Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Waardeloos en onbetrouwbaar

Maakt leverings belofte niet waar. Nu 2x voor niets zitten wachten en krijg doodleuk een online melding in "mijn bestellingen" dat ik niet thuis ben??? Geen brief in de bus van bezorger dus mijn vraag is of er überhaupt wel iets te bezorgen is geweest. Tot 3 keer al telefonisch contact gehad met klantenservice. Wat een aanfluiting is deze service!! Klacht wordt snel afgedaan met excuses (van ongeïnteresseerd personeel dat er alleen zit om hun tijd uit te zitten en eigen portefeuille te vullen) en tegoedbon. Ben nu 3 excuses en 2 tegoedbonnen verder en als bonus kan ik fluiten naar mijn bestelling want deze is niet meer leverbaar?? Omdat ik 2x zogenaamd niet thuis ben geweest stuurt de bezorger het pakket weer terug naar magazijn en pas na verwerking wordt het artikel weer in de schappen gelegd voor een ander. Waardeloos en ondertussen lekker rente trekken van al die mensen die iets besteld, betaald hebben en vervolgens niets krijgen. Ik bestel er niets meer en voor anderen heb ik de tip: als je dan toch wat besteld, niets betalen totdat je de bestelling in handen hebt.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

wehkamp op 16 Juli 2017

Goedenavond,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de bezorging van je bestelling meerdere keren mis is gelopen. Het is inderdaad zo dat de bezorger het pakket terug stuurt wanneer er 2x de niet thuis melding is gegeven. Ik begrijp dat je gewoon thuis hebt gewacht en dat de bezorger in dit geval iets heeft gezegd wat niet waar is. Onze excuses hiervoor. Jammer genoeg kunnen wij een uitverkocht artikel niet opnieuw voor je bestellen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we kijken hoe we dit kunnen compenseren.

Met vriendelijke groet,
webcarteam wehkamp

Reageer op deze review