Details van de beoordeling

HEMA reviews
Warenhuizen

Software waardeloos

Omdat ik op dit moment bezig ben met het maken van een fotoboek bij HEMA was ik nieuwsgierig naar reviews van anderen.
In het verleden heb ik meerdere fotoboeken gemaakt en besteld bij de HEMA. Perfect.
Maar tegenwoordig is het waardeloos.
Je werkt uren/weken aan zo'n fotoboek. Tijdens het werken aan mijn fotoboek is het meerdere gebeurd dat de foto's zijn 'verdwenen' uit het album. Als ik het programma afsluit en daarna weer opstart staan ze er wel in en dan heb je geluk.
Gisteren waren er zo maar pagina's verdwenen... ???!!!!
Ik twijfel nu of ik verder moet gaan of toch kan ik nu meteen beter overstappen naar een professioneel adres, bijvoorbeeld PROFOTONET. Het is jammer dat ik dan opnieuw moet beginnen maar als ik de reacties van de mensen lees die klaar zijn met het maken van hun HEMA fotoboek en dan problemen krijgen met het bestellen/uploaden...... ???!!!! Ik ben bang dat als ik klaar ben met het maken van mijn fotoboek bij HEMA (mocht het bestellen lukken) dat er foto's / pagina's ontbreken. Foto's/pagina's die ik wel gemaakt heb maar die niet afgedrukt/verwerkt zijn in de uiteindelijke versie. Je moet er toch niet aan denken.
Ik ben benieuwd of HEMA iets aan de slechte software gaat doen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review