meer wil hebben maar mijn geld terug wil. SMEG is voor mij geen partij; De Bijenkorf wel. De klantenservice is, voor een degelijke groot bedrijf, beneden alle pijl. Elke keer hetzelfde bericht 'ja ja, ik snap dat dat vervelend is..'. Daar koop ik niks voor. Onbegrijpelijk voor een bedrijf als De Bijenkorf!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onterechte afschrijving

Beoordeling 
 
1.0

Zeer teleurgesteld in de Bijenkorf. Met betalingen met de Bijenkorfcard heb ik geruime tijd punten gespaard. Doordat de samenwerking met ICS stopgezet werd moesten deze punten (met een waarde van €77,-) uiterlijk 1 maart zijn verzilverd. Op 11 februari heb ik daarom een bestelling gedaan en de punten verzilverd. Ik had meer besteld dan nodig en heb daarom een deel van de bestelling geretourneerd. Hetgeen ik gehouden heb was voor meer dan €77,-. Tot mijn verbazing werd bij het terugstorten van de geretourneerde artikelen de €77,- teruggeboekt. Inmiddels waren de punten verlopen en dus foetsie..

Telefonisch laat de Bijenkorf weten niet terug te storten, maar alleen een cadeaubon uit te kunnen schrijven. Kortom zij maken een fout en boeken onterecht terug en ik moet nu betalen voor spullen die ik anders met punten had betaald en moet daarna nog een keer iets uit gaan zoeken met mijn cadeaubon. Mooi verdienmodel Bijenkorf..

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Horloge

Beoordeling 
 
1.0

Goed opletten met wat je koopt!!!!!!! Gisteren een horloge gekocht voor €350. Thuis aangekomen en even willen checken of hij waterdicht is en blijkt dat ditzelfde horloge overal word aangeboden voor €130. Klantenservice gebeld, geappt, 2x terug naar rotterdam voor niks. Mag hem niet retourneren omdat er 3 schakels door DE BIJENKORF ZELF zijn uitgehaald.( deze kun je zo weer terug zetten ). Ik voel me zwaar opgelicht! Ik vind het niet erg om wat meer te betalen in een winkel maar het 3dubbele vind ik heel ver gaan.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Abdel op 24 Oktober 2022

Dat is precies wat ik meemaakte voelde me keihard opgelicht. Zij verkopen zelfs producten duurder dan in andere winkels. Plus ze verkopen brillen die anderen passen kijk uit met de bijenkorf! Voor je het weet prikt de bije je wanneer ze je een beetje honing geven!!!

Reageer op deze review

Jas Ted Bekker

Beoordeling 
 
1.0

Zeer onbeschoft klantenservice
Totaal niet behulpzaam
Zeker op de chat drukken je gewoon weg als men er niet uit komt

Is bij de action nog beter geregeld dan bij de Bijenkorf schanden

HK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Terugboeking dubbele betaling aan kassa

Service 
 
1.0

Dramatisch slechte service afhandeling bij zowel kassa als klantenservice. Onprofessioneel, ongeïnteresseerd en klantonvriendelijk maar zeker niet gericht op oplossen. Wimpelen af en zijn later via klantenservicemedewerker telefonisch niet bereikbaar. Geen Bijenkorf meer dus.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Para jumper jas

Beoordeling 
 
1.0

Een dure jas gekocht. 350.- euro. De jas blijkt gerepareerd te zijn. Ik kreeg 0,0 begrip. Ik had , volgens hun de jas zelf gerepareerd. Geloof me, de jas is zo aan mij verkocht. Ik koop ook nooit meer iets bij hun. Slechte service. Aflopende zaak. Je betaald de hoofdprijs en nog wat extra.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Graef

Service 
 
1.0

Lang getwijfeld om een review te plaatsen. Doe dit normaliter niet. Maar ben nog steeds verwonderd over de slechte service. Zo'n 2 1/2 jaar geleden heb ik zowel een waterkoker (WK402), melkopschuimer (MS702) als broodrooster (TO62) gekocht. Cadeau, voor mijn nieuwe woning. Al vrij snel kreeg het broodrooster kuren. Na twee keer een nieuwe te hebben ontvangen kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug. Vervolgens kreeg de waterkoker kuren. De deksel ging niet meer open, doordat de knop niet meer functioneerde. Heb toen een nieuwe gekregen, helaas na enig tijd weer precies hetzelfde probleem. Door de lockdown kon ik er niet mee terug. Én na de lockdown kreeg ik te horen dat mijn garantieperiode ondertussen is komen te vervallen. Dus kon ik nergens meer aanspraak opmaken. Naar mijn mening zou de periode van de lockdown niet meegerekend mogen worden. Tot slot de melkopschuimer. Een paar maanden na het vervallen van de garantieperiode, wordt de melk niet meer verwarmt. Ik besluit er toch mee terug te gaan en geef bij de klantenservice aan dat ik het op EIGEN KOSTEN wil laten repareren. Ik krijg de melkopschuimer wat later retour, zonder dat er naar gekeken is, met de mededeling dat Graef het niet gaat repareren, omdat het buiten de garantieperiode valt. Op de vraag waarom het niet gerepareerd wordt ondanks dat ik zelf de kosten wil betalen, heb ik nooit antwoord gekregen. Met plaatsvervangende schaamte zei de dame van de klantenservice: als het van ons eigen merk was geweest hadden we deze klacht anders afgehandeld. Maar hierin beslist de fabrikant, mevrouw! Én dat ik zelf met Graef in Duitsland of met Förtsa B.V. deze kwestie zal moeten afhandelen. Dit lijkt wel de omgekeerde wereld! Ik heb de producten bij jullie gekocht en verwacht om die reden van juliie deugdelijke service!!!
Drie apparaten uit dezelfde serie, een heuse miskoop! Hoopte solide apparaten te hebben aangeschaft voor mijn nieuwe keuken. Juist, omdat dit merk staat best goed staat aangeschreven. Maar adequate service, is ver te zoeken. Ik koop dit merk in ieder geval niet meer en verlopig helemaal niets meer bij jullie!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Betalen met de bijenkorfcard

Beoordeling 
 
1.0

Erg slechte ervaring, het lukt niet meer om je punten in te wisselen, klantenservice is slecht bereikbaar en kan je niet helpen. Mijn bestelling maar bij een andere webshop geplaatst

CH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Smartwatch

Beoordeling 
 
1.5

Slechte klantenservice,
Naar aankoop van een smartwatch van Garmin, bleek deze niet te werken naar behoren. Ik heb hem aangeboden voor retour en heb aangegeven dat deze niet naar behoren werkt. Vanuit de bijenkorf hebben ze besloten hem aan te bieden ter reparatie terwijl ik zelf het horloge retour wilde sturen. Na lang wachten hebben ze het horloge doorgestuurd naar Garmin en heb ik via hun weer een nieuw horloge ontvangen terwijl dit niet mijn insteek was. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met de klantenservice en maar beloven dat het goed komt. puntje bij paaltje is de retourtermijn verstreken en geven ze aan dat er niks met het horloge aan de hand is. Nou daarom heb ik van Garmin een nieuwe ontvangen. Dus ik blijf nu zitten met een dure nieuwe horloge die niet meer retour kan omdat hun er 3 maanden over doen om eens een antwoord te geven.
Conclusie:
Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten ver te zoeken!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

2x een chocolade Nijntje besteld voor op een taart

1e keer gesmolten geleverd
2e keer verkeerde artikel.
Geen geld terug maar een cadeaukaart gekregen (die niet geactiveerd was)
Toegezegd dat ze een nieuwe zouden opsturen, na een dag niks gehoord te hebben zelf gebeld.

Was per ongeluk toegezegd had niet gemogen.

Daarnaast hang je uren aan de lijn....

Wat een flut service...

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Verschrikkelijk traject als een veste hebt gekocht wat uitscheurt en je niet eens normaal en serieus genomen wordt. Koop er NOOIT meer wat, service niveau van een baksteen

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bijenkorf beweert teruggestuurd nepartikel

Beoordeling 
 
1.5

Iemand die mij toevallig kan helpen of tips heeft?

14 Mei heb ik schoenen ontvangen van de Bijenkorf. Toen ik de doos uitpakte, zag ik dat de schoenen beschadigd waren. Aan de zijkanten liet de stof los van de zolen. Ik heb toen contact opgenomen met hun klantenservice, zodat ik er in ieder geval een melding van gemaakt zou hebben en ik kon de schoenen terug sturen. 18 Mei hebben ze de schoenen van mij ontvangen. Het duurde allemaal erg lang, want ik kreeg constant geen bevestigingsmail dat ze überhaupt mijn pakket ontvangen hadden of er mee bezig waren en had ook nog steeds mijn geld niet terug. Nu ruim een maand verder, heb ik gisteren voor de 3e keer contact gehad met de klantenservice met dit verhaal en ik zou morgen (vandaag dus) een mail van hun krijgen. Nou dit gebeurd eindelijk hoor, op de foto hier onder is te zien wat voor een mail ik van hun kreeg. Ze beweren dus dat ik een nepartikel terug heb gestuurd en dat ik hier om mijn geld niet weer krijg. Ik heb gewoon dezelfde schoenen terug gestuurd, als zij mij opgestuurd hebben. Als zij beweren dat ik een nepartikel terug heb gestuurd, hebben zij mij dus in eerste instantie deze nepartikel verkocht! Het blijft een welles nietes heen er weer gemail en ik kan natuurlijk niks bewijzen. Ik heb gewoon netjes de schoenen, die ik van hun gekregen heb, terug gestuurd.

MH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Belachelijk

Beoordeling 
 
1.0

Heel belachelijk, onprofessioneel, winkel. onvriendelijke, onbeschofte klantenservice. Heel teleurstellend. Nooit meer opnieuw. Verkeerde bestelling ontvangen die ik op tijd besteld heb voor een verjaardag, nu mag ik het zelf oplossen, zonder hoop dat die nog toekomt op tijd. Belachelijk. Slechtste winkel ooit.

EM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

bijenkorf heeft geen kwaliteit en geen service

Beoordeling 
 
1.0

Het is schandalig
1e bestelling ging fout, heel veel moeite moeten doen om geld terug te krijgen, een groot bedrag
2e bestelling van hetzelfde product gaat weer fout!!!!!
De bestelling is niet doorgekomen.
De klantenservice kan alleen maar zeggen: wat vervelend voor u. Verder doen ze geen zak.
Ha ha ha, wat een lachertje is de Bijenkorf. Bestel hier nooit!!!
Ontzettend moe word je hier van, een klein kind vergt minder aandacht

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte after service

Beoordeling 
 
1.0

1 maand geleden een telefoonhoesje gekocht twv 70 euro (Geen aliexpress kwaliteit dus). Deze 2 weken geleden cadeau gedaan aan mijn dochter voor haar verjaardag. 2 weken later is het hoesje in de hoek al afgebladerd van het in- en uit de zak halen. Gevraagd naar een oplossing. Het beste wat ze konden doen was een digitale cadeaubon twv 30 euro :). Nog geen maand oud, slechte kwaliteit en ik moet vervolgens 40 euro laten vallen. Echt lachwekkend. Dit krijgt nog een staartje :)

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Ik heb een retour moeten doen, waarbij na ontvangst in de mail stond dat ik het deel -25 euro- dat met een cadeaucard is betaald- destijds gratis door Bijenkorf verstrekt- terug zou krijgen via een nieuwe cadeaucard. Toen ik maar geen nieuwe cadeaucard ontving nam ik per e-mail contact op met de klantenservice. Ik ontving op meerdere mails echter helemaal geen reactie. Toen ik Bijenkorf via whatsapp benaderde ontving ik eindelijk na 4 -!- maanden het bericht dat ze de cadeaucard wel hadden gemaild, maar dat die waarschijnlijk in de spam terecht is gekomen. Vervolgens heeft die medewerker aangegeven dat ze die betreffende cadeaucard zou blokkeren en beloofd een nieuwe cadeaucard te sturen, want ze konden hem niet opnieuw mailen. Na een paar dagen gaf een andere medewerker per e-mail aan dat ik geen nieuwe cadeaucard zou ontvangen, onder verwijzing naar voorwaarden die ik op verzoek maar niet kreeg. Los daarvan heeft Bijenkorf daar niet naar gehandeld en is de handelswijze van de "klantenservice" van Bijenkorf door terug te komen op een belofte/toezegging niet correct en verre van klantvriendelijk.
Het begint al met de bereikbaarheid en communicatie van de klantenservice: via whatsapp word je steeds door een andere medewerker te woord gestaan, waardoor je het verhaal opnieuw moet doen en elke medewerker weer wat anders zegt. Op mails wordt niet geregeerd ondanks dat ze beloven dat te zullen doen. En wat nog kwalijker is is dat ze toezeggingen/beloftes aan klanten niet nakomen! Klachten worden niet serieus genomen of niet opgepakt. Oprecht nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Ontzettend frustrerend. Voor mij doen heeft Bijenkorf een totaal onbetrouwbare en disfunctionele klantenservice afdeling. Nooit verwacht van zo'n groot en luxe warenhuis!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Super slechte service en online shoppen zou ik niet aan beginnen

Beoordeling 
 
1.0

Super slecht helpen je nergens mee alles gaat langs elkaar heen totaal niet vriendelijk ze hebben gewoon achijt aan je of je nou belt of appt ik heb een ap gesprek in me telefoon die ik graag zou willen delen dan weetje met wat oor soort mensen je temaken heb ik bestel in iedergeval nooooit meer daar

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
42 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.