Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Bezorging slecht

Beoordeling 
 
4.8

De bezorging van de bestelde producten is structureel slecht. 4 van de 5 x wordt het product niet op het bestelde tijdstip geleverd. Reden wordt of niet aangegeven, zoals vandaag, of ze zeggen overmacht ( komt erg vaak voor) of er staat dat de ontvanger niet thuis was, terwijl ik dan gewoon de hele tijd thuis zit te wachten. Heb dit ook al een paar keer aangegeven bij Wehkamp, maar het blijft echt een probleem. Een keer heb ik het product opnieuw besteld ( want de bezorger had weer last van overmacht) en op een afhaallocatie laten bezorgen en dat had ik toen eerder in huis dan via de thuisbezorging, de overmachtsituatie bij de bezorger heeft toen 5 dagen geduurd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Melle op 03 December 2017

Status vandaag. Pakket zou gisteren geleverd worden tussen 9:00 en 13:00 niet gebeurd. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag tussen 11:00 en 15:00. Het is nu 15:25 en ik heb nog niets ontvangen. Dus 2 dagen op rij voor niets thuisgebleven. Wordt vervolgd!

wehkamp op 04 December 2017

Beste Melle,

Overmacht is inderdaad aan de orde van de dag momenteel. De decemberdrukte drukt ook haar stempel op ons en op DHL waardoor we niet altijd onze afspraken tijdig kunnen nakomen. Zou je ons via e-mail je klantnummer willen sturen en bovenstaande bericht zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review