Een hoverboard van 359,- stuk geleverd, ik gaf aan een nieuw board te willen ontvangen ipv nu al reparatie. 2,5 week gaat er over heen en het is dat ik zelf contact op neem met bol.com. Inmiddels gereapareerd, eind van de week komt hij terug.. dit was niet de afspraak. Eenmaal terug maken we de doos open, de schroefjes lagen overal en nergens door de doos, en het board was levens gevaarlijk hij tolde hard in het rond, het gaat maar net goed. Weer terug gestuurd, met de opmerking dat ik m'n geld terug wil aangezien we het vertrouwen totaal kwijt zijn. Deze is toegezegd door een medewerker van bol.com. Maar wat krijgen we te horen? Het zicht termijn is verlopen... hu??? Dit gaat niet over zicht, dit is een ondeugdelijk apparaat, waar geen vertrouwen meer in is. bol.com staat niet voor en oplossing open. Het erge is dat m'n dochter deze voor haar verjaardag heeft gekregen, en zelf geld bij gelegd heeft en dus lang gespaard heeft, we zijn 2 maanden verder en nog geen cadeau en geen 359,- retour. Het gekke is dat bol.com het afschuift op dit bedrijf ik koop toch bij bol.com?? Ik hoopt dat bol.com dit leest dat ze toch het geld over maken op mijn tekening zodat m'n dochter eindelijk een cadeau kan kopen Achteraf kan je beter in het zichttermijn je spullen terug sturen zonder te melden dat hij stuk is.
We zijn erg teleurgesteld dat geen gulden middenweg word gezocht waar iedereen wat mee kan. Ik bestel dus ook nooit meer wat. We wachten nog steeds op de track en tracé en daarnaast komen ze afspraken. Ket na, zoals beloven dat het geld retour komt en mij terug te bellen n.a.v. Een terugbel afspraak..