HEMA reviews & ervaringen

www.hema.nl
 
3.7 (86)
HEMA reviews

86 HEMA reviews

 
(3)
 
(14)
 
(6)
 
(20)
 
(48)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
20 resultaten - getoond 1 - 20
Volgorde

Slechte levering

Beoordeling 
 
4.0

Heb zeer slechte ervaring met de levering van twee posterfoto’s van de Hema.
Met het bestellen wordt zgn 3 werkdagen voor de afhandeling toegezegd, zijn het uiteindelijk in mijn geval 7 dagen geworden. Na de toegezegde 3 dagen heb ik met de servicedesk telefonisch contact gezocht. Hoewel zij erkende dat de leveringstermijn was overschreden, konden niets doen. Door deze, onverwachte, lange levering ben Ik met andere afspraken, waarvoor deze foto’s nodig waren, in de problemen geraakt.
Hema u wordt bedankt!
Volgende keer toch maar een andere fotoserie nemen, 1 die wel zijn afspraken nakomt.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Tegenvaller

Beoordeling 
 
4.3

Liggend fotoboekje besteld
Volgorde van foto’s is helemaal door elkaar gegooid
Foto’s zijn slechts gedeeltelijk afgedrukt
Reactie. Foto’s zijn zo aangeleverd
Kortom voor mij nooit meer een fotoboekje bij Hema

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

software echt knudde

Beoordeling 
 
4.3

Al jaren maak ik een fotoboek die ik per twee bestel,dit jaar mocht ik er 4 afrekenen door een haperend systeem bij versturen .binnen 5 minuten gebeld ,antwoord klanten service oh jammer maar daar kunnen wij niets aan doen.bovendien vind ik uiteindelijk de foto's in het boek donkerder dan bij het maken,ook waren ondanks steeds opslaan bladzijde verdwenen.

BV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ontevreden

Beoordeling 
 
3.0

Mijn ervaring om een fotoboek te bestellen.
Nadat ik een fotoboek had gemaakt, wil ik dit bestellen.
Alles in gevuld en als laatste wil ik uploaden/bestellen. En dit gaat dus niet. Na tig keer geprobeerd te hebben, eindelijk kunnen bestellen.
Dit fotoboek wil ik nog een paar van bestellen. Dus opnieuw besteld. En weer kom ik niet verder. Maar nu duurt het erg lang. Ik gebeld naar de klanten service, daar zeggen ze mij dat er een software probleem is en dat het na het weekend op gelost moet zijn. Dit dus na het weekend weer geprobeerd en weer na vaak geprobeerd te hebben lukt het nog niet. Weer gebeld en de situatie uit gelegd. Het lag toch echt aan mij en er was helemaal geen software probleem. Hoe kwam ik hierbij! Toch op een gegeven moment kunnen bestellen. Zijn de boekjes bij de Hema bezorgd. Word ik gebeld door hen. Zijn mijn fotoboeken gevallen en beschadigd. Deze worden terug gestuurd en er gaat weer een week voorbij. Ben benieuwd wat er nu nog komt. DE INKT OP OF ZOIETS. Dit is wel de laatste keer dat ik bij de hema een fotoboek maak en bestel. IK BEN ER KLAAR MEE.
Ik hoop dat ze eindelijk iets met deze informatie doen, heb dit al eerder gelezen in de reviews.
Een ontevreden EX klant

AM
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
3.0

Indien er op website een actie staat kan het maar zo zijn dat je die toch niet krijgt. Online verwijst naar winkel en winkel naar online. Doen niet hun best dat netjes in orde te maken en wimpelen je af met halve mails. Ook zegt ene personeelslid iets totaal anders dan de andere waardoor je vast zit aan een koop die je onder de nieuwe voorwaarden niet wil hebben. (1+1 gratis gaat ineens niet door waardoor ik er 2 moet kopen) . Hopelijk worden ze nog wakker daar als ik de bestelling ga ophalen

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
3.8

Mijn ervaring is dat Hema foto's verkeerd bijsnijdt en vervolgens de schuld aan de klant geeft. Wat ik niet begrijp is waarom ze niet met de klant naar een oplossing zoeken. Het regent klachten over de nieuwe software, maar de service blijft waardeloos. Het ging om slechts 14 euro, maar om die 14 euro zijn ze wel een klant kwijt. Al hadden ze de helft teruggegeven, dan was ik tevreden geweest. Hopelijk leest de CEO dit en gaat Hema een keer investeren in hun service!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Fotoklok

Beoordeling 
 
4.8


Wij hebben een fotoklok besteld.
Goed gecontroleerd of cijfers en letter goed stonden.
We haalden de klok op en de letter 6 werd door de naam afgedrukt.
Eerst hebben we de klantenservice gebeld. Volgens hun was het voorbeeld hetzelfde.
Dit was niet het geval. Naar de winkel gegaan. Zij zouden met de klacht de klok terug sturen.
We hebben hem opgehaald en het probleem is niet verholpen.
Waardeloze service.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Henk van Berlo op 08 Januari 2017

De service is schandalig bij de HEMA, er kan zelfs geen sorry van af.
Voor mij is het helemaal duidelijk ik bestel er nooit iets meer, dus ook geen andere dingen.
Ze kunnen de voor mij de pot op, er zijn genoeg andere winkels.

Reageer op deze review

waardeloze service

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb 2 weken voor kerst een fotokalender besteld, de levering was 5 a 10 werkdagen dus goed op tijd.
Op 24 dec ben ik 2 keer bij de HEMA in Gemert geweest om hem op te halen, dus na 10 werkdagen
maar hij was er niet. Volgens het hoofdkantoor van HEMA was alles op tijd afgeleverd bij het filiaal in Gemert.
Waarom ik mijn fotokalender niet kreeg was voor mij een raadsel. Na mijn tweede email kreeg ik als antwoord
dat het niet meer te achterhalen was waarom het fout was gegaan.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij HEMA iets bestelde en ook zeker de laatste keer.
Zelfs geen enkel excuses van de filiaal houder de heer HENK DUITS.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte software Hema albums

Beoordeling 
 
3.3

Waardeloos programma, nog slechtere service:
- een foto verwijderen uit een frame kan niet, verdwijnt het frame ook
- bij de standaard indeling zitten uitlijn-fouten
- spellingchecker keurt goed gespelde woorden fout
- lettertypes veranderen opeens in een ander lettertype
- tekstvakken geven aan dat de tekst niet past, terwijl het wel past
- als je een keer online hebt opgeslagen, kun je niet meer offline werken (erg onhandig als je naar een plek gaat waar geen internet is)
- groene vinkjes bij gebruikte foto's kloppen niet en zijn niet compleet
- bij het invoegen van pagina's worden de laaste pagina's zonder waarschuwing verwijderd
- als je mensen wilt laten meekijken, kan dat alleen door je eigen inloggegevens te verspreiden
- pagina's verplaatsen kan niet (of extreem omslachtig)
- helpdesk reageert pas na 6 dagen met een absurd antwoord (of ik antwoord wil geven op 3 pagina's vragen! -die totaal niet relevant zijn)
- op andere vragen wordt helemaal niet gereageerd
- enz. enz. ....

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Jane Zut-Mol op 26 Oktober 2016

Ik ben het met Karen eens, al vele jaren gebruik ik de HEMA voor mijn Foto-bladen maar nu dit werkprogramma veranderd is is het een slecht werkend gebeuren veel ergernis tijdens het maken van deze foto-bladen met de zelfde fout meldingen die Keren hier boven ook schrijft. Vele mogelijkheden van het verleden zijn er niet meer en de toevoegingen zijn erg simpel en niet orgineel het lijkt meer op een kinderkleurboek!
Ik heb het vorige week nog één keer geprobeerd maar ik STOP met de HEMA ik kan er niets meer mee jammer....Een goede raad aan de HEMA: Verander geen dingen die goed zijn en goed werken want niet elke verandering is een verbetering!

Reageer op deze review

Verschrikkelijke manier om foto's af te drukken

Beoordeling 
 
4.0

De afgelopen 2 ervaringen met de Hema fotoservice zijn mij zeer slecht bevallen. Laatst een album gemaakt met de nieuwe software en dit werkte heel moeizaam, omdat een aantal handige functies (o.a. uitlijnen en undo) niet aanwezig waren. De kwaliteit van de kleur bij afdrukken was ook minder dan Albelli (die overigens wel een erg fijne software heeft om een album te maken).

Dit keer hoefde ik alleen foto's af te drukken, maar hier ben ik meer dan 2 uur mee bezig geweest, aangezien het onmogelijk?!? is om te switchen tussen foto afdrukformaat (de enige mogelijkheid om bijv. van 10x15c, naar 11.4x15.2cm is om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen).

Verder heb ik last van een foutmelding bij het uploaden (waarschijnlijk is 1 foto corrupt), maar het uploadprogramma (om alles in de winkelwagen te krijgen) zegt alleen dat er iets mis is en niet om welke foto het gaat... Er zit dus niets anders op dan een voor een alle foto's langs te gaan.

Voor mij dus de allerlaatste keer dat ik bij de Hema foto's of een album zal bestellen!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Heel jammer

Beoordeling 
 
4.3

De nieuwe software van de HEMA is, naar mijn mening, werkelijk op alle fronten achteruit gegaan. Enkel de prijs is verlaagd, maar daar blijft het bij. Ik vind het nieuwe programma, ook na vele malen proberen te wennen, heel onhandig. Veel opties zijn niet logisch en niet gericht op gebruiksgemak. Daarbij is de software veel beperkter dan de oude. Het kost veel meer moeite om je album naar wens te personaliseren en sommige dingen blijken onmogelijk.

Jammer, Hema! Ik hoop dat jullie de mogelijkheid hebben om terug naar de oude software te gaan.

Graag zou ik overstappen naar Albelli, maar daar hebben ze helaas niet dezelfde linnen kaften als de Hema had (en ik ben dan weer zo'n perfectionist die haar 'serie' in dezelfde kleuren wil hebben..).

E
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Slechte kwaliteit foto-afdrukken

Beoordeling 
 
4.0

Voor de zoveelste keer worden de foto's anders bijgesneden dan wat in het online bestelsysteem wordt getoond. Ook worden de fotos veel roder afgedrukt dan elders. In de winkel is er vervolgens niks meer mogelijk.
Kortom, voor mij de laatste keer dat ik foto's bj Hema afdruk. Ik ga voor wenskaarten liever naar Kruidvat en fotos die ik niet meteen nodig heb liever naar Kruidvat, en voor foto's die ik snel moet hebben naar de lokale fotovakzaak.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
4.3

Drukwerk via HEMA? Ronduit waardeloos. HEMA heeft haar interne processen niet op orde. Ik ben zelden zo slecht geholpen na een online bestelling. Niet alleen heeft het veel tijd gekost, ik voel me vooral niet gehoord.

Als alles goed gaat, is het nog redelijke kwaliteit. Maar zodra er iets mis gaat lijkt het alsof HEMA geen enkel proces heeft. Een simpele klacht (foutieve gesneden batch) heeft mij veel tijd, belkosten en frustratie gekost wat totaal overbodig zou zijn geweest met een paar simpele mailtjes of een belletje. Telefonisch wordt dit afgedaan dat men het druk heeft en achter ligt. Daar wil ik best begrip voor hebben; maar geef dan aan dat het druk is vóór ik een bestelling plaats. Dan kan ik overwegen om nog af te haken.

Voor mij was dit de laatste keer HEMA voorlopig.

ps. Wel chapeau voor de dames aan de telefoon!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

fotoboek besteld

Beoordeling 
 
4.3

Onlangs een fotoboek besteld bij Hema online.
Direct na het bestelling merkte ik dat ik de kortingscode ben vergeten.
Na eindeloos een bandje (wat in een loop zit) aangehoord te hebben iemand gesproken bij klantenservice, maar liefst 3x verkeerd doorverbonden, ze kunnen de code niet toevoegen aan de order. Niet van deze tijd, allerlei webshops (H&M, Wehkamp kunnen dit wel) uiteindelijk ander nummer gekregen wat niet bereikbaar is.
Er komt geen oplossing, melding gemaakt via website. Nog steeds geen reactie gehad. (we zijn nu ruim 2 weken verder)
Levering binnen 4 werkdagen? Helaas is dit ook een utopie, nu na 9 werkdagen nog geen zicht om mijn boek...
Helaas .....

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

jan visser op 19 Februari 2016

Heb zelfde ervaring, had fotoboek besteld maar vergeten de kortingscode in te voeren. Nog geen twee minuten later getracht dit te herstellen, maar bleek niet mogelijk. Na drie werkdagen eindelijk reactie van de klantenservice, ik mocht de kortingscode voor een volgend product gebruiken........ maar ik had al een kortingscode.
Slechte service, als klap op de vuurpijl heeft Hema op 16 februari 2016 de fotosoftware gewijzigd waardoor de opmaak van alle oude en in bewerking zijnde fotoboeken verdwenen zijn, alleen de losse foto's staan er nog in. Ik kom nooit weer bij de hema.

john op 23 Februari 2016

De nieuwe software van Hema foto is nu nog gemakkelijker en klantvriendelijker (schrijven ze)!
Mijn advies: gebruik die alleen als je een heel groot doorzettings- en incasseringsvermogen hebt.
En gooi het eindresultaat meteen weg.

Reageer op deze review

enorme domper vandaag

Beoordeling 
 
3.0

Vandaag ben ik 2 maal bij uw filiaal in Maastricht (Grote staat) geweest om de 3 bestelde fotoboeken op te halen. Tot mijn grote verbazing bleken deze er niet te zijn. Dit ondanks de grote aankondiging op uw website dat ze gegarandeerd voor kerst op te halen zouden zijn, dit blijkt na 2 bezoekjes, enkele telefoontjes van de filiaalmedewerkers en veel navraag vandaag helaas niet zo te zijn. Tevens heb ik afgelopen week bijna direct na mijn bestelling voor de zekerheid gebeld, er werd mij toen verteld dat er geen precies zicht op de zaken was gezien de drukte maar dat het zeker goed zou komen aangezien mijn bestelling goed doorgekomen was!

We hebben meerdere mails gekregen dat de foto albums er zouden zijn. Ook de order status pagina geeft aan dat ze verzonden zouden zijn naar het filiaal.

bij nader onderzoek met een van uw medewerkers blijkt dat er in 3 afzonderlijke mails 3 verschillende ordernummers staan maar alle mails wijzen naar 3 bestelde fotoboeken. Tevens tot grote verbazing wordt er over 3 "naleverings-" boeken gesproken.

Anyway mijn vriendin en ik zijn enorm maar dan ook enorm teleurgesteld en boos dat wij dit niet met kerst kunnen geven aan onze familie.

dit is zeker geen goede reclame voor de hema foto"service" en wij zouden het zeker niemand aanraden!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Fotowenskaart klacht

Beoordeling 
 
4.3

Wat een zeer slechte service is dit van de HEMA. Probeer al 20 minuten een medewerking aan de telefoon
te krijgen om een klacht in te dienen over de levering van ons bestelde kerstwenskaarten.
Deze kaarten hadden al in huis moeten zijn (maandag besteld, 4 werkdagen) en op onze email krijgen we een reactie
dat er binnen 14 dagen een reactie komt (na de feestdagen dus)
Nergens een melding op de site te vinden dat ze de kaarten niet op tijd (voor kerst) kunnen leveren.
In de orderstatus staat nog steeds "in bewerking". Kan mij niet voorstellen dat wij de enige hier in zijn.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
4.0

Net drie zeer slechte afdrukken op canvas opgehaald van drie haarscherpe foto's. Veel te blauw en te geel afgedrukt. Nog nooit eerder meegemaakt bij een fotoservice online.
Geld terug geven doen ze niet heb ik begrepen. De foto's waren zo slecht afgedrukt dat ik even twijfelde of deze foto's wel van mij waren. Echt nooit meer foto's van de Hema

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hema fotoafdrukken

Beoordeling 
 
3.5

Online 381 foto’s laten afdrukken, downloaden afdruksoftware verliep traag, uploaden foto’s verliep ook traag. Ik heb de foto’s ontvangen maar op een groot aantal afdrukken zitten blauwe vegen, is de foto vergeeld, zijn er schaduwen zichtbaar en zijn er kleine vlekjes zichtbaar. De afdrukken zijn gewoon slecht. Ik heb via een contactformulier mijn klacht gemeld, hierop kreeg ik geen reactie, vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en hiermee afgesproken de foto’s ter beoordeling retour te sturen. Van de Hema heb ik een reactie ontvangen dat de foto’s opnieuw afgedrukt zouden worden. Na twee weken had ik de nieuwe afdrukken nog niet ontvangen, volgens de Hema zouden de foto’s reeds verstuurd zijn. Vervolgens zouden de foto’s weer afgedrukt worden en verzonden worden met een track en tracé code. Ik heb de foto’s inmiddels ontvangen en ben hier tevreden over. Het kwalitatief afdrukken kan dus wel maar is in mijn geval wel erg problematisch verlopen

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleuren veel te rijk en verzadigd

Beoordeling 
 
4.0

Ik en mijn vriend hebben beide een NIKON fotocamera. We zijn erg blij met de mooie kleuren. Onze foto's drukken we meestal af in een HEMA fotoalbum. De kleuren zijn in het album vaak wat rijker dan bij de originele foto. Echter bij ons laatst bestelde album waren de kleuren echt een regelrechte ramp. Het gras en bomen op de foto waren opeens fel groen. Gezichten waren opeens oranjeachtig en de rode kleuren deden ons gewoon pijn aan de ogen, echt verschrikkelijk slecht. Gezien het feit we een XL album hadden, heeft dit ons een heleboel geld gekost en ontzettend zonde van onze mooie foto's! Alleen op onze PC zie je hoe de foto's er eigenlijk uit horen te zien. Hebben anderen ook deze ervaring en zo ja, wat hebben jullie met deze klacht gedaan?

MV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

na 3 pogingen loopt uploaden heel langzaam. bij laatste foto's in beeld uitroepteken in beeld en alles foetsie ! waar 2 uur achterop. geen foto's meer bij de hema hoezo frusstratie... heerlijk online

WB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
20 resultaten - getoond 1 - 20

Wij zijn benieuwd naar jouw HEMA ervaring

HEMA is als warenhuis al decennia een begrip in Nederland. Op Hema.nl vind je het vertrouwde HEMA assortiment en kun je ook foto’s laten afdrukken met een levertijd van slechts 2 werkdagen. Het gaat allemaal in een handomdraai met de HEMA online fotoservice. HEMA drukt al je foto's af op kwalitatief fotopapier, in een fotoalbum, op canvas doek of op mooie foto cadeaus.


Mogelijkheden HEMA foto online:


•  foto’s en vergrotingen •  fotoalbums •  drukwerkservice •  wanddecoratie eigen foto •  foto op canvas •  foto cadeaus •  gepersonaliseerd leesboek maken •  schoolartikelen bedrukken •  kalenders en agenda’s  •  wenskaarten maken

Wat is uw ervaring met HEMA? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij HEMA hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal HEMA reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020-224 2424
Meer info over HEMA op Wikipedia

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
ja