Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Geen levering!!!

Beoordeling 
 
1.0

Een tv besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten geen bezorging. Gebeld naar Wehkamp en konden geen passende oplossing bieden. Voor niks thuis gezeten en nu tijdelijk dubbele kosten aangezien ik de tv ergens moet aanschaffen of moet wachten op mijn tv tot volgend weekend! Aangezien ik werk en ze niet de avond leveren...erg slecht. Hoop dat het geld snel terug gestort is.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 23 Juli 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de tv zonder bericht niet geleverd kon worden en dat je hiervoor thuis hebt zitten wachten. Ik kan niet inzien wat de reden hiervan is geweest maar zou dit graag voor je willen nakijken.
Ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review