Details van de beoordeling

amazon
Warenhuizen

Nooit AMAZONE.DE gebruiken

Beoordeling 
 
3.3

Bestelling werd geaccepteerd door Amazone.de ,ook de verrekening via creditcard.Ruime leveringstijd geaccepteerd maar kreeg een 'stortvloed'aan woorden in een mail dat de cc niet (meer)was geaccepteerd. Elders overigens wel.
Opnieuw cc ingevoerd en het spel begon weer opnieuw maar ook na enige tijd alsnog weer geen acceptatie(meer) van de CC. Toen iets anders besteld en...met dezelfde cc betaald en ziedaar binnen 2 dagen alles thuis uit Duitsland.
Ze vertellen in standaard-emails veel blablablabla maar zeggen niet wat hun probleem is. Ook hen bereiken via 'een' email-adres schier onmogelijk opgave ;vele bouncingen en alles terugsturen ,zelf mijn bankantwoord dat er gediscrimineerd wordt wordt niet opgepakt.Voor de goede orde ; ook heb ik een adres in Duitsland maar regel alles vanuit Nederland.
Waarschijnlijk een 'verboden' levering door fabrikant, NIKON, maar vertellen eo toegeven;NOOIT.
Categorie discrimineerders via betaalmiddelen en GEEN vrijheid van bestellen voor AMAZON; verbieden is goed optie ipv predikken van digoworld(wide)

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Hartman op 13 September 2015

Ik heb ook 4 artikelen bij amazon de besteld en heb er maar 2 ontvangen

Reageer op deze review