Details van de beoordeling

amazon
Warenhuizen

Slechte omgang met klanten en slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een maand geleden een horloge besteld voor mijn vriend bij Amazon. Toen ik deze (te laat met spoedverzending) had ontvangen, bleek deze al gauw defect te zijn. Het geld was toen nog niet van mijn rekening afgeschreven. Toen heb ik gelijk contact opgenomen, over het defecte horloge en deze teruggestuurd. Er zou een nota opgemaakt worden,waardoor het geld niet alsnog van mijn rekening afgeschreven zou worden. Toen ik het horloge opnieuw wilde bestellen, kreeg ik een betalingsweigering. Meerdere malen contact opgenomen via de mail en steeds geen duidelijk antwoord. Toen ik op mijn strepen ging staan en voor de 7e keer mijn verhaal via de mail opnieuw uit heb gelegd, kreeg ik te horen dat mijn defecte horloge eerst ontvangen zou moeten worden en dan kon ik pas een nieuwe bestellen. Een maand verder, werd mijn betaling alsnog geweigerd. Telefonisch contact opgenomen en zij vertelde mij dat als ik mijn rekeningnummer en adres opnieuw in zou voeren het horloge de dag erna verzonden zou kunnen worden. De volgende dag, weer een betalingsweigering. Nogmaals telefonisch contact opgenomen en voor het eerst keek er iemand verder dan alleen het scherm en probeerde contact op te nemen met de mensen die daarover gaan. Na een maand kreeg ik te horen dat ik mijn rekeningnummer niet meer kan gebruiken, omdat er iets mis is gegaan met de betaling. Dit door de fout van Amazon, want zij zouden de betalingsherinnering nietig verklaren. De mensen met wie ik contact heb gehad zijn niet bereid te zoeken naar een oplossing, als deze niet voor de hand ligt. Ook luisteren ze niet naar je klacht en moet je 100 keer je verhaal doen. Ik raad niemand aan, met Amazon in zee te gaan. De levering is slecht, de manier van omgaan met klanten is belachelijk en de service is ver te zoeken.

D
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review