Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Koop nu, en betaal over 5 maanden. Of toch niet?

Beoordeling 
 
1.0

Voor onze dochter waren wij op zoek naar een Macbook Pro. Deze heeft zij nodig voor haar studie komend jaar. Via Wehkamp het vereiste model gevonden, en deze wilden we graag bestellen en betalen via de "Koop nu en betaal pas over 5 maanden aktie" ( zie hier: https://www.wehkamp.nl/specials/uitgesteldbetalen/) Ik heb een mijn wehkamp-account, netjes alle stappen doorlopen, tot we bij het punt "betalen" kwamen. Nergens kon ik bij de betaalwijze "koop nu en betaal over 5 maanden" optie vinden, wat wel netjes stond aangegeven op bovenstaande pagina. Dan maar even de klantenservice bellen. Ten eerste, was de medewerker totaal niet op de hoogte van deze aktie. Het staat er toch echt hoor!.. en ten tweede: Al vrij vlot nadat ik mijn persoonsgegevens doorgaf aan de medewerker, kreeg ik gelijk al te horen: "oh, maar helaas geldt deze actie niet voor u" Hoezo niet? Ik ben gewoon klant bij Wehkamp, Ben geen wanbetaler, beschik over voldoende krediet......Toen kreeg ik te horen dat Wehkamp dit alleen doet voor een "select"groepje klanten..??? Mensen die al op krediet kopen bij Wehkamp!...Toen ik vroeg hoe ik dan alsnog eveneens gebruik kon gaan maken van hun aanbod, werd mij gewoon gezegd dat dit niet mogelijk was! En nergens, maar dan ook NERGENS staat hier iets over vermeld op hun site. Dit is duidelijk een gevalletje "meten met twee maten"

GB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

socialmedia@wehkamp.nl op 11 Juli 2017

Beste,

Zou je ons per mail je klantnummer toe willen sturen zodat we na kunnen kijken wat hier precies aan de hand is? Graag ontvangen we dit op socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review