fonQ reviews & ervaringen

www.fonq.nl
 
3.3 (107)
fonQ ervaringen

107 fonQ reviews

 
(9)
 
(3)
 
(9)
 
(25)
 
(64)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
64 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Yamazaki Tower Kitchen Trolley

Beoordeling 
 
1.0

FonQ sold and delivered a defective product to me that had already been returned to them by somebody else. The paint on the bottom shelf is damaged, the shelf is bent at all four of the wheel openings, the wheels were packed inside an Albert Hein plastic ziplock bag and the order form from somebody in Badhoevedorp on 4-09-2022 was still inside the packaging. Now I’m stuck having to repackage and return this large package shite product that should have been checked by FonQ and taken out of circulation at their warehouse. This is absolutely unacceptable and against EU consumer law.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 12 Oktober 2022

Hi Cindy,

Thanks for your review and sorry for the late reply.

First of all our apologies for the inconvenience, it is definitely not okay to receive a product in this state. We have just checked the order in our system and the item should have been picked up already. As soon as we have received and processed the return shipment, we will start the refund process right away.

Our apologies again for the inconvenience.

Kind regards,
fonQ

Reageer op deze review

Meerdere producte

Beoordeling 
 
1.0

Helaas een slechte ervaring met het bestellen.
Ik ging een LetzQ spit bestellen voor op de BBQ en kreeg daarbij een suggestie; bestel een Brabantia aansteker mee (en ontvang daarbij nog een gratis afwasborstel). Daarbij stonden géén voorwaarden, niet op de bestel/overzicht pagina, niet in de winkelwagen, helemaal nergens. Medewerkers via de chat geven mij gelijk, het is inderdaad onduidelijk en dit had ik niet kunnen weten. (Gelukkig hebben we de chatlogs nog). Maar oplossen kunnen en mogen ze niet.

Dé oplossing zou kunnen zijn;
- geen producten als suggestie waar je gratis dingen bij krijgt waar wel extra voorwaarden aan zitten suggereren bij een ander besteld product.
- eventuele voorwaarden duidelijk vermelden met een link waar deze te vinden zijn

En als voormalig klantenservice manager zou mijn oplossing zijn; klant tevreden stellen, bedanken voor de suggesties en zorgen dat dit niet meer voor kán komen middels een van de aangedragen (of andere) oplossingen.

Eigenlijk had ik de aansteker niet nodig maar goed; voor € 10 een aansteker én afwasborstel is een goede deal.

Bij het ontvangen ontbreekt de afwasborstel en beroepen ze zich op voorwaarden die ik blijkbaar zelf had mogen zoeken ergens op een andere pagina. Ik had voor €35 aan Brabantia spullen moeten bestellen om recht te hebben op de gratis afwasborstel. De aansteker met gratis afwasborstel was toch niet zo’n goede deal als het leek.

Klantenservice hoef je dus zeker niet te verwachten. Een officiële klacht indienen via de door hen gewenste methode wordt niet meer beantwoord na een reactie. Die willen je niet helpen en ze doen niet ook aan terugbelverzoeken. De voorwaarden waren inderdaad niet duidelijk en zeker niet correct ter hand gesteld (ook volgens hen!) maar helpen doen ze ook niet want ik had het best ergens kunnen vinden via een omweg.

Bestelde er best wel eens maar dit was de laatste keer. Coolblue, de Bijenkorf of bol.com zijn de betere keus wat mij betreft. Gemiste kans op een potentiële fan als klant.

Blijf hier ver weg van, het is niet goedkoop en ze misleiden je met alle plezier.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 08 Augustus 2022

Beste Robin,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Daar het minimale bestedingsbedrag aan Brabantia spullen inderdaad minimaal 35 euro moet zijn, kunnen we u helaas niet van het gratis artikel voorzien. Onze excuses dat we u hierbij niet verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

fonQ op 08 Augustus 2022

Beste Robin,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Daar het minimale bestedingsbedrag aan Brabantia spullen inderdaad minimaal 35 euro moet zijn, kunnen we u helaas niet van het gratis artikel voorzien. Onze excuses dat we u hierbij niet verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Geen service

Beoordeling 
 
2.8

Ik heb een tuinschuur besteld via Fonq op 7 mei deze dezelfde dag geannuleerd . Na 1 uur in de wacht te hebben gehangen de klantenservice te pakken. De bestelling kon nog worden geannuleerd volgens de klantenservice. 2 dagen later kreeg ik een mail dat de schuur verstuurd was. Gebeld met de klantenservice eindelijk te pakken na 1 uur en 21 minuten in de wacht. Het pakket niet aannemen was het antwoord. Het pakket werd op het verkeerde adres bezorgd deze mensen hadden het pakket aangenomen.
Weer gaan bellen , mailen. Fonq is ineens niet meer verantwoordelijk maar stuurt alle verantwoording naar Vida lux. En nu 16 juni nog steeds geen geld retour. Fonq gemaild , die geven aan opdracht te hebben gegeven aan Vida lux en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Bestel direct bij de juiste leverancier en laat Fonq ertussen uit !

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 18 Juni 2021

Beste Anneke,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze excuses voor de lange wachttijd, het is momenteel erg druk. Daarnaast vervelend om te horen dat de order niet gelijk geannuleerd bleek te zijn. Gezien uw bericht vermoeden we dat de order aangeboden werd door een verkooppartner van ons, namelijk VidaXL. In het geval van een annulering, dan moeten zij dit eerst in hun eigen systeem doorvoeren. Zodra zij de annulering in gang hebben gezet, kunnen wij het bedrag terugstorten. Dit moet uitgezet zijn bij de partner, maar vermoedelijk liep het een en ander langs elkaar heen.

Wij kijken nu graag verder met u mee. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@fonq.nl? Het zou prettig zijn als u het ordernummer in het onderwerp kunt vermelden.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slechte service !

Beoordeling 
 
1.8

Wat een barslechte afhandeling van een omvangrijke bestelling ! Een ganse tuinset van Fatboy (€ 3.000) zou rond 9 juni geleverd worden. Op woensdag 9 juni om 20u30 nam ik telefonisch contact op met de klantendienst. Bleek dat de bestelling de volgende dag zou geleverd worden. In allerijl alles geregeld zodat er toch iemand thuis zou zijn. Niets gehoord, niemand gezien ! 's Avonds opnieuw contact met de klantendienst, waarbij bevestigd werd dat de levering vrijdag zou plaatsvinden. Wederom alles geregeld zodat we de bestelling in ontvangst zouden kunnen nemen, maar wederom niemand gezien ! Mailtjes naar de klantendienst worden traag beantwoord; telefonisch contact vraagt uren van je tijd (12e in de wachtrij ....). Bovendien zelfs een onbeleefde behandeling door de medewerkers van de klantendienst. Dit is absoluut niet voor herhaling vatbaar. Van het kastje naar de muur en nog geen oplossing ! Ook opvolging van een probleem gebeurt niet. Zeer slechte ervaring !

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 18 Juni 2021

Beste Ilse,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij hebben ons even ingelezen in de situatie en kunnen ons uw reactie absoluut voorstellen. De oorspronkelijke levertijd van uw order bedroeg 3-4 weken (uiterste leverdatum 19-6-21), maar als er wordt toegezegd dat de voorradige producten eerder en op een specifieke dag afgeleverd gaan worden, dan moet dit ook door ons worden nagekomen. Daarnaast komt één product uit uw bestelling helaas een stuk later vanuit de leverancier binnen dan verwacht. Al met al vinden we het een erg vervelende situatie en hadden we dit graag anders gezien.

Volgens ons systeem was de order eergisteren grotendeels bij u afgeleverd, hopelijk was hierbij alles goed gegaan. U kunt daarnaast nog op de reeds ontvangen e-mail reageren voor het ontvangen van een compensatie voor het ongemak.

Wij willen u ondanks deze vervelende ervaring veel plezier van de ontvangen producten wensen, hopelijk voldoen deze aan uw verwachting. In ieder geval hierbij nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Alvast een prettig weekend gewenst.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Geen enkele service

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een bureau besteld bij Fonq, maar dat deugt van geen kant. Eén poot is te kort en schuin afgezaagd, en de schroeven grijpen niet goed aan in de pluggen in het tafelblad. Eén ervan blijft überhaupt niet zitten.

Overigens is het pakket op straat gezet zonder dat er aangebeld is, op een dag dat het de hele dag regende. Ook niet een goed idee met een houten product. Daar is Fonq niet eens op ingegaan in de mailwisseling.

Dat kan gebeuren, maar als ik dit meld bij fonq, dan moet ik het zelf maar gaan uitzoeken met de fabrikant. En dan kom je in een spel waarbij je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Fonq ontwijkt zijn verantwoordelijkheid en biedt geen enkele service.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 23 November 2020

Beste Leon,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review.

Vervelend om te horen dat het bureau in deze staat bij u is afgeleverd, onze oprechte excuses hiervoor. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u dit zelf verder moet uitzoeken met de fabrikant, dit is enkel het geval als de aankoop buiten de garantieperiode valt. Mocht het product door een externe leverancier of verkooppartner geleverd zijn, dan moet de klacht vanuit ons naar hen worden doorgezet.

Om u verder te kunnen helpen, ontvangen we graag het ordernummer. U mag dit nummer sturen naar webcare@fonq.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Waardeloze organisatie

Beoordeling 
 
2.3

Op 18 augustus een bank gekocht met 3 weken levertijd, na 3 weken besloten te bellen om te vragen wat de status van de levering is. Deze is vertraagd, maar onbekend hoelang. Ik word ook niet op de hoogte gehouden door FonQ. Uiteindelijk na 3 telefoontjes 1 week later wordt de bank na 4 weken beschadigd geleverd.

Bank weer teruggestuurd op advies van Fonq en ze zouden een nieuwe bank bestellen die ook weer na 3 weken zou komen, ondanks dat wij al uit gingen van 4 weken.
Vandaag na 4 weken maar weer eens naar de klantenservice gebeld om te vragen wanneer de bank komt. "Hij staat ingepland voor 3 november, maar dit is niet zeker.", was het antwoord.

In de tussentijd hebben we ook salontafeltje gekocht wat beschadigd was van Fonq en ook teruggestuurd.

Gezien FonQ zich niet aan levertijden houdt en klanten weigert op de hoogte te houden van vertragingen of problemen kan ik iedereen aanraden om nooit bij FonQ te bestellen.

Waardeloze organisatie waar wij nooit meer zullen kopen.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 23 Oktober 2020

Beste Thijs,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Erg vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft, dit had absoluut niet mogen gebeuren. Wij betreuren het dat u extra op de levering heeft moeten wachten en dat het uiteindelijk beschadigd geleverd werd. Wij willen de vervangende order graag even in de gaten houden om er zeker van te zijn dat de levering inderdaad op 3 november plaatsvindt.

Graag ontvangen wij uw ordernummer via de e-mail. U mag dit bericht sturen naar webcare@fonq.nl.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

NOOIT!

Beoordeling 
 
1.0

Volgende dag leveren? NOOIT!!
Never again!
Ik was bbq besteld voor cadeautje. Bijna een maand later - geen bbq ontvangen.
NOOOOIT!!!

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Fonq bewijst zich keer op keer onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.8

Na lang twijfelen heb ik besloten toch maar mijn ervaringen met deze webshop openbaar te maken.

Na de zoveelste keer onjuist en tegen hun eigen voorwaarden in behandelt te zijn, lijkt het me goed om dit ook kenbaar te maken.

Het bestelproces van Fonq is heel makkelijk, vaak gaat de levering ook goed. Mits het artikel dat "op voorraad" staat ook écht op voorraad is. Dit is in vele gevallen niet zo. Zeker niet bij de partners / externe voorraden van fonq.


In het verleden (lees na de laatste bestelling bestel ik elders) bestelde ik ± 150 producten op jaar basis.
Tot op 2 jaar geleden, voordat ze partners toe lieten op het platform, zijn de ervaringen bijna altijd positief geweest. Sinds dat ze jan en alleman op het platform laten, die eigenlijk doorgeefluiken zijn van alie-express, is zowel de kwaliteit in producten, aflevering en service (retour) waanzinnig achteruit gegaan.

Ze schuilen zich achter dat je bij een bestelling akkoord bent gegaan met andere voorwaarden dan die van Fonq.. Iets wat feitelijk onjuist is. Ook de gepartnerde webshops die ik gesproken heb, zijn niet te spreken over de manier van service van Fonq.

Nu ik reeds mijn laatste bestelling heb gedaan, retour gedaan en heb afgehandeld. Zou ik graag jullie willen behoeden voor deze vreselijke praktijken. Trap er niet in. Zoek hetproduct elders en krijg een betere prijs en service. (zoek bijvoorbeeld direct hun partners eens op)

Wanneer er niets mis gaat en het product prima is, is er vrij weinig aan de hand. Jammer dat dit percentage bij mij nog onder de 10% van mijn jaarlijkse bestellingen ligt.

Fonq, tabee.. tot nooit.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waar-de-loos!

Beoordeling 
 
1.0

In 1 woord waardeloos. Geen contact mogelijk, klantenservice onbereikbaar, geen levering en €1000,- armer.
Dat wordt een aangifte...

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Oordipjes

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb mn oordopjes gecanceled na bijna 3 weken wachten bleek het na veel bellen mails worden niet beandwoord .kwijt te zijn geraakt heb toen van fonq bericht gekregen dat mn order gecanceled wordt en het bij afterpay gemeld zal worden tot nu toe niet gemeld bij afterpay ik heb afterpay gebeld nl..rekening staat nog open afterpay heeft ze ook een mail gestuurd dus afwachten weer!! Waarom fonq nooit hun mail beandwoord is me een raadsel..ik was een goede klant en kocht veel...helaas het gaat om de JBL truly free oordopjes..gelukkug heb ik als bewijs de mail dat fonq de oordopjes cancelen want ik ga afterpay niet betalen natuurlijk

Screenshot_20200512-111619_Photos
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Doen niet wat ze beloven.

Beoordeling 
 
1.0

BBQ van Weber besteld, met belofte gratis levering van sear grate. Doch deze laatste wordt uiteindelijk niet geleverd ... ? Stond volgens klantendienst wel op hun website, maar ze gaan dit toch niet leveren ... .

LC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Luc Coppens,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de Weber Sear Grate niet is meegeleverd. Helaas heeft er inderdaad een fout gestaan op onze website waardoor u verkeerd geïnformeerd bent. De sear grate wordt namelijk niet bij de Weber Master Touch GBS E-5755 Houtskoolbarbecue 57 cm geleverd maar alleen bij de Weber Master Touch GBS Premium E-5775 Houtskoolbarbecue 57 cm.

Uit coulance hebben wij toen 30% korting aangeboden op de Sear Grate. U kunt de Sear Grate alsnog bestellen op onze site, via de volgende link: https://www.fonq.nl/product/weber-gbs-sear-grate-30-5-cm/36559/. Wenst u hier alsnog gebruik van te maken? Stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en een prettige dag verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Pure oplichterij

Beoordeling 
 
1.0

Pure oplichterij ! Zondag 19/04 Weber iGrill2 (met status dat ze op stock waren) besteld en betaald. Aangeduide leveringstermijn was 1-4 dagen. 3 dagen later had ik nog steeds geen orderbevestiging gekregen maar geld was wel van dag één van mijn rekening. Ik heb toen mail gestuurd en pas donderdag eerste reactie gekregen met een mailtemplate vol kinderlijke taalfouten en tegenstrijdigheden. In de mail vertelden ze me enerzijds dat mijn levering eens aanwezig, zou verzonden worden en anderzijds dat ze mijn aankoop annuleerden en het geld zouden terugstorten. Ik had wel in mijn mail aangegeven dat ik met dergelijke bedenkelijke service en klantenbedrog mijn aankoop verbrak en er desnoods onze advokaat zou opzetten. Rarara, wanneer ga ik mijn geld terug zien ? Wat heb ik spijt dat ik voor mijn aankoop de reviews niet gelezen had, want als je die leest koop je er zelfs geen gratis potlood. Ze geven indruk dat ze stock hebben maar in realiteit gaan ze met het betaalde geld van de klant shoppen op een ander. Schandalig dat dergelijke bedrijven kunnen blijven klanten bedriegen, alhoewel hun cijfers geen rooskleurige toekomst aangeven. 1 Advies: Blijf weg bij Fonq tenzij je sadomasochistische neigingen hebt. (ordernummer 44035072)

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Christophe Neyt,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid verkreeg over de status van uw bestelling, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij vinden het jammer dat u hierdoor genoodzaakt was om de bestelling te annuleren, maar absoluut ons begrip hiervoor. In verband met de huidige situatie kan er helaas ergens in het verzendproces vertraging ontstaan met een langere levertijd als gevolg.

In ieder geval fijn om te horen dat het aankoopbedrag in goede orde is teruggestort. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl.

Wij willen u ondanks deze vervelende ervaring nog een prettige dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Daantje op 15 Augustus 2020

Mooi om te zien hoe Fonq hier op reageert.. De focus op de positiviteit dat je het bedrag terug hebt, ipv focus leggen op de enorme tegenwerking die de klant heeft beleeft.

Het is de toon alom van Fonq, wanneer het in privé gesprek of mail contact is, is de toon heel anders dan wanneer ze openbaar iets zeggen. Hele vreemde webshop..

Reageer op deze review

Bezorging 3x niet gekomen

Beoordeling 
 
1.0

3 keer een dag thuisgebleven omdat er een bestelling afgeleverd zou worden. 3x niet gekomen. Klantenservice heel slecht bereikbaar (na 10 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken). Wat een slechte service. Nooit meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

sands4u.be@gmail.com op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)
0031(0)307600480
3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 10 Februari 2020

Beste Saskia,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Door de drukte waren wij inderdaad minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent, inmiddels is de wachttijd gelukkig verminderd. Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring is geweest en hier willen we onze excuses voor aanbieden.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben. stuur dan gerust uw ordernummer naar webcare@fonq.nl. WIj kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks deze vervelende ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

delete fonq

Beoordeling 
 
1.0

Tijdens de black friday periode heb ik bij fonq een barbecue van weber besteld.
Deze is tijdig aangekomen maar toen ik de verpakking open deed zag ik dat de thermometer volledig stuk was. Glas gebroken, wijzer geplooid, sonde verwrongen, echt helemaal stuk!
Ik probeer nu al 2 weken contact te krijgen met fonq, zonder resultaat!
Ik heb het online contactformulier reeds 2 maal ingevuld, zonder reactie!
Net zoals ik bij andere lees, telefonisch na enkele minuten afgebroken met de melding dat het te druk is!?
Naar 3 e-mail adressen die ze me dan telefonisch meedelen heb ik al een mail gestuurd, klantenservice@fonq.nl / klantendienst@fonq.be / webcare@fonq.nl , ik krijg steeds een error!!! De adressen lijken zelfs niet te bestaan!!
Mijn conclusie is: "LAAT U NIET VERBLINDEN DOOR DE MOOIE PRIJZEN!!!"
ALS ER IETS NIET IN ORDE IS LAAT FONQ JE IN DE KOU STAAN!!!!!

CD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

s op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)
0031(0)307600480
3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 28 Januari 2020

Beste meneer Claeijs,

Bedankt voor het achterlaten van uw review en onze excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de thermometer op deze manier is geleverd, dat is niet de kwaliteit waar fonQ voor staat. Door de drukte waren wij helaas minder goed bereikbaar, wij kunnen ons heel goed voorstellen dat dit erg vervelend is.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl.

Ondanks deze ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Bestel hier niet!

Beoordeling 
 
1.5

Mijn bank had 2,5 week geleden al binnen moeten zijn. Er is totaal geen communicatie over de vertraging van de verzending geweest. Ik heb wel (veel te laat) de bijpassende feautill binnen gekregen en heb daaraan ook gemerkt dat de geadverteerde meubelservise alleen maar een lokkertje is. Ik mocht het zelf uitpakken en de verpakking zien kwijt te raken, en zo kan ik nog wel tig punten opnoemen die mis gingen. Ook al loop ik nu een leuker korting mis, ik heb hem geannuleerd en ergens anders besteld. Voor mij nooit met Fonq

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 28 Januari 2020

Beste Anne,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat u destijds niks vernomen had van de vertraging, de communicatie had dan ook absoluut beter gemoeten.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Daarnaast zouden wij ook graag uw ordernummer willen ontvangen om uit te kunnen zoeken waarom de meubelservice niet goed is aangeboden. Dit had uiteraard wel moeten gebeuren, onze excuses hiervoor. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier niet tevreden over bent.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slecht!!!

Beoordeling 
 
1.0

Wacht al drie maanden op kussens die niet zijn meegeleverd bij een tuinset. En dat vinden ze daar blijkbaar heel normaal want ze komen maar niet met een oplossing, terwijl drie maanden ERG lang is.....

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 28 Januari 2020

Beste Floortje,

Bedankt voor uw review en onze excuses voor de verlate reactie.

Door de drukte zijn wij er helaas niet eerder aan toegekomen om te reageren op dit bericht. Wij gaan er vanuit dat u de kussens inmiddels ontvangen heeft. Mocht dit niet zo zijn of heeft u andere vragen, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl.

Nogmaals onze excuses dat u zo lang op de kussens heeft moeten wachten, dat is absoluut niet de bedoeling geweest.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Drama!!

Beoordeling 
 
1.0

Duitse Fonq!!! (woon in DLD)Wat een drama.......bestellen niet binnen levertermijn, telefonisch niet bereikbaar.......!!!! Na 3 pogingen telefonisch, nu mail gestuurd (Duitse afdeling), nog dramatischer!!!Geen respons.....gelukkig afterpay gedaan......
Nu zoeken zij het maar uit...ik heb bewijs dat ik ze gebeld en gemaild heb!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 26 November 2019

Beste Marjolein,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wegens de enorme drukte zijn wij helaas minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent. Wij vinden dit ontzettend vervelend en doen onze uiterste best dit zo snel mogelijk te verbeteren.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Wij kijken dan graag met u mee naar een oplossing. Het zou fijn zijn als u in het onderwerp 'Reviewspot' kunt vermelden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Ongelofelijk slechte service en klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Fonq heeft een bestelling (2 lampen) aan mij toegezonden. Echter opende ik de doos en hier zat alleen verpakkingsmateriaal in. Ik heb dit gelijk gemeld. Zolang ik de bestelde goederen niet in ontvangst heb genomen is Fonq als verkoper nog steeds juridisch eigenaar van de ( verdwenen ) inhoud van het pakket, er is niks van mij gestolen of verduisterd. Wel dient Fonq nog aan mij te leveren dan wel te crediteren daar ik mijn bestelling niet heb ontvangen echter verschuift Fonq als verkoper de verantwoordelijkheid naar mij toe.
Ze geven aan aangifte te doen van diefstal/verduistering, zo zou ik wel aangeven de goederen te hebben ontvangen en op het zelfde moment [ onbekend persoon ] de goederen heeft gestolen.

Het enige waarvan ik aangifte zou kunnen doen in deze kwestie is een aangifte wegens ( online ) oplichting tegen Fonq als verkoper, zij hebben mij namelijk effectief een lege doos gestuurd terwijl ik het bestelde product verwachtte.

Fonq als verkoper moet mij alsnog de bestelde goederen sturen of mijn nota crediteren, aangifte van mij kant is geheel niet nodig.

Helaas geeft Fonq geen antwoord meer. Vind dit schandalig! Als je service en een klantvriendelijke behandeling wenst. Of beter gezegd eerlijk behandeld te willen worden zou ik eerder bij Bol.com bestellen, ik bestel nooit meer bij Fonq.

X
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 14 November 2019

Beste Xavière,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat jammer om te horen dat het zo gelopen is, er is zo te lezen al veel contact geweest met ons. Zou u het ordernummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Wij zullen er dan nog een keer naar kijken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Nooit wat ontvangen, voortdurend uitgestelde levering

Beoordeling 
 
1.0

Nooit wat ontvangen, voortdurend uitgestelde levering
Door aantrekkelijke prijs een bestekset
Na mijn bestelling werdde levertijd 2x uitgesteld, tot wel 3 maanden!!!
Echter nooit geen bestekset ontvangen,
En geen reactie van klantendienst op mijn mails. Wel 10x gemaild!

Gelukkig paypal kunnen inschakelen die dit opgelost hebben.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Tonny van de Raa-Roohé op 07 November 2019

24 okt. 2019 luchtbevochtiger besteld, waren er als de kippen bij om te leveren, helaas was apparaat defect, terug gestuurd via PostNL, keurig bij FonQ afgeleverd, daarna niets meer van FonQ vernomen, telefonisch niet bereikbaar, zetten je een 1/2uur in de wacht, diverse keren gemaild, krijg standaard mailtje. Hoor verder niets meer, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, zo’n slechte service., ga nu paypal inschakelen, hoop dat die iets voor mij kan betekenen.

fonQ op 14 November 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niks meer van ons gehoord heeft. Door een achterstand in ons magazijn kan de verwerking van een retourzending helaas iets langer duren, onze excuses hiervoor.

Mocht u nog geen terugbetaling hebben ontvangen, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Het zou prettig zijn als u in het onderwerk 'Reviewspot.nl' zou kunnen vermelden.

Wij zien uw bericht graag tegemoet en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

fonQ! Zeer slechte aftersales, garantie- en retourafhandeling!

Service 
 
1.0

Heb op 11 september een verzoek ingediend om mijn defecte apparaat (FoodSaver FSV005 Profi Line gekocht op 19 december 2018) te retourneren. Zoals altijd ... je hebt het apparaat dringend nodig en dan gaat hij stuk. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen van Fonq. Verkoop van een product is bij Fonq zo gebeurd, aftersales is zonder meer slecht te noemen. Ik denk niet dat ik hier nog ooit itets bestel. Zal jullie op de hoogte houden van de voortgang ):

LH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 17 September 2019

Beste Loe Hameleers,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw retourverzoek.

Wij hebben u zojuist een automatische e-mail gestuurd met hierin alle retourinformatie zodat het product kan worden opgestuurd ter reparatie.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Loe Hameleers op 30 September 2019

Nog steeds niets vernomen van FonQ (?)

Reageer op deze review
64 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw fonQ ervaring

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

Wat is uw ervaring met fonQ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij fonQ hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal fonQ reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 - 24 75 015

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards