Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
1.3

Ik heb op 10 mei een product besteld. De levertijd was 2-5 dagen maar over 6 dagen pas hebben we het gekregen. Daarna wilden we het ruilen met een grote maat. Fonq heeft een mooie pagina voor retourneren/ruilen net als de website zelf. Ik heb alles ingevuld en een bericht gekregen ''Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen en nemen deze in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie'. Leuk. Maar vervolgens helemaal niks gehoord van de klantenservice! Uiteindelijk over 2 dagen heb ik gebeld en daardoor een email gekregen over retour sturen instructies. Ik heb meteen een afspraak gemaakt met DHL om het op te halen. Het product was opgehaald. Daarna heb ik weer niks gehoord van Fonq - geen bericht over ''we hebben het product gekregen en we gaan het verder verwerken'' of zo, helemaal niks. Ik heb weer gebeld. Het duurt trouwens elke keer ongeveer 15 minuten tot dat ik überhaupt met een klantenservice medewerker kan praten. Ja, Fonq heeft het gekregen maar het duurt nog 14 dagen om het te verwerken. Het was blijkbaar te veel werk om zelfs een email sturen aan de klant ervoer mar goed. Ik hoor wat binnen 14 dagen. Alweer niks gehoord natuurlijk. Ik heb vandaag (31 mei!!!) weer gebeld om mijn bestelling te annuleren. Ik wil geen nieuwe product krijgen van van Fonq meer dus ik heb het geannuleerd. Ik wil eigenlijk nooit iets kopen van Fonq meer. We kopen bijna alles van internet (cadeaus, office artikelen, boodschappen, kleren, mobiele telefoons enzovoort) maar we gaan echt NOOIT iets kopen van Fonq. Jammer, gemiste kans om nog een loyale klant te krijgen. Waardeloze klantenservice. Zonde van de investering. We gaan lekker door met bol.com want hun klantenservice is echt top! (PS. Ik ben benieuwd of het geld naar onze rekening echt wordt gestuurd tot 2 juni).

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

fonQ op 13 Juni 2017

Beste Isil,

Wat een ontzettend vervelende ervaring. Hierbij willen wij dan ook graag onze oprechte excuses aanbieden voor de slechte bereikbaarheid en de late reacties. Het is enorm druk en hierdoor zijn de wachttijden helaas langer dan gewenst. Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat de klanten weer kunnen profiteren van de service waar wij voor staan.

Uiteraard willen wij deze case wel graag snel voor u afhandelen en wij willen u dan ook vragen om uw ordernummer te sturen naar webcare@fonq.nl. Wij zullen de status dan nakijken en ervoor zorgen dat alles goed wordt afgerond.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review