bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
14 resultaten - getoond 1 - 14
Volgorde

Luiertas

Beoordeling 
 
7.3

Zeer slechte service.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over bol maar ik ben nu zeer teleurgesteld in ze. Ik heb bij bol een designer tas gekocht. Na 6 maanden is er van binnen iets geknapt waardoor er een scheur ontstaan is. Ik heb bol een foto gestuurd en zij hebben bet doorgestuurde naar een 3e partij die het via bol verkopen. De 3e partij stuurt een mail terug fat het gebruikersschade is. Dit is absoluut niet het geval zoals ook te zien is op de foto. Ik spreek bol en zij zijn het met mij eens en vragen de 3e partij hier wat mee te doen. Ze komen niet met een oplossing. Ook niet na 5 of 6 keer klagen. Bol geeft telkens aan dat ze het zelf oppakken en oplossen met mij als de 3e partij dit zelf niet doet. Bij het laatste telefoontje word er aangegeven dat ze helaas mee moeten gaan met de 3e partij ook al zijn ze het met mij eens. Het systeem laat ze niet toe om wat anders te doen. Alle toezeggingen zijn ineens verdwenen. Ik ben echt zeer teleurgesteld in ze en zal niet langer meer een product kopen bij bol. En dat na vele jaren trouwe klant te zijn geweest.

WA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 24 Augustus 2021

Beste Wesam,

Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Onder de indruk van Bol.com

Beoordeling 
 
8.8

Wij zijn verschillende keren heel goed geholpen door de klantenservice. Bol.com doet er alles aan om een probleem, dat niet eens door hen zelf is gecreëerd, op te lossen. Hierbij gaat het o.a. om een vermist artikel, een artikel met gebreken, spoedzending. De telefonisten zijn stuk voor stuk erg behulpzaam en denken mee naar de juiste oplossing. Je voelt je echt klant. Onze zoon kreeg zelfs een persoonlijke kaart en een cadeautje voor zijn verjaardag en het ongemak, van Meredith! Heel lief! Ga zo door Bol.com!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service voor boeken

Beoordeling 
 
7.0

Prima service! Snel en makkelijk bestellen

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verduistering door Topdeals en bol.com

Beoordeling 
 
7.8

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Femke van bol.com op 27 Juni 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review

Goede levering, slecht retourneren

Beoordeling 
 
7.5

Altijd positieve ervaringen gehad met Bol.com. Tot nu toe. Vorige week een iPhone besteld en netjes de volgende dag geleverd. Helaas bleek hij niet helemaal naar behoren te werken. Daarop heb ik contact gehad met de klantenservice, deze adviseerde de telefoon te retourneren. In het retour traject heb je verschillende mogelijkheden om het pakket retour te sturen. Ik koos ervoor om dit via een Bol.com ophaalpunt bij de Albert Heijn te doen, dit leek me de snelste manier omdat dit via "interne post" zou gaan (dit is zoals Kiala het noemt). Nu 3 werkdagen later is het pakketje nog steeds niet bij Bol.com binnen, of het is bij hen zelf ergens in de soep beland. Inmiddels 3 keer contact gehad met de klantenservice gehad en 3 verschillende verhalen te horen gekregen. Maar nog steeds is mijn pakketje met een waarde van €450,- niet terecht. Volgende keer maar weer lekker via PostNL. Daar kun je in ieder geval je pakketje op de voet volgen.
Kiala biedt deze "service" ook, maar daar is de laatste status die weergegeven wordt "pakket is aangekomen in het sorteercentrum"............
Ondertussen zit ik zonder fatsoenlijke telefoon....

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com webcare op 17 December 2015

Beste Maud,

Ik begrijp dat je ervan baalt dat je telefoon nu niet is aangekomen bij ons. Graag kom ik met je in contact. Als je een e-mail stuurt naar klantenteservice@bol.com en refereert naar dit bericht dan neem ik contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda
bol.com

Reageer op deze review

Tevreden klant

Beoordeling 
 
8.0

Al meerdere bestellingen bij bol.com gedaan en altijd erg tevreden over de levering. Gisteren voor het eerst een klein mankementje aan een speelgoedartikel. Werd vriendelijk te woord gestaan door Marvin van de klantenservice. Vandaag al een nieuw artikel ontvangen en ook een duidelijke retourinstructie gekregen. Daarvoor moet ik dan wel even naar een speciaal Kiala punt maar dat maakt voor een keer niet uit.
Ik zal zeker nog vaker bestellen bij bol.com
Groet, Jacqueline

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com webcare op 08 December 2015

Beste Jacq,
Jammer dat eer een klein mankementje was aan je speelgoedartikel.
Goed om te lezen dat je tevreden bent met de geboeden oplossing en ik zal aan Marvin doorgeven dat hij je vriendelijk te woord heeft gestaan.
Met vriendelijke groet,
Jolanda bol.com webcare

Reageer op deze review

eerste ervaring bol.com

Beoordeling 
 
7.8

Enkele dagen terug heb ik voor de eerste keer bij bol.com gekocht.
Blijkbaar heb ik geluk gehad want het door mij aangekochte item(cd van motown classics) was netjes de dag na bestellen in het kiala afhaalpunt.Ik had het pakje op de dag van levering nodig als cadeau voor men moeders verjaardagen heb dus gebeld naar de klantendienst om te weten of ze me konden zeggen wanneer het zou aankomen.dit was zeer correct (kon nog misschien een tikje vriendelijker (maar dan voel ik me een muggenzifter als ik dat zeg).
Al bij al dus zeer tevereden over men bestelling
Dit zonder kritiek te geven op de negatieve ervaringen want verkeerde producten leveren of lang op je bestelling moeten wachten is natuurlijk heel vervelend.

SD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com op 02 November 2015

Beste Steven,

Zeker vervelend als je lang op jebestelling moet wachten. Gelukkig is jouw bestelling wel op tijd geleverd en zo hoort het ook.
Met vriendelijk egret,
Jolanda bol.com webcare

Reageer op deze review

Samsung Galaxy S3

Beoordeling 
 
8.0

Heb een nieuwe telefoon gekocht. Ging best goed en totaal geen problemen. Dit komt omdat deze direct bij Bol.com is besteld en niet via een ander bedrijf die ook producten verkoopt via Bol.com.

Alleen de cashback via Samsung ging niet erg makkelijk. Is wel opgelost gelukkig.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com Webcare op 28 April 2015

Beste Dennis,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je telefoon.
Ook top dat het inmiddels is gelukt met de cashback door Samsung.
Al met al begrijp ik dat je tevreden bent en daar zijn we blij mee.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Ik heb bij Bol.com een boek besteld en binnen gekregen. De prijs op het boek en mijn rekening klopten niet. Heb daarover naar Bol.com gebeld, maar de klantenservice was niet bereikbaar kreeg ik te horen. Daarna heb ik een e-mail aan Bol.com geschreven, hebben ze het zwart op wit staan. Binnnen 48 uur zou ik antwoord krijgen. Dat stond letterlijk in de e-mail die ik van hen kreeg. Dit is helaas niet gebeurt. Ik vind dit niet netjes van Bol.com en had dit niet verwacht. Ik heb ze nogmaals een e-mail geschreven met leesbevestiging maar heb daar nog helemaal geen e-mail antwoord op terug gekregen. Ik had bijna altijd heel goede ervaringen met Bol.com, behalve nu en 1 keer enkele jaren geleden. Ik vind het gewoon niet netjes dat Bol.com mijn e-mail niet beantwoord. Als ik geen antwoord krijg, dan weet ik niet of ik nog via Bol.com artikelen blijf kopen bij ze. De klant is niet koning bij ze wanneer je met een klacht komt, want dan geven ze gewoon niet thuis.

IR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Het bestellen ging snel en vlekkeloos. De belofte van 'voor 23u besteld, morgen geleverd' klopt niet helemaal, ik had mijn bestelling om 22:30u gedaan en het voorwerp werd 2 dagen later geleverd.
buiten dit pietlulligheidje was er niets op mijn bestelling aan te merken. Zeker een betrouwbare site!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Bol.com is een prima webshop. Ik heb nu 9 producten van Bol gekocht en allemaal werden ze op tijd geleverd. Ik werd goed geïnformeerd over de levering ook toen een levering langer duurde (Playstation 4). De prijzen zijn wel wat hoger maar het is wel erg betrouwbaar.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Ik heb redelijk goede ervaringen met bol.com. Lekker op m’n gemakje interessante boeken uitkiezen. Meestal zit er een klein percentage korting ten op zichte van andere (fysieke) winkels. Ik moet wel zeggen dat ik altijd vergelijk met amazon, en dan komt bol er niet altijd als goedkoopste uit. Ook met een goede naam, is het prijstechnisch belangrijk om te blijven vergelijken.

WB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Ik bestel al meer als 10 jaar bij Bolcom. Altijd netjes op tijd en de prijs is prima. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

IK
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar.

Ik zoek voor mijn werk wel eens speciale boeken maar die zijn niet altijd op voorraad bij Bolcom. Soms reserveer ik ze dan en meestal is de levering er dan na een dag of 10. Erg tevreden samenvattend.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 5
Reageer op deze review
14 resultaten - getoond 1 - 14

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee