Details van de beoordeling

HEMA reviews
Warenhuizen

Ontevreden

Beoordeling 
 
3.0

Mijn ervaring om een fotoboek te bestellen.
Nadat ik een fotoboek had gemaakt, wil ik dit bestellen.
Alles in gevuld en als laatste wil ik uploaden/bestellen. En dit gaat dus niet. Na tig keer geprobeerd te hebben, eindelijk kunnen bestellen.
Dit fotoboek wil ik nog een paar van bestellen. Dus opnieuw besteld. En weer kom ik niet verder. Maar nu duurt het erg lang. Ik gebeld naar de klanten service, daar zeggen ze mij dat er een software probleem is en dat het na het weekend op gelost moet zijn. Dit dus na het weekend weer geprobeerd en weer na vaak geprobeerd te hebben lukt het nog niet. Weer gebeld en de situatie uit gelegd. Het lag toch echt aan mij en er was helemaal geen software probleem. Hoe kwam ik hierbij! Toch op een gegeven moment kunnen bestellen. Zijn de boekjes bij de Hema bezorgd. Word ik gebeld door hen. Zijn mijn fotoboeken gevallen en beschadigd. Deze worden terug gestuurd en er gaat weer een week voorbij. Ben benieuwd wat er nu nog komt. DE INKT OP OF ZOIETS. Dit is wel de laatste keer dat ik bij de hema een fotoboek maak en bestel. IK BEN ER KLAAR MEE.
Ik hoop dat ze eindelijk iets met deze informatie doen, heb dit al eerder gelezen in de reviews.
Een ontevreden EX klant

AM
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review