Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Beoordeling 
 
5.5

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

webcareteam wehkamp op 04 Augustus 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl, zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op 11 Januari 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review