Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Belofte NIET Nakomen

Allereerst vind ik het niet gepast om via een BETAALNUMMER naar dit bedrijf te bellen aangaande een vraag,ook vanuit Belgie (waar fonq ook een verkoop afdeling heeft)dient men dit nummer te bellen in nederland!

Op de website staat vermeld dat er een Koekenpan incl deksel wordt geleverd voor een bepaalde periode.
Bij navraag bleek dat die aktie niet meer van toepassing was,zodat dus de deksel apart diende te worden gekocht,eea viel op omdat de deksel niet werd genoemd in het winkelmandje.

Ook vandaag nog wordt dezelfde koekenpan met gratis deksel genoemd op de betreffende website;
Ik vind deze ervaring,maar ook de ervaringen die ik hier lees van AMATEURISTISCH nivo,het lijkt mij dat ze eens goed de schop door de organisatie halen anders gaan ze het niet redden tov Coolblue en Bol.com............

WL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 05 Oktober 2017

Beste,

Wij vinden het erg jammer om te lezen dat wij je hebben teleurgesteld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Als eerste willen wij graag ingaan op uw bericht over ons telefoonnummer. Buiten uw eigen kosten zijn er geen kosten verbonden aan het bellen naar onze klantenservice. Wel is het zo dat onze klantenservice alleen in Nederland gevestigd zit. De informatie dat wij een verkoopafdeling in België hebben is dan ook niet correct. Wel hebben wij een ander telefoonnummer voor Belgische klanten: 078 48 33 14.

Uiteraard willen wij uw verhaal over de koekenpan ook graag verder onderzoeken. Zou u ons een e-mail kunnen sturen via webcare@fonq.nl en kunnen vertellen over welke koekenpan het precies gaat? Wij gaan dit dan zeker nakijken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review