Blokker reviews & ervaringen

www.blokker.nl
 
3.0 (86)
Blokker

86 Blokker reviews

 
(6)
 
(7)
 
(4)
 
(15)
 
(60)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
79 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

super klantenservice

Beoordeling 
 
10.0

Ik had een klacht over het ontbreken van een handvat. Ik heb het op Whatsapp doorgegeven en kreeg al snel antwoord, dat het opgelost zou worden. Heel vriendelijke reactie van de klantenservice!
En dat wordt het ook! Morgen komt het nieuwe exemplaar. Ik hoef zelfs geen moeite te doen om het oude terug te brengen of te sturen.
Als dat geen goede service is! Dikke pluim voor Blokker-klantenservice.

met vriendelijke groet
Ingeborg

IW
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Hele fijne winkel & goede aanbiedingen

Beoordeling 
 
10.0

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Cuisson Braadpan 28cm in BLAUW

Beoordeling 
 
5.3

Op 2 juli een BK braadpan Cuisson besteld in blauw. Intussen is hij al 2 keer geleverd helemaal omstickerd met een rode BK Cuisson pan. Inmiddels heb ik zo'n 5 uur intussen aan de telefoon gehangen, want er zijn gemiddeld zo'n 12 wachtenden telkens voor je, en zowat alle medewerkers van de klantenservice aan de telefoon gekregen, die wel heel vriendelijk zijn en het echt ook niet snappen, maar de laatste toezegging is, dat hij van zusteronderneming Cook & Co af moet komen. Toch staat hij nog steeds in de website leverbaar! "ER ZIJN ER ZELFS NOG 9 IN VOORRAAD" dus ik hoop maar dat het opgelost word, maar ik begin er zo'n beetje aan te twijfelen. Mocht hij geleverd worden, ben ik heel dankbaar, en zal ik het meteen hier laten weten. BLOKKER a. u. b. Help mij.......?..

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Prima. Snel geleverd.

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb bij Blokker.nl een waterkoker gekocht van de folderaanbieding omdat ze in de lokale Blokker-winkel geen voorraad hadden. Op internet hadden ze hem wel en ik kon hem zonder verzendkosten laten opsturen naar de Blokker-winkel. Dinsdagavond besteld, woensdag bezorgd en opgehaald. Netjes verpakt ook. Prima shop. Klantenservice heb ik (nog) niet nodig gehad.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!

AL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een k......t bedrijf

Beoordeling 
 
5.0

3 Weken geleden tuinset gekocht ( Vida XL) (net zo'n k.....t bedrijf).
Tafel met 6 stoelen. Zlelf in elkaar zetten, maar dat stond nergens beschreven.
3 uur bezig geweest met één stoel en nog niet éeéns halverwege.
Gaten corresponderen niet.
Uiteindelijk retour gestuurd op 21 qug.
En toen de correspondentie. Geheel eenzijdig.
Blijkt dat Vida XL eerst Blokker moet betalen, vóórdat ze mij terugbetalen.
Omgekeerde wereld. IK heb Juridischj niets met Vida XL te maken, want ik koop bij Blokker.
2 weken aan de lijn gehouden/genegeerd en nu mag de advocaat het overnemen.
Kotsmisselijk word ik ervan. Asbakken Never nooit meer.

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

h.berlo86@upcmail.nl op 27 November 2020

Er staan 5 puntjes teveel. Ik ben 26-11-2020 naar blokker gegaan voor de advertentie black friday Tefal koekepan 24cm voor 10 euro maar ze hadden deze niet. Ook moest ik een water koker hebben maar heb niets gekocht omdat ze je alleen lokken met iets goedkoops wat ze niet hebben.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Waarom hebt u de mail van mij erafgehaald ............... hopelijk heeft u ervan geleerd .Ik zou het heel fijn vinden ,en de andere mensen ook ,dat we voortaan in Gennep weer gezellig kunnen lopen door de winkel zonder te vallen ,door die vieze vloerbedekking gr Leny

LT
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Laten ze de winkel in Gennep eens opknappen .Ziet er niet uit de vloerbedekking is heel vuil en stuk ba ba ,knap het a.u.b op voor dat iemand de nek breekt .
Is in uw belang ,en dan gaan de mensen weer graag shoppen ..gr Leny

LT
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Vrijdag besteld, zaterdag afgehaald in de winkel (waar ze normaal gesproken het product niet hebben, vandaar via internet besteld). Denk er alleen aan om je bestelnummer te noteren, anders krijg je je bestelling niet mee - logisch, want je hebt al betaald.

EW
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Het grote voordeel van Blokker (online) vind ik dat je je bestelling meestal de volgende dag in huis hebt, als je op tijd bestelt tenminste. Voor mij is dat superhandig omdat de dichtsbijzijnde blokker ongeveer 10 kilometer verderop zit. Vaak de moeite dus niet om op een neer te rijden. En ze hebben er vaak dingen die je nergens anders zo goedkoop kan krijgen.

LS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Online bestelling

Beoordeling 
 
8.0

Via internet een leifheid clean twist systeem besteld die vlot geleverd werd. Thuis kwam ik erachter dat mijn bestelde geen wielen bezat. Toen ik de klantenservice belde bleek dat de trolly niet los te bestellen was. Ze verbonden mij door naar de dichtstbijzijnde winkel en aan de lijn kon ik het probleem voorleggen en zeggen dat ik het systeem al in elkaar gezet had en dat ik er graag een met een trolly had. Hier werd voorgesteld om de in elkaar gezet systeem zo mee te nemen met doos en bon. Zij zouden hem weer uit elkaar halen en voor mij op internet een ander bestellen. Ter plekke kon ik het restant bijbetalen. Chappo Blokker dat is service.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

uiterst tevreden

Beoordeling 
 
8.5

Babyfoon met camera van Alectobaby gekocht via internet.
De volgende dag kreeg ik al mail dat hij opgehaald kon worden in de winkel.
Alles is dus prima gegaan

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

zeer goede service

Beoordeling 
 
8.8

Zeer goede service.
Ik heb in mei een Tomado koffiezetter on line gekocht, deze ging vandaag kapot.
Ben vandaag met de koffiezetter naar de Blokker winkel gegaan en kreeg zonder vragen te stellen een nieuwe koffiezetter mee.
Bij deze krijgt blokker van nij eeen zeer hete douche, gewoonweg KLASSE.

AG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Friteuse

Beoordeling 
 
4.5

Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing .... Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit ...., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Medisana TM A77 infrarood lichaamsthermometer

Beoordeling 
 
5.8

Thermometer is zéér onbetrouwbaar
Geeft steeds andere waarden soms met 3 graden verschil
Helaas kan ik gedeelte verpakkingsmateriaal niet meer vinden en kan niet retour sturen.
Servicedesk van medisana is vriendelijk maar je hebt er niets aan

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Ontevreden over oplossing klacht

Beoordeling 
 
4.0

Normaal heb ik geen problemen met Blokker; niet in de winkel en niet online.
Ben normaal ook geen klager, maar er moet mij op dit moment wel wat van het hart. Ik ben namelijk zwaar teleurgesteld en in zekere mate ook boos.

Ik ga hier de hele situatie niet herhalen, omdat ik er vanuit ga dat wanneer ik hier het ordernummer vermeld (31346614), Blokker precies weet waar het over gaat.

Maar om u toch een idee te geven, komt het samengevat erop neer dat :
1) Blokker niet waarmaakt wat zij beloofd;
2) Blokker je de hele dag (en avond) laat wachten totdat de beloofde bestelling wordt afgeleverd, maar er uiteindelijk niets wordt afgeleverd. Zelfs nadat ik op de betreffende bezorgdag om 17:00 uur met de Blokker klantenservice had gebeld, werd mij meegedeeld dat de bestelling was opgehaald door de bezorger en dat deze zelfs nog na 18:00 uur kon komen dus ik moest geduld hebben. Heb tevergeefs tot 21:00 uur gewacht;
3) Blokker je belooft een nalevering op een andere dag te doen (nadat je zelf met de klantenservice hebt gebeld en kenbaar hebt gemaakt dat op de voorgenomen bezorgdag niets geleverd was), maar dit een uur later m.b.v. een mail (niet eens telefonisch) laat weten dit niet waar te kunnen maken omdat er "ineens" geen voorraad meer is (tussen de bestelling en voorgenomen levering zit 14 dagen dus dit had ook veel eerder kunnen worden gecommuniceerd). Daarnaast weet ik dat een collega van mij hetzelfde artikel een dag later dan mezelf heeft besteld en dit gewoon geleverd heeft gekregen (ik krijg dus het idee dat Blokker niet de waarheid spreekt);
4) Blokker je opscheept met extra kosten (omdat je tevergeefs een vrije dag hebt op moeten nemen om de hele dag thuis te kunnen zijn voor de bezorging en omdat je je oude spullen (2 tuinsets) reeds hebt weggedaan omdat deze door de nieuwe bestelling zou worden vervangen);
5) Blokker naar mijn mening de klachten van haar klanten (ook al zijn dit trouwe klanten) niet serieus neemt, niet komt met een passende oplossing en je afscheept met standaard zinnen in de hoop dat je niet meer reageert.

Ik hoop echt dat Blokker serieus op zoek gaat naar een passende oplossing en dat is voor mij niet het terugstorten van het geld, maar dat is het nakomen van de beloofde nalevering zodra de bestelde artikelen weer op voorraad zijn (overigens zijn deze zelfde artikelen nog steeds voorradig bij Leenbakker.nl wat ook onderdeel is van de Blokker Holding).

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet leveren product

Beoordeling 
 
2.5

Producten betaald niet ontvangen slechten afhandeling
1 groot drama

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Heteluchtfriteuse XXL Blokker

Beoordeling 
 
4.8

Defecte heteluchtfriteuse van huismerk. Binnen garantie. Klantenservice gemaild. Doorverwijzing naar filiaal. In filiaal hoop gedoe met retour nemen met argument dat met PayPall betaald was. Vreemde reden. Discussie. Retourinname uiteindelijk gelukt. Geen gelijkwaardig artikel in winkel of te bestellen. Ik kon een cadeaubon krijgen. Wat ik niet wilde want ik wil een vergelijkbare heteluchtfriteuse. Er was een heteluchtfriteuse op voorraad die € 10,- duurder was dan die ik kocht. Geen coulance, ik moest € 10,- bijbetalen voor de op voorraad zijnde, nieuwe heteluchtfriteuse.

Dus, geen geld terug en verplicht bijbetalen voor een nieuw artikel omdat het defecte artikel of een gelijkwaardig niet op voorraad of bestelbaar is.

Waardeloos, onredelijk beleid. Ik kom niet meer bij Blokker. Terwijl ik sinds mensenheugenis vaste klant was.

Dames in winkel waren op zich redelijk aardig.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blokker vergeet zijn klant goes te bedienen

Beoordeling 
 
3.5

Zojuist
Een strijkplank besteld bij Blokker. Niet geleverd en geen geld terug
Een strijkplank besteld bij Blokker.
Zou binnen 2 dagen worden geleverd via de winkel in winkelcentrum De Koperwiek. De levering van de strijkplank is door Blokker zelf gecanceld omdat de voorraad op was. Geen enkel bericht ontvangen van Blokker. Geprobeerd via de winkel geld terug te krijgen van de koop, echter dat mogen ze niet van het management. Via de klantenservice moeten we zelf de betaling terug vragen. Volgens de klantenservice zou dat maximaal binnen 10 dagen worden teruggestort.Veel bureaucratie dus. Nu 14 dagen later nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Ze zeggen elke keer dat een spoedige terugbetaling wordt geregeld, maar zeggen niet wanneer er wordt teruggestort. Ik heb inmiddels besloten om niets meer te kopen bij Blokker. Wat een gepruts wordt hier geleverd
Jaap Blokker, de founder van Blokker, zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit soort berichten zou lezen

AD
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Hele slechte webshop

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb op 24 november 2014 een hometrainer besteld en gelijk betaald. Wat kan er mis gaan bij z'n grote zaak zou je denken. De hometrainer zou de volgende dag geleverd worden. Een track en trace nummer van PostNL werd mij toegezonden. De bestelling zou de volgende dag tussen 11 en 14 uur bezorgt worden. De volgende dag geen bestelling ontvangen maar wel een email dat het een dag later zou zijn. vanaf dat moment niets meer gehoord van Blokker en de bestelling bleef uit. Op 15 dec kreeg ik bericht dat er iets mis was gegaan met de aflevering aan PostNL er was iets mis gegaan met de logistiek en dat ze het geld zouden terug storten. Waarom leveren ze niet het product. Allemaal heel dubieus. Op 30 dec gevraagd waar het geld bleef. Antwoordt van Blokker was dat de retour betaling was klaar gezet en het onderweg was. Nu op 7 jan 20015 nog steeds geen geld ontvangen.

Ik moet constateren dat Blokker een onbetrouwbaar bedrijf is en op de zwart lijst van web shops geplaatst moet worden.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
79 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Blokker ervaring

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

Wat is uw ervaring met Blokker? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Blokker hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Blokker reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 9494800
Meer info over Blokker op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja