Blokker reviews & ervaringen

www.blokker.nl
 
3.0 (86)
Blokker

86 Blokker reviews

 
(6)
 
(7)
 
(4)
 
(15)
 
(60)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Klantonvriendelijk

Beoordeling 
 
2.3

Mijn ervaring met Blokker webshop en de klantenservice is ronduit slecht. De service laat te wensen over, er wordt slecht gecommuniceerd, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en de dames en heren die je aan de telefoon krijgt van de klantenservice zijn onvriendelijk, niet behulpzaam en ongeïnteresseerd. Ik zal werkelijk nooit en te nimmer meer iets kopen via de webshop en zal het ook een ieder sterk afraden.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloze winkel en vooral klantenservice van Blokker

Prijs 
 
8.0

Zeer en zeer slechte zaak.
Klantenservice is zeer slecht en asociaal en nemen totaal geen verantwoordelijkheid!Je koopt bij hun en zoek het verder maar uit!
Vorige week een pannenset gekocht bij hun ,van een verkooppartner.
Volgende dag zou het in huis zijn.Geen pannenset! Blokker gebeld,omdat de verkooppartner niet reageerde op mail van mijn kant.Klantenservice van Blokker zei dat het verstuurd was en dat ik zelf maar de verkooppartner moest bellen.Wat ik gedaan heb.Ik kreeg te horen eerst dat mijn pannenset kwijt was geraakt bij Post.nl.
Ik zei nou dat is vreemd want het beloofde track en tracé nummer heb ik nooit gehad.Maar ze zouden de pannenset weer binnen krijgen en dan zou die weer opgestuurd worden.Omdat ik het een vreemd verhaal vond vandaag gebeld met de verkooppartner of de pannenset al onderweg is.De eerste man zei,oh ik weet van niks,toen kreeg ik weer iemand anders aan de lijn.Toen was ineens mijn pannenset van de band gevallen??????? Vervolgens zou ik het vrijdag krijgen,daarna weer zaterdag! Intussen is het bijna kerst.Doordat ik vind dat Blokker verantwoordelijkheid moet nemen voor hun verkooppartners,heb ik blokker eerder deze week ook weer gemaild en niks op gehoord.
Ik heb vanmorgen weer Blokker gebeld en het verhaal verteld.Blokker zegt het is allang verstuurd,wat niet waar is want een half uur daarvoor heb ik de verkooppartner nog aan de lijn.Blokker neemt 0,0 verantwoordelijkheid,met andere woorden, zoek het maar uit met de verkooppartner daar moet je zijn! Wat een walgelijke winkelketen,en vooral klantenservice!
Ik zei dat Bol.com wel verantwoordelijkheid neemt als ze verkopen via een verkooppartner,waarop ik als antwoord kreeg....als je gekocht hebt bij ons bij een verkooppartner zijn wij verder klaar! Walgelijk!! Mensen,koop nooit bij Blokker via de website!! De klantenservice is de slechtste van alle webwinkels en winkels!
Je word gewoon in de maling genomen door Blokker!

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice !!

Beoordeling 
 
2.0

Echt vertrouwen in Blokker kwijt. Bestelling is niet geleverd, wel de factuur!
Klantenservice is niet te bereiken, ca 25 minuten wachten en dan je nog tot tweemaal aan toe gewoon de telefoon neerleggen! Waardeloos.
E- mailberichten worden niet beantwoord. Na een week wel bericht gehad dat klantenservice je berichten nog niet kan afhandelen. Maar nog steeds geen ontvangstbevestiging, terugkoppeling gehad! Als er een bedrijf is die een koude douche moet krijgen, is het wel Blokker.
Ze hebben hun logistiek en klantenservice niet op orde! Koop er nooit meer!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ongelooflijk slechte service

Beoordeling 
 
1.5

Actie artikel niet bekend in de webshop. Naar aanleiding van mijn mail wordt dat aangepast. Bestelling wordt niet bezorgd. Naar aanleiding van mijn mail: oeps er is iets fout gegaan bij de bestelling, de bestelling wordt door hun handmatig ingebracht. 3 artikelen besteld maar bij hun staan er maar 2 op de bestelbon. Er worden 2 artikelen geleverd. Naar aanleiding van mijn mail krijg ik het bericht dat het wordt uitgezocht. Na 3 weken komen ze tot de ontdekking dat het artikel niet meer op voorraad is. Ik krijg het geld terug, maar 0,75 euro te weinig. Nu heb ik er wel genoeg van. Ik dien een klacht in via klachtenkompas.nl. Ik krijg antwoord dat ik korting heb gekregen en daarom die 0,75 euro niet terug krijg. Wat een onzin. Ik heb helemaal geen korting gekregen op dit artikel. Ik stel voor om hun voor de tweede keer mijn bestelling en factuur toe te zenden. Uiteindelijk het hele bedrag betaald gekregen. Blokker maakt keer op keer fouten en doet alsof de klant het zelf schuld is. Bij ieder mail sluiten ze af met de zin: onze welgemeende excuses voor het ongemak. Of het zo welgemeend is betwijfel ik ten zeerste.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Service 
 
1.0

Met onze Senseo van 2 maanden oud ga ik terug naar de plaatselijke Blokker winkel waar deze gekocht is, omdat deze defect is. U kunt hem achterlaten en bent hem 6 weken kwijt wordt mij medegedeeld. Hoe zet ik in die 6 weken dan koffie vraag ik? Dat is helaas pindakaas en hebben ze bij Blokker geen boodschap aan! Als je bij een internetwinkel een dergelijk apparaat koopt, sturen ze binnen de kortste keren gewoon een nieuwe op. Wij kopen dus NOOIT geen electrische apparaten meer bij BLOKKER. Dit is de zoveelste slechte ervaring bij Blokker en erg klant-onvriendelijk!! Service kennen ze daar echt niet.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Isa op 18 September 2017

Ik kocht een Senseo vorige week.Die werkte metéén niet naar behoren. Kreeg geen ander apparaat,nee moest opgestuurd worden !! Nog liegen tegen mij ook.Zie mijn review die ik nu ga typen.
18-09-2017.
Nee nooit meer bij Blokker kopen. Coolblue of Bol. Daar krijg je wél service.En dan vinden ze het raar dat Blokker failliet gaat ??

Reageer op deze review

Ontevreden klant

Ik vind Blokker Online kopen geen aanrader je kan de spullen niet terug brengen omdat je de rekening zelf moet uitprinten ik heb geen printer dus nemen ze het in de winkel niet terug.
In de winkel werd ik heel slecht behandeld door het personeel ook door de Bedrijfsleider totaal geen begrip voor mij.
Dus weer terug naar huis toen alles in orde gemaakt om het per post terug te sturen na een week nog steeds mijn geld niet terug gemaild kreeg antwoord dat het nog wel 3 weken kan duren voor dat ik mijn geld terug krijg(ALS IK HET KRIJG BEN ER BANG VOOR).
Eens maar nooit meer dat ik nog iets bij Blokker koopt Online of in hun Winkels een schande is het want ze hebben hun artikel terug waarom krijg ik niet mijn geld terug het is mijn geld en niet van Blokker dus wees gewaarschuwd.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Baggerwinkel

Op 18 mei een serviesje bestelt voor onze kleindochter, 3 weken later nog steeds geen serviesje in huis! En dan op de site zetten, vanwege de Corona kan het allemaal langer duren.......ik vraag me af waarom een andere winkel het dan wel binnen 2-3 dagen kan leveren???
Gemaild, gebeld, geen reactie op mail, ellenlang aan de telefoon (klantenservice). Kortom, ik vind Blokker een baggerwinkel, dus mensen koop, bestel NIET bij deze webwinkel!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!

AL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een k......t bedrijf

Beoordeling 
 
5.0

3 Weken geleden tuinset gekocht ( Vida XL) (net zo'n k.....t bedrijf).
Tafel met 6 stoelen. Zlelf in elkaar zetten, maar dat stond nergens beschreven.
3 uur bezig geweest met één stoel en nog niet éeéns halverwege.
Gaten corresponderen niet.
Uiteindelijk retour gestuurd op 21 qug.
En toen de correspondentie. Geheel eenzijdig.
Blijkt dat Vida XL eerst Blokker moet betalen, vóórdat ze mij terugbetalen.
Omgekeerde wereld. IK heb Juridischj niets met Vida XL te maken, want ik koop bij Blokker.
2 weken aan de lijn gehouden/genegeerd en nu mag de advocaat het overnemen.
Kotsmisselijk word ik ervan. Asbakken Never nooit meer.

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

h.berlo86@upcmail.nl op 27 November 2020

Er staan 5 puntjes teveel. Ik ben 26-11-2020 naar blokker gegaan voor de advertentie black friday Tefal koekepan 24cm voor 10 euro maar ze hadden deze niet. Ook moest ik een water koker hebben maar heb niets gekocht omdat ze je alleen lokken met iets goedkoops wat ze niet hebben.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

voor 14.00 uur besteld en na 3 dagen nog niks in huis dat is de voortreffelijke service van Blokker, gewoonweg belachelijk , en daar boven op ook nog een bestelling voor treinkaartjes gedaan die al dagen geleden zijn verstuurd en die er na 10 dagen nog niet zijn en het enige wat je hoort van een klantenservice is: "we sturen wel nieuwe " word dan zeker ook gelijk geregeld na 10 dagen ?? een petzaak die het niet waard is een webwinkel te exploiteren

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Leveren niet...

Beoordeling 
 
1.8

Jammer genoeg geen goede ervaringen met blokker. Tuinset besteld en kon enkel met extra @ home geleverd worden, ik had geen andere keuze. Kon het niet ophalen in de winkel of derg. Laten leveren dan maar... De leverdienst heeft mij heel de dag thuis laten zitten (speciaal dag vakantie genomen) om dan doodleuk te vertellen dat het pakje toch niet komt. Dit terwijl ik na opzoekwerk (google reviews, 2.2 op 5 sterren) te weten ben gekomen dat de leverdienst waar ze mee werken (extra@home postnl) echt bijna altijd de mensen laten staan voor Jan mt de pet. Je kan van de meer dan 200 reviews bijna geen goede vinden (bijna allemaal 1 ster). Dag vakantie verloren, en nog steeds geen goederen. Het slechtste van al was het contact met Blokker zelf. Je moet enorm zoeken om een telefoonnummer te vinden. Ik gebeld naar Blokker, 30 min aan de lijn gehangen zonder ik iemand aan de telefoon kreeg (tijdens openingsuren van het callcenter). Dan maar berichtje via Facebook, antwoorden doen ze telkens maar na 24!! Uur. Moest het dan nog een persoonlijk antwoord zijn, maar het is echt zo een "computer" gestuurd antwoord. Na paar keer berichtjes sturen, krijg ik voor de 2de keer een berichtje dat de werknemer het dit keer naar een andere afdeling gaat doorgeven. Ondertussen zijn we al 4 dagen ver, en nog steeds geen update waar mijn goederen nu zijn. Ik heb het gevoel dat Blokker echt niet om hun klanten geven. Zeker al niet omdat ze samenwerken met Extra@home (en geen andere optie aanbieden). Als je leest hoeveel mensen ze al laten zitten hebben, denk ik niet dat je empathie hebt met de klant.In de moderne tijd meer dan 24 uren op een antwoord wachten, om dan nog niet geholpen te zijn is gewoon van de pot gerukt .Het zal jammer genoeg da laatste keer zijn dat ik iets bij Blokker bestel.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.3

Bestelling is niet compleet geleverd, vervolgens direct een email gestuurd dat er iets mist. Na enkele dagen nog geen reactie en besloten om te bellen. Na meer dan 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en vervolgens nog tot 3 maal toe in de wacht te worden gezet omdat ze het haast niet geloven, zou het direct worden nageleverd. Nu inmiddels anderhalve week later nog niets ontvangen. Tevens nog eergisteren een mail gehad van de klantenservice, dat ik een ordernummer door zou moeten geven terwijl ik met mijn eigen email adres terug reageer op hen mail!

Geen woorden voor! Voor ons NOOIT MEER!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze services

Beoordeling 
 
1.0

Donderdag 25 mei jl. heb ik een bestelling gedaan. ordernummer 34827648. deze zou de 27e geleverd worden. Op de site waar ik de bestelling heb gedaan stond een levertijd van 2 werkdagen. Op de mail met de bevestiging stond de 27e en met hele kleine lettertjes Besteld bij vidaXL, levertijd 4 werkdag(en).
Zaterdag en maandag voor niks zitten wachten. Om er achter te komen wanneer er geleverd zou worden heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. 08009131. Maandagmorgen na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Dinsdag idem dito. De derde keer werd er na 18 minuten opgenomen. Vervolgens was de adviseur 6 minuten bezig om uit zoeken wat er aan de hand was en werd ik door verwezen naar VidaXl. Die melde mij dat het pakket vandaag bezorgt zou worden. Deze melde ook dat Blokker.nl niet met track en tracecode werkt.

Conclusie, Ik vind de gang van zaken echt schandalig. De klant zit een paar dagen in onzekerheid voor wat betreft z’n bestelling. Op het internet staan 2530 klachten betreffende de levertijd en service.
Reden voor mij om nooit meer iets bij Blokker.nl te kopen. Ik raad het mijn familie en vrienden zeker niet aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Liegen en slechte service

Service 
 
1.0

Een week geleden kocht ik een Senseo Viva Café HD7829 bij filiaal Amsterdam Osdorp. Deze Senseo beschikt over een Boost Technologie dat wil zeggen, citaat: ""Deze koffieboosttechnologie zorgt ervoor dat vlak voordat je koffie gaat zetten, het apparaat eerst een beetje heet water doseert. Door de fijnere distributie wordt het warme water optimaal verdeeld over de hele pad. Hierdoor worden alle aroma's en smaken vrijgegeven "" De Senseo hoor je ook even aangaan en dan een pauze maken (stil dus) en dan gaat de koffie echt stromen. Althans...zo hoort het te zijn. Mijn gloednieuwe apparaat deed dit niet. Hij liep meteen door. Dus dat is een mankement in het apparaat meteen bij aankoop!! Ik vandaag naar de winkel ermee.Ik zei duidelijk dat het niet doet wat het moet doen ,geen stoot eerst/geen pauze dus en dat ik ook niet tevreden was over d cremelaag. Eén dame ging met apparaat naar achteren om koffie te zetten.De leidinggevende was er ook bij. Ik vroeg of ik mee mocht,want wilde zelf zien en horen wat het apparaat doet.Of beter gezegd:niet doet. DAT mocht niet. Even later kwam ze met een kop koffie tevoorschijn.Nou dat was goed volgens hun .Ik vroeg TWEE keer aan die dame of het apparaat de stop maakte ( voor de boost) JA zei de dame .Ik kreeg dus geen ander apparaat.Ik naar huis en weer koffie maken.Het boost systeem deed het NIET. Dus de Blokker dame stond glashard te liegen.Ik gebeld.Ze konden het alleen op gaan sturen voor reparatie!!Een NIEUW apparaat dat niet goed werkt bij aankoop moet naar reparatie?? Ik boos,ook om het liegen.Moest ik hoofdkantoor bellen.Gedaan .....Die konden ook niks doen.Ja dat is de regel bij goederen boven de 50 eu.Ik heb het naar de winkel gebracht en ze gaan het opsturen. Maar ik ben woedend.Nu kan het 5 -6 weken duren voor ik het terug heb.Een nieuw apparaat notabene !!Wat een belachelijk slecht service en nog LIEGEN OOK!! NOOIT NOOIT MEER BLOKKER Had ik het maar bij Coolblue besteld. Dat is pas een service. Nu voor altijd klant AF bij Blokker.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

het zal wel gestolen zijn in de winkel

Beoordeling 
 
1.0

Wat een ramp, bestel niet via de site.
Een zwembad besteld via de site en er waren er nog 3 in de winkel dus ik kon mijn kleinzoon blij maken en morgen kunnen wij hem ophalen.
De volgende dag dus naar de winkel en krijgen wij daar te horen van de assistent bedrijfsleider dat ze geen badjes hebben als ik aangeef dat er nog 3 op voorraad zijn wordt er doodleuk gezegd die zullen dan wel gestolen zijn ???? maar ik moet maar naar een speelgoedwinkel gaan misschien heb ik dan meer geluk.
En mijn betaling van € 19.99 krijg ik retour gestort. Daar sta je dan met een huilende kleinzoon aan je arm....oma had toch een badje beloofd.
Toen maar naar de Trekpleister gegaan daar hadden ze hetzelfde badje gelukkig nog wel en voor € 14.99.
Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ik zal dus nooit meer iets bestellen bij de Blokker. Nu begrijp ik ook waarom het slecht met Blokker gaat en dat iedereen liever naar de Action gaat als ze b.v. emmer enz nodig hebben.
Een zeer ontevreden (gewezen) klant.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Nog geen één ster waard !!!
Eind februari 6 stoelen gekocht waar maar voor twee stoelen bevestigingsmateriaal bij zat.
Contact gehad of ze dat wilde nasturen... Dit kon niet , ik moest de stoelen terugsturen ( dit was al een belachelijk antwoord)
Stoelen opnieuw ingepakt en naar post nl gebracht,het is ni 1 mei en na vele loze beloftes dat ik mijn geld zou krijgen nog steeds niks !!!!
Ik ben echt zo kwaad, koop nooit iets via Blokker online !!!!
Maandag ga ik er iemand opzetten dit kan echt niet, wat een waardeloos bedrijf.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

niet retour

Ik had bij de blokker een wastafelkastje gekocht voor onder de wastafel in de badkamer. Helaas bij thuiskomst paste het niet. omdat we de volgende dag op vakantie gingen bracht ik een week later de kast terug. Maar aangekomen in het filiaal werd mij verteld dat ze geen artikelen retour nemen van niemand op het moment omdat ze nu midden in een verbouwing zitten. Dat ik maar naar een ander filiaal moest gaan. Ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Die doos is onwijs groot en onhandig sjouwen. Ik moest met openbaar vervoer gaan met mijn kindje. En dan aangekomen krijg ik doodleuk te horen dat ik ergens anders heen moet. Ik vind dit echt hele slechte service.

NT
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Waarom hebt u de mail van mij erafgehaald ............... hopelijk heeft u ervan geleerd .Ik zou het heel fijn vinden ,en de andere mensen ook ,dat we voortaan in Gennep weer gezellig kunnen lopen door de winkel zonder te vallen ,door die vieze vloerbedekking gr Leny

LT
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Hele slechte webshop

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb op 24 november 2014 een hometrainer besteld en gelijk betaald. Wat kan er mis gaan bij z'n grote zaak zou je denken. De hometrainer zou de volgende dag geleverd worden. Een track en trace nummer van PostNL werd mij toegezonden. De bestelling zou de volgende dag tussen 11 en 14 uur bezorgt worden. De volgende dag geen bestelling ontvangen maar wel een email dat het een dag later zou zijn. vanaf dat moment niets meer gehoord van Blokker en de bestelling bleef uit. Op 15 dec kreeg ik bericht dat er iets mis was gegaan met de aflevering aan PostNL er was iets mis gegaan met de logistiek en dat ze het geld zouden terug storten. Waarom leveren ze niet het product. Allemaal heel dubieus. Op 30 dec gevraagd waar het geld bleef. Antwoordt van Blokker was dat de retour betaling was klaar gezet en het onderweg was. Nu op 7 jan 20015 nog steeds geen geld ontvangen.

Ik moet constateren dat Blokker een onbetrouwbaar bedrijf is en op de zwart lijst van web shops geplaatst moet worden.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK BIJ TE KORTE DAGAANBIEDING

Op 06-02-2018 om 10.00 u de mooie dagaanbieding Electrische deken per mail ontvangen,
Ik ging ervan uit dat deze aanbieding 24 uur geldig zou zijn en probeerde om 08.00 u op 07-02-2018 de deken te bestellen.
Dit lukte echter niet voor de aanbiedingsprijs!
Blokker gebeld waar men mij vertelde dat ik alleen gebruik kon maken van de dagaanbieding van vandaag, maar deze heb ik nu om 09.16 u nog steeds niet ontvangen.
IK VIND DE AFHANDELING VAN BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK OMDAT BLOKKER DE KLANT NIET TEGEMOET KOMT EN DE DAGAANBIDING GEEN 24 UREN MAAR SLECHTS 14 UREN GELDIG IS!!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Blokker ervaring

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

Wat is uw ervaring met Blokker? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Blokker hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Blokker reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 9494800
Meer info over Blokker op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja