Details van de beoordeling

amazon
Warenhuizen

verdoken bedrog en oplichting

Ik plaatste reeds meerdere bestellingen bij amazon. Er wordt vermeld dat er bij een bedrag vanaf 29€ geen verzendingskosten worden aangerekend. Mijn bestellingen hebben telkens een waarde van boven de 29€.
Amazon beslist om de pakketten apart te versturen, met als gevolg dat ik per verzonden pakket leveringskosten dien te betalen. Raar toch?

Op het laatste product dat ik vandaag heb ontvangen, twv 4.99€ dien in 27€ kosten te betalen!!!!! Levering en afhaling staat er vermeld.
Op mijn bestellingen die ik plaatste werden mij in totaal 43.93€ kosten aangerekend, kosten waarvan ik geen weet had, of waarop mij op geen enkel moment kennis van is gegeven. Ik word nergens van verwittigd en kom voor voldongen feiten te staan.
Wanneer ik amazon contacteer, krijg ik als antwoord een zeer algemene mail die op elke gelijkaardig vraag kan verstuurd worden. "Ik heb geen zicht op uw bestellingen, maar ik vermoed dat het zal afhangen wie je product verzend..."

Wanneer ik na het bestellen akkoord ga voor de betaling, ga ik er vanuit, en ik denk iedereen, dat daar geen extra kosten meer bijkomen. Helaas niets is minder waar bij amazon! Ze misleiden, bedriegen en lichten hun klanten op een slinkse manier op.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review