Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Heel Slecht Levering service!

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdag dat door Wehkamp op de volgende dag, vrijdag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten was er geen bezorging. Ik heb mijn bestelling online bekeken en er stond dat DHL schreef dat ik niet thuis was, dit is een leugen. Ik heb gebeld naar Wehkamp en mij werd verteld dat het op zaterdag tussen 14.00-18.00 bezorgd zou worden maar dit is ook niet gebeurd, dit keer werd er geen reden gegeven, alleen een boodschap online dat het nog twee dagen zou duren. Ze leveren niet op zondag dus ik moet tenminste vier dagen wachten voor iets dat Wehkamp zegt morgen in huis “ misleidende advertentie” Ik hebt weer gebeld en zij konden geen passende oplossing bieden. Het is een zooitje bij DHL, je krijgt geen excuses en niets verandert. Dit gebeurt vaak, dat DHL geen kaart achterlaat en zegt dat iemand niet thuis is wanneer ik daar wel voor thuisgebleven ben.
Voor niks thuis gezeten en nu wat, niets verandert en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, het gebeurt vaak. Wehkamp moet niet zeggen morgen in huis als het niet geleverd kan worden. Er moet een betere manier van communiceren komen, met sms notificaties maar DHL zal dat niet doen zeker want dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan leveren. En nou moet ik weer moeten wachten op mijn bestelling. Slecht service!

SV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp op 06 November 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je vragen om via socialmedia@wehkamp.nl je klantgegevens toe te sturen zodat we met je mee kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review