Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

artikel niet ontvangen, vervolgd door wehkamp

Beoordeling 
 
1.3

Een van de bestelde artikelen zat niet in de dichte doos. Kan dus alleen bij Wehkamp fout zijn gegaan. Lijkt me dat ze alles op camera moeten hebben staan tijdens inpakken. Maar wehkamp wil geen onderzoek doen voordat je een hele papierwinkel heb gedownload, printen, ondertekenen en terugsturen dat jij het artikel niet hebt ontvangen. Daarbij moet je allerlei nummers gaan zoeken zoals klantnummer en artikelnummer. Kost je zo twee uur tijd. Alsof jij een verdachte bent. Kijk eerst maar eens naar je camerabeelden van het inpakken voordat je de klanten beschuldigt. Verder levert wehkamp heel vaak niet binnen 24 uur als je veel artikelen bestelt, dat is ook niet volgens belofte. Ook heb ik meerdere malen kleding binnengekregen met zeer duidelijke gebruikssporen zoals een jas onder de hondeharen, en gebruikte schoenzolen. Nu kan je deze gewoon weer terugsturen, maar het is evengoed niet leuk.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteam wehkamp op 23 Oktober 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat er een aantal dingen mis gaan bij jou. Zou je ons een mail willen sturen met je klantnummer en kunnen aangeven welk artikel je niet hebt ontvangen? Dan kijken we met je mee. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review