Details van de beoordeling

Blokker
Warenhuizen

Liegen en slechte service

Service 
 
1.0

Een week geleden kocht ik een Senseo Viva Café HD7829 bij filiaal Amsterdam Osdorp. Deze Senseo beschikt over een Boost Technologie dat wil zeggen, citaat: ""Deze koffieboosttechnologie zorgt ervoor dat vlak voordat je koffie gaat zetten, het apparaat eerst een beetje heet water doseert. Door de fijnere distributie wordt het warme water optimaal verdeeld over de hele pad. Hierdoor worden alle aroma's en smaken vrijgegeven "" De Senseo hoor je ook even aangaan en dan een pauze maken (stil dus) en dan gaat de koffie echt stromen. Althans...zo hoort het te zijn. Mijn gloednieuwe apparaat deed dit niet. Hij liep meteen door. Dus dat is een mankement in het apparaat meteen bij aankoop!! Ik vandaag naar de winkel ermee.Ik zei duidelijk dat het niet doet wat het moet doen ,geen stoot eerst/geen pauze dus en dat ik ook niet tevreden was over d cremelaag. Eén dame ging met apparaat naar achteren om koffie te zetten.De leidinggevende was er ook bij. Ik vroeg of ik mee mocht,want wilde zelf zien en horen wat het apparaat doet.Of beter gezegd:niet doet. DAT mocht niet. Even later kwam ze met een kop koffie tevoorschijn.Nou dat was goed volgens hun .Ik vroeg TWEE keer aan die dame of het apparaat de stop maakte ( voor de boost) JA zei de dame .Ik kreeg dus geen ander apparaat.Ik naar huis en weer koffie maken.Het boost systeem deed het NIET. Dus de Blokker dame stond glashard te liegen.Ik gebeld.Ze konden het alleen op gaan sturen voor reparatie!!Een NIEUW apparaat dat niet goed werkt bij aankoop moet naar reparatie?? Ik boos,ook om het liegen.Moest ik hoofdkantoor bellen.Gedaan .....Die konden ook niks doen.Ja dat is de regel bij goederen boven de 50 eu.Ik heb het naar de winkel gebracht en ze gaan het opsturen. Maar ik ben woedend.Nu kan het 5 -6 weken duren voor ik het terug heb.Een nieuw apparaat notabene !!Wat een belachelijk slecht service en nog LIEGEN OOK!! NOOIT NOOIT MEER BLOKKER Had ik het maar bij Coolblue besteld. Dat is pas een service. Nu voor altijd klant AF bij Blokker.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review