Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Slechte service bol.com

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb pas een xiaomi redmi note 4 gekocht bij bol.com die in de aanbieding was. Wat blijkt? Sturen ze mij een tweedehands telefoon ( niet eens de goede kleur) en oplader. Op het scherm en op de screenprotector zitten allemaal krasjes. De oplader zit helemaal onder de krassen en plekjes. De audio input doet het ook niet.
En toen ik de telefoon voor het eerst opstartte stonden er nog allemaal applicaties aan.
Nu wil ik deze retour zenden, zeggen ze dat deze telefoon niet meer geleverd kan worden. Dus ik kijk op de site, staan er nog allemaal advertenties van deze telefoon. Maar deze zijn allemaal veel duurder want ze zijn niet in de aanbieding.
Ze proberen zo gewoon geld te verdienen door te doen of het een aanbieding is. Dan sturen ze je een tweedehands telefoon op en als je het retour zend kan je mooi de nieuwprijs gaan betalen. Makkelijk geld verdienen.
Ik vind gewoon dat ik recht heb dat ze mij een goed werkende telefoon opsturen. Maar dit willen ze niet. Ik vind dit heel jammer en raad jullie dus zeker niet aan om een telefoon in de aanbieding te kopen. Ik word hier gewoon bedrogen. Erg jammer.

Antwoord klantenservice

Beste Faan,

Dit is niet de service die je van bol.com mag verwachten! Graag kom ik nog even met je in contact, helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en verwijs naar deze review, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review