Details van de beoordeling

Neckermann
Warenhuizen

slechte kwaliteit slechte service

Heb in januari een bed besteld en het bed zakte in in jullie nu zijn zij planken gebroken en heb contact opgenomen met neckermann zij wouden fotos dus die stuurde ik nu was het nier goed genoeg voor hun en moest weer fotos sturen zo ging het paar mails verder toen kwamen ze met de oplossing 20 in waardebon en ik moest blijven met een kapotte bed. Nu heb ik zelf geprobeerd het bed in elkaar te zetten hoogzwanger ( bed kon 100 kilo houden woog toen 79) heb ik dat gedaan. Onder tussen mail contact gehad dst het geem stijl is en ik niet met een waardenbon toe geef. Me kleine was geboren 15.08.2015 en was hem eten aan het geven en bed zakte weer in, intresseerde hun niet dat het weer gebeurde en nieuwe planken konden ze niet sturen ze konden wel dit keer 50 waardebon geven gingg vervolgens weer niet accort hiermee en vond het een domme tegoed komen voor een bed die niet goed is heb 2 ,maanden erover gedaan om uiteindelijk me geld terug te krijgen.. het intresseerd hun niet dat ser misschien iets had kunnen gebeuren mett me kind of mij neckermann isschandalig onbetrouwbaar en een van de slechte online shop ooit, adviseer niemand om bij neckermann te bestellen.

AM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review