Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Eigen actievoorwaarden niet nakomen

Beoordeling 
 
3.3

Op site op 20 december: laptop voor 449 actie geldt tot 26 december. Even wachten op salaris en op 24 december willen bestellen. Is hij ineens 20 euro duurder terwijl er toch echt stond dat de prijs geldt tot 26 december. Anders had ik hem van de spaarrekening betaald maar wilde geschuif met geld (en zoeken van een random scanner) voorkomen. Via telefoon en Twitter DM is zeer moeizaam want er komen alleen maar ontwijkende antwoorden en gelieg over ' niet kunnen nakijken van de prijshistorie' terwijl ze dit wanneer het in mijn nadeel is (nog geen halfjaar geleden) wel kunnen. Geen oplossing, geen toegeven van voorliegen. Laatste bestelling bij bol voorlopig. Mensen lokken met aanbiedingen en dan wanneer het salaristijd is snel de prijzen verhogen om mensen nog wat extra's uit de zak te kloppen. Zonder de eigen actievoorwaarden te respecteren.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Milly van bol.com op 27 December 2017

Beste klant,

Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review