bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
318 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

BOL.com NOOIT MEER!!

Beoordeling 
 
2.8

Voor de kerst een bordspel besteld voor mijn dochtertje. Toen we het pakket open maakte bleek de doos van het bordspel helemaal kapot gescheurd en het plastic was eraf. Toen we de klantenservice belde werd deze niet zomaar geruild. we konden of het kapotte cadeau geven aan ons kind en vertellen dat ze er niet mee kon spelen dat het terug gestuurd moest worden, Of we konden een nieuwe bestellen (en betalen) die wel de volgende dag geleverd zou worden, en dan konden we de defecte retourneren waar we dan een tegoedbon voor kregen,(ik hoef geen bon, wil gewoon mijn geld terug!!) Toen ik vroeg om een leidinggevende kreeg ik de boodschap dat die niet aanwezig was. Na 20 minuten nog geen oplossing en heb ik het terug gestuurd. Ze krijgen van mij geen cent meer! wat een afschuwelijk slechte service. bol.com nooooittt meer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 18 0

H op 24 December 2014

Zo zit mijn zoon ook zonder kado onder de boom dankzij bol.com. Ben dus niet de enige. sterkte!

Mans op 24 December 2014

Dat klopt H. En als je een klacht indient hoor je ook niets. Ik ben er klaar mee.

Jos op 24 December 2014

Ik heb in het verleden ook hetzelfde gehad voor sinterklaas.
Heb toen ook een ander kado aan moeten schaffen.
Ook voor mij geen bol meer.

Reageer op deze review

Kussens

Beoordeling 
 
3.5

Super slecht bedrijf aan het worden!
Mijn retour staat allang vermeld als ontvangen!
Maar omdat hun partner het nog niet heeft verwerkt, laten ze je gewoon nog betalen!
Ik heb dit allang retour gestuurd, en gebeld na een kwartier wachten wordt ik eruit gegooid!
Terug gebeld, maar niet gerust gesteld, want ze moeten twee dagen wachten op een bevestiging van hun partners!
Ik zeg kom op bol.com zon groot bedrijf gaat toch voor zijn klant dit goed regelen?

Antwoord klantenservice

Beste Martje,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.3

Ik bestel al jaren bij Bol.com, omdat het vroeger zo'n betrouwbare webshop was met een goede klantenservice. Daar is sinds 2011 niets meer van over. Al drie keer werd een verkeerd artikel geleverd. Al twee keer krijg ik onterechte betalingsherinneringen, met zelfs een incassobureau, ondanks mijn telefonische en schriftelijke berichten naar de klantenservice. Er worden veel fouten gemaakt en ze kunnen hun service niet meer waarmaken. Als je bestelling goed gaat, heb je geluk gehad.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Boek besteld voor een kerst kado. Boek dat bezorgt werd is een ander boek met een heel ander order nummer, dus waarschijnlijk door iemand anders besteld. Geprobeert contact op te nemen met leverancier via e-mail en telefoon maar geen reactie.
Naar mijn mening is dit pure oplichting. Kan daarom niemand aanraden iets bij bol.com te bestellen.

AD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bol.com maakt valse beloftes

Beoordeling 
 
4.0

Bol.com werkt voor vele producten met andere leveranciers. Bol.com heeft minder controle op de stiptheid van deze leveranciers. Ook wanneer ze weten dat de leverancier een bepaalde beloofde leveringstermijn niet zal respecteren, blijft Bol.com de leveringstermijn beloven. Ons Sinterklaascadeau is nooit gekomen maar Bol.com adverteert nog steeds dat het er binnen de 24 uur zal zijn.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Bol.com Webcare op 15 December 2014

Beste Barend,
Hartelijk dank voor de geplaatste review. Ik begrijp dat het vervelend is dat uw bestelling niet op de beloofde datum bij u is bezorgd. Ik wil u graag van dienst zijn, maar helaas beschik ik over te weinig gegevens om contact met u op te nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze klantenservice en daarbij te refereren aan uw review op reviewspot van 12 december? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Marieke van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Wat een... bedryf zeg. Zit nu ondertussen 2.5 week op wasmachine te wachten. Elke x wirdt ie de volgenfe dag geleverd. Ondertusden al 50x gebeld en gemaild, maar niemand die de ballen heeft om my terug te bellen. Nu kryg ik per mail.........uiteraard dat de wasmachine niet leverbaar is. Grrrrrr en ook geld nog niet terug. Dit wordt een gevalletje Das denk ik. Noooooooit geen bol.com voor my. En wat een geweldige klantenservice. NOT

W
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf! Niet bestellen mensen!

Beoordeling 
 
1.0

Op zaterdag 03-06 een aircooler besteld die zou worden geleverd op 04-06, niet geleverd, log in op mijn post nl track and trace komt de bestelling ineens op 06-06 wederom niet geleverd! zou de bestelling op 07-06 komen, tevens niet geleverd! nu moet de bestelling morgen 08-06 komen maar weet zeker dat ook die niet zal worden geleverd aangezien op de track and trace site duidelijk staat dat mijn pakket alleen in aangemeld bij post nl maar nog niet bij post nl is afgegeven, ronduit schandalig slecht bedrijf dit! Nu heb ik gemaild met klanterservice en wil nu mijn besteding bedrag van €209 terug zien, zo niet zal ik gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Het product mag bol.com zelf houden blijkbaar willen ze klanten alleen geld afhandig maken en niks leveren.

Voor mensen die bij bol.com wat zouden willen bestellen niet doen dus! ze gaan er met je geld vandoor en leveren niks!
Het is 2016 mensen dat je zo'n slechte service en levering aan je klanten aanbied is gewoon schandalig en slecht, zegt enorm over veel over de kwaliteit van bol.com, ronduit slecht dus! gelukkig zijn er bedrijven zoals wehkamp.nl en coolblue.nl waar klanten, kwaliteit en levensbetrouwbaarheid wel centraal staan!

Nogmaals wacht de reactie van klantenservice af, en hou natuurlijk in de gaten of mijn besteding bedrag inderdaad word terug gestuurd anders zullen er gerechtelijke stappen worden genomen, er is tevens een handtekening voor ontvangst nodig, die ik natuurlijk niet heb kunnen geven aangezien bol.com het product niet verzend maar het geld wel aftroggelt.

NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF MENSEN! OPLICHTERS!!!

Antwoord klantenservice

Hoi Daniël,

Heel vervelend dat er zoveel onduidelijkheid bestaat omtrent je bestelling en het terugstorten van je betaling. Ik wil je graag helpen maar hiervoor heb ik niet de juiste gegevens. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het bestelnummer te sturen in een e-mail naar klantenservice@bol.com met in de titel een verwijzing naar deze review, neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet, Margot van bol.com

DD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Daniël Dekker op 07 Juni 2016

Update: bol.com heeft contact met mij opgenomen via de telefoon.
bol.com heeft toegegeven dat mijn bestelling gewoon niet verzonden is door hun, maar annuleren kan blijkbaar niet, want de bestelling staat op verzonden ook al is die niet verzonden, of terwijl heel lang oplichters verhaal, het gesprek is opgenomen en zal als bewijs worden aangeleverd mocht ik besluiten gerechtelijke stappen te ondernemen. Nu is mij beloofd dat morgen 08-06 GEGARANDEERD! mijn bestelling word geleverd en ik die mag weigeren en binnen 3 dagen zal mijn geld worden terug gestort.

Net zoals de levensbetrouwbaarheid, staat de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid bij bol.com op een heel laag pitje. We wachten nog af aangezien mij is GEGARANDEERD door bol.com dat morgen mijn bestelling zal worden geleverd, en ik die dus zal weigeren, en mijn geld terug zal zien, zo niet zal alles aan een jurist worden overgedragen.

NOGMAALS MENSEN NIET BESTELLEN BIJ BOL.COM ZIJN ECHT OPLICHTERS!!

Daniël Dekker op 08 Juni 2016

Update 2: Ondanks dat bol.com mij gisteren GARANDEERDE dat vandaag mijn bestelling zal worden geleverd, wederom niks natuurlijk! Waardeloos Bedrijf! Schandalig Slecht!

Pol Callens op 13 Juli 2016

Aangaande uw update 2 moet ik dit volledig bijtreden. Schandalig klantenbeleid, voor mij dus eveneens waardeloos geworden. Bestel daar NOOIT meer. Liever terug om de hoek bestellen en meer betalen, daar moet met veel meer inspanningen doen om zijn klanten te behouden en respecteert men zijn klanten wel nog.

guy op 11 Augustus 2016

bij mij hetzelfde, bestel een stofzuiger 199 euro, 3 dagen later niks geleverd, contact opgenomen met klantenservice zeggen ze daar dat pakje verzonden is, ik zeg dat het niet waar is via track and trace , dan komen ze met een ander verhaal dat er iemand binnen 3 dagen contact ging opnemen met mij, wat ook niet is gebeurd, ik heb mijn betaald bedrag teruggevraagd, eens kijken hoe lang dat zal duren, voor mij ook nooit meer, oplichterij

Reageer op deze review

Onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben al jaren een goede klant van Bol.com maar maak nu iets mee waarvoor ik iedereen wil waarschuwen. Het onderstaande is voor mij een reden niets meer te bestellen via Bol.com.

Ik bestel op 7 juli een product via Bol.com (bij een externe verkoper), ik kies gelukkig voor “Achteraf betalen”. Ik zou volgens de bol.com website het product de volgende dag in huis hebben.

Op 11 juli ontving ik het product, ondertussen had ik het al ergens anders gekocht en heb het direct dezelfde dag retour gestuurd. Op 12 juli krijg ik via Track and trace van PostNL de melding dat het pakket is afgeleverd.

Op 19 juli stond bij Bol.com het product nog niet op retour ontvangen. Ik heb gebeld met Bol.com en de dame aan de telefoon verteld mij dat zij inderdaad ziet dat het op 12 juli retour gekomen is. Vanaf dat moment staat het product in mijn Bol.com account op ook op retour ontvangen. De dame zegt het te zullen regelen met de externe verkoper.

Vandaag 25 juli ontvang ik van Bol.com een betalingsherinnering. Ik heb opnieuw gebeld met Bol.com en mijn ongenoegen uitgesproken. De dame aan de telefoon zegt niets te kunnen doen omdat de externe verkoper geen reactie geeft. Ik vraag aan deze dame hoe het zit als hij de komende maand ook geen reactie geeft, kan ik dan een aanmaning en incasso krijgen. De dame van Bol.com zegt dat dat inderdaad mogelijk is.

Ik dacht al die jaren zaken te doen met een betrouwbaar bedrijf maar nu blijkt dat Bol.com je gewoon in de kou laat staan als een externe verkoper zijn retouren niet afhandelt.

Het zal ongetwijfeld goedkomen maar ik wil toch gemeld hebben dat Bol.com in ene een stuk minder betrouwbaar is als dat ik al die jaren gedacht heb.

Ik bestel niets meer bij dit bedrijf omdat achteraf blijkt dat je niet weet met wie je zaken doet!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte dienstverlening wat een laakbaarheid

Beoordeling 
 
1.0

Oplichters en wat een slechte dienstverlening met aanhang laakbaar handelen. Als vaste klant nooit een betaling achterstand gehad te hebben worden nu al maanden lang me bestellingen onnodig geannuleerd en me cadeaukaarten betolen door Bol.com. op klachten kunnen ze niet reageren of een schriftelijk besluit op geven zeker de persoon Tony van de klachten AFDELING totaal geen ervaring en respect voor zijn klanten.

W
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Fijn dat je koos voor Bol.com!???

Beoordeling 
 
1.0

Betreft: E&P Deals, partner bij Bol.com
Klantnummer Bol: 8163823722 // Bestelnummer: 1132270562
I.p.v. de twee door mij bestelde Zwarte Mophie Wireless Charging Draadloze Oplader 7.5W, kreeg ik twee zwarte Samsung draadloze opladers. Shabby verpakking, niet Samsung like.

Bij testen (zie o.a. Youtube) bleken de exemplaren door de mand te vallen als NEP/FAKE.

Volgens Bol.com is de retour bestelling op 12 augustus goed ontvangen, maar is echter nog niet verwerkt. Wat is hiervan de reden? Een andere retour bestelling (eveneens door Bol op 12 augustus in goede orde ontvangen) is correct afgehandeld.
Ik heb mijn bedenkingen t.a.v. E&P Deals, Ik zie ze ook niet meer terug bij adverteerders op Bol.com. Klopt het dat E&P Deals geen partner meer is c.q. niet meer via Bol.com adverteert?

Controle bij KvK blijkt E&P Deal (KvK nr: 70056641 BTW nr: NL 002487828B34) niet te vinden.
KvK nr: 70056641 vermeld: DDV | Florence Kitchen | MARKETING & TRADE //Vestigingsnr. 000038361744 Pr Willem-Alexanderplnts 5 3738DH Maartensdijk
BTW nr.: NL 002487828B34 vermeld: HORLOGESOUTLET met KvK nr: 67952798 //Vestigingsnr. 000036437085 Ridderkerkstraat 70 3076JW Rotterdam.
Controle BTW nummer = OK met adres: Pr Willem-Alexanderplnts 5 3738DH Maartensdijk.

Kortom Bol.com als doorgeefluik volledig onbetrouwbaar!

P.S. klacht ook ingediend bij Bol.com, nog geen reactie ontvangen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Brace strassburg

Beoordeling 
 
1.0

Bij Bol.Com een universele Brace-strassburg sok besteld tegen hielspoor.
Omdat de hielspoor al verholpen was toen het pakket aankwam heb ik het terug gezonden zonder het uit de verpakking gehaald te hebben. Daarna kreeg ik een foto met een paar haren en wat stof er op toegezonden met de mededeling dat het gebruikt was. Pure onzin en ik voel me behoorlijhk opgelicht.

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Bol.com op 16 November 2021

Beste Gerard,

Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Met recht KlantenSERVICE!

Beoordeling 
 
9.0

Een van de weinige bedrijven die ik zou aanbevelen. Goed bereikbaar en goede service. Menselijke benadering. Heel erg op de klant en de relatie, top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Bol.com steelt € 3.476,37 !!!

Bol.com steelt € 3.476,37 !!!
Ik Heb een TV bij BOL.COM gekocht en is niet goed...
Retour papier gekregen en retour gedaan.
Nu 3 weken verder en helemaal niets...ze hebben in tijd beloofd 7 x (inmiddels) te bellen, niet 1 keer dus...bij de klanten"service" word de haak er zomaar maar opgegooid.
Heb wel al 4X deze mail gehad van:
"Beste meneer ......,
Het is ons eindelijk gelukt om contact te krijgen met de locatiebeheerder van het pand van Tom Coronel Webshops.
De televisie is per ongeluk zonder enige toestemming door een van mijn collega's retour gemeld, terwijl je aanspraak maakt op de garantie die Phillips (De fabrikant) je biedt.
Wij willen daarom ervoor zorgen dat je de televisie terug krijgt en zo contact op kan nemen met de fabrikant om aanspraak te maken op de garantie en zo een werkende televisie hebt.
We willen graag de aflever afspraak inplannen, zou je ons willen laten weten wanneer je thuis bent zodat we dit kunnen regelen op een moment die jou goed uitkomt.
Alvast bedankt
Dominique (volgens heten ze allemaal hetzelfde daar)
bol.com Service door Partners Support
www.bol.com"

Is simpel gewoon....Ik heb hem van BOL.COM gekocht en BOL.COM betaald.
Ze stoppen (proberen) alles van hun (hun eigen problemen die ze blijkbaar hebben) nu in mijn schoenen...
Ik heb niets meer met die TV te maken en te doen....
Wat zij ermee doen moeten ze zelf maar zien...
Het is HUN tv en MIJN geld. Ik wacht nog steeds op MIJN € 3.476,37
****************************************************
Mail gehad van bol.com omdat ze mijn klacht hadden gelezen op klachtenkompas.nl.

reactie bol.com:
"Beste meneer .....,
Vandaag heb ik je meerdere keren geprobeerd te bellen, om je terugkoppeling te geven over je klacht die je bij klachtensite, klachtenkompas hebt ingediend."
-------------------------------------------------------------
Ze hebben 2x gebeld de 1e keer ging 1 x over (nog geen tijd om hand uit testrekken)
2e x ging ging hij 2 x over wou net mijn naam zeggen en werd meteen opgehangen...
Dus zo gaan ze om met klanten..echt seriues dus. (zullen wel een bel quota moeten halen ofzo) m.a.w. helemaal nada, niets, noppes,. lekker hoor!.

Reactie van Klachtenkompas.nl:
"Wat vind je van de klachtafhandeling op Klachtenkompas.nl"

Helemaal niets.... "ze" hebben 2 keer gebeld. 1 keer ging de telefoon 1 keer over (geen tijd om op te nemen natuurlijk) 2e keer ging hij 2 keer over wou net mijn naam uitspreken en werd er al opgehangen....verder totaal niets. En ik wacht nog steeds op mijn € 3.476,37 .
Ik krijg dus geen antwoord reactie of niets....ze stelen dus gewoon even € 3.476,37 terwijl ik bij bol.com al voor meer dan 35.000,-- heb uitgegeven, gaan ze zo met klanten om.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Chloor tabeletten / ph zwembadreiniger

Een jaar geleden chloor tabletten en ph plus zwembadreiniger besteld via een partner van bol.com namelijK: kinderwinkel.nl met bestelnummer: 1210482529. Een jaar na dato nog steeds niets ontvangen, dit heb ik inmiddels meerdere malen aangegeven bij bol.com maar, die geven aan dat kinderwinkel.nl geen partner meer is van bol.com en dus niets meer mee kunnen. Het gaat om een bedrag van €62,09 die ik dus gewoon kwijt ben, dit voelt voor mij als oplichting dit nu meerdere malen aangegeven bij bol.com maar, Wietske van de klantenservice gaf aan dat het belachelijk was dat ik hier nog voor belde (het was tevens een jaar geleden). Zo gaat de klantenservice dus met klanten van bol.com om, ik zou iedereen afraden ooit nog iets bij bol.com te bestellen i.v.m. de partners die ze gebruiken en dit dus voor veel problemen kan zorgen.....

TB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 11 Februari 2022

Beste Tom,

Dank voor je review. Op 10 februari hebben we via de mail contact gehad met elkaar en is de kwestie naar tevredenheid opgelost.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Magimix Nespresso

Beoordeling 
 
6.8

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Hun oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

RP
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 07 Februari 2022

Beste Rick,

Dank voor je review. Ik neem je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Kattenverjager

Beoordeling 
 
6.5

https://mobile.twitter.com/pieptoon2

Kattenverjager jaagt ook de buren uit de tuin omdat het om hoogfrequente pieptonen gaat! Zeer harde pieptoon!

550x550
W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 15 April 2022

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

onklantvriendelijk en gevaarlijk

Beoordeling 
 
5.3

Vordering van een incassoburo gekregen (heel ander buro dan op de bol-site staat, dat is al niet vertrouwenwekkend) voor een aankoop die ik nooit gedaan heb! Bol.com beaamt dat de aankoop in hun administratie inderdaad niet voorkomt, en dat ik mijn aankopen altijd netjes betaal, vooraf n.b. Ook beaamt Bol.com dat zij geen rekening of betalingsherinnering hebben gestuurd. (Allicht)
Desondanks weigert Bol.com mij te helpen met het ongedaan maken van de vordering. Bol.com zegt dat dat niet kan als het eenmaal bij het incassoburo ligt.
Daar geloof ik niets van. Bol.com is toch de opdrachtgever van het incassoburo? Dat buro bevestigt het: als Bol de opdracht intrekt stoppen ze met vorderen.
Twee konklusies:
1. Bol.com heeft een gecorrumpeerd bestelsysteem, dat bestellingen op andermans naam toelaat. Erg onprofessioneel voor een ICT-winkel (uitkijken!!!)
2. Bol.com weigert klanten die daar de dupe van worden, te helpen.
Nu moet ik bewijzen dat ik niets gekocht heb. Omkering van de bewijslast noemt een jurist dat, valt onder kwalijke praktijken.
Bol.com moet bewijzen dat ik iets gekocht heb. Het verschuilt zich achter een incassoburo, dat slechts een instrument is en maakt er zo een kafkaiaanse brei van.
Zeer onklantvriendelijk dus.

P.A.J. Glasbergen
Amsterdam

Antwoord klantenservice

Beste Piet,

We hebben het al voor je uitgezocht en je hebt gelijk. Je hebt het artikel was is overgedragen aan het incassobureau niet besteld.

Eind van de middag of morgen, neem ik even telefonisch contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda bol.com webcare

PG
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

P.A.J. Glasbergen op 15 April 2016

deze kwestie is geheel uit de wereld geholpen. Lof alom voor Bol.com. Ik blijf klant!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Bij BOL een nas gekocht (Synology DS1512+) inclusief 4 harde schijven van het merk/type WD RED 3TB. Prijs gaf op dat moment de doorslag. Levering was bijzonder slecht. Grote doos met daarin de beschadigde doos van de NAS en de harde schijven lagen los in de eerste doos, zonder bescherming. 3 van de 4 schijven gaven problemen met installatie en heb alle schijven aangetekend geretourneerd. BOL wilde beweren dat er maar twee schijven retour waren of ineens waren alle schijven kwijt, of we nog even de track&trace nummers wilde sturen en bewijs van verzending. Uiteindelijk na aanlevering van alle details en een wat dwingende mail kwamen ze tot de conclusie wel alles te hebben ontvangen en te zullen restitueren. Al met al een bijzonder slechte ervaring met BOL. Met boeken, dvd's en speelgoed ging het tot dusver goed. Hardware dus niet. Daarvoor koop ik dus nooit meer bij BOL.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Philips 4k beeldscherm

Beoordeling 
 
4.8

Ik had een Philips beeldscherm kapot, lijnen in beeld door pixels die niet werken. Ik had beeldscherm opgestuurd voor reparatie, kreeg hem een maand later terug. Er zou een nieuw lcd scherm in gemonteerd zijn, na openen doos bleek dat een zwaar beschadigd beeldscherm terug heb gekregen met daarin een groot rood getal op het scherm dat continu zichtbaar is.
Het beeldscherm zou voor het retourneren naar mij gecontroleerd worden en was goedgekeurd maar mijn ogen zagen de gebreken al bij het openen van de doos.
Ik had mijn beeldscherm volledig en extra stevig ingepakt voor verzending.
Ik kreeg mijn beeldscherm terug zonder bescherming en lag los in de doos met een metalen voet erop, alleen het minst belangrijke onderdeel was goed ingepakt de stroomkabel.
Na contact met klantenservice moest ik 5 werkdagen wachten voor een reactie van de reparatie service na 5 werkdagen nog niks gehoord. Contact gezocht met klantenservice ik moest nog maar wachten of weer opnieuw aanbieden ter reparatie.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 28 Oktober 2021

Beste Twan,

Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar zijn en tot een gewenste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

laptop besteld voor een redelijk goede prijs.
Alles keurig betaald, snelle site. Alles keurig.

Dan een mail gekregen dat de bestelling wordt verwerkt, verwacht binnen 1-2 dagen. Dit was woensdag. Ik regel het met mijn werk dat ik 2 dagen thuis werk om dit te kunnen opvangen. vrijdag krijg ik rond 08:45 een mail "helaas, verzet naar ..." Dit was de maandag erop. Gelukkig had ik ook die dag een werkdag van thuis uit. Dus op zich geen probleem.
Maandag 08:45 mail: "helaas, we kunnen niet leveren, ..." In het kort stond er. We weten niet wanneer we het hebben, gelieve een paar maand geduld te hebben. (er stond letterlijk: " indien na 3 maand nog geen levering wordt de bestelling automatisch geannuleerd.")
Ik bel naar de klantendienst. krijg ik het volgende gesprek:
"Ik zie op jouw bestelling die mail niet staan."
Ik overtuig deze, ok vriendelijke maar, onervaren persoon dat ik deze melding wel gekregen heb. Na een paar minuten vond hij wel degelijk die mail in zijn systeem.
Hij ging een mail sturen naar die toeleverancier EN ging mij doorschakelen naar een andere afdeling met een stop-zin "hebt u voor de rest nog vragen?". Ik zeg neen dank u. Hierna 5 minuten aan de lijn meegeluisterd hoe deze persoon moppen aan het tappen was met zijn collega's, waarna ik zei.. "euhm ging u mij niet doorsturen". Zijn antwoord: "Oh, was ik niet duidelijk, neen ik ging alleen deze mail sturen.. ik vond het al raar dat er nog een lijn openstond."

Hierna een mail gekregen dat het artikel geannuleerd was en dat ik "hoogstens binnen 3 weken" mijn geld ging terug zien.
Die zelfde avond kijk ik nog eens en was het artikel inderdaad geannuleerd, maar mijn bestelling niet..

Kortom, zoals de andere ervaringen op deze site al laten weten, bestel je items waarvan je niet zeker bent dat ze in voorraad zijn, aangezien bol.com de voorraad zelf niet beheerd. Wanneer je betaalt moet je ook nog eens lang wachten om je geld terug te krijgen..

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
318 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee