Wohi reviews & ervaringen

www.wohi.nl
 
6.8 (149)
Wohi

149 Wohi reviews

 
(65)
 
(20)
 
(12)
 
(29)
 
(24)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
24 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Beschermrand trampoline 251 groen

Beoordeling 
 
1.0

Wohi – let op! Levert geen nieuwe/nette producten!

Als je iets online bestelt en betaalt, doe je dat in vertrouwen. Je gaat ervan uit dat de webshop een net product opstuurt. Wohi doet dit niet. Mijn verbazing was groot dat ik een open, gescheurde doos kreeg, met daarin een gebruikt/opengemaakt product, wat niet aansluit bij wat ik had besteld (verkeerde kleur – zwart ipv groen), en waarbij niet duidelijk was of alles wel compleet was (opengescheurde zakjes). Nog erger was dat het retourformulier van de vorige klant nog gewoon in de doos zat en de naam en adresgegevens voor deze klant nog voorop op de doos geplakt zaten, en dus voor mij en iedereen zichtbaar waren. Zo’n lek van persoonsgegevens is gewoon strafbaar!

Op mijn vraag hoe we dit gingen oplossen met daarin een net voorstel van mijn kant, kreeg ik pas na 2 dagen antwoord. In plaats van per direct het juiste artikel op te sturen en daarop een forse korting te geven als goedmaker, gingen ze proberen te onderhandelen. Ik mocht het verkeerde product (verkeerde kleur, niet passend bij mijn tuin) in de kapotte doos, opengemaakt en zover ik kon zien incompleet, houden maar zolang ik daar maar een fors deel (meer dan 50%!) van de nieuwprijs zou betalen. Ik zou niet weten waarom ik nog zoveel zou moeten betalen voor het verkeerde artikel. Dus ik heb de koop ongedaan moeten maken, retourneren, en dan meer dan een week wachten op MIJN geld. Of de andere keuze: “alles inpakken en retourneren, en dan krijgt u een nieuw product direct van de leverancier” (wat ik dan een week later zou krijgen). Maar dat is toch wat ik direct mocht verwachten toen ik bestelde? Dit is helemaal geen goedmaker… Ik had het product op zaterdag nodig voor een feestje, en dan wel graag in de juiste kleur en als nieuw graag, zoals was -afgesproken- tijdens de bestelling (-> de koopovereenkomst).

Ik lees in andere reviews dat dit veel vaker gebeurt. Dit is gewoon schandalig, je betaalt vooraf en als je voor “nieuw” betaalt, moet je ook “nieuw” krijgen. Van een webshop mag je dus verwachten dat je artikel correct en nieuw is en met veel zorg wordt opgestuurd. En dat je prive adresgegevens niet op straat liggen. De eigenaar van de webshop reageert nogal makkelijk tegen mij en ook bij al die andere reviews: “we versturen heel veel producten en er kan weleens wat mis gaan”. Maar als je dan zoveel omzet hebt, zorg dan dat je magazijn netjes en in orde is, en zorg er dan voor dat waar het mis gaat, dat je er alles aan doet om een tevreden klant achter te laten (en niet het verkeerde artikel alsnog probeert te slijten voor >50% van de adviesprijs!). Geen Wohi meer voor mij!

BV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet betrouwbaar, slechte communicatie, geen product, teveel excuses, niet klantgericht

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb bij WOHI 2 speed sleeën besteld, op de website staat levering 1-3 werkdagen. Ik krijg een koopovereenkomst opgestuurd. Echter na een week geen levering van dit product en ik neem contact op. Excuses van WOHI, product blijkt niet leverbaar, foutje in het eigen internet bestel systeem, maar ook goed nieuws de leverancier komt waarschijnlijk die dag met nieuwe voorraad.
En dan….geen contact meer van de zijde van WOHI dus ik neem wederom zelf na 2 dagen contact op. Wederom excuses, maar er komen 2 sleetjes retour van een andere klant. Inderdaad ontvang ik 2 sleetjes vanuit WOHI, maar 2 totaal andere sleeën als degene welke ik heb besteld.
Weer moet ik contact opnemen met WOHI en vragen op welke wijze deze 2 sleeën kosteloos retour te sturen en inmiddels heb ik ook 2 ontroostbare kinderen want de sneeuwperiode is voorbij en er waren geen 2 sleetjes…Ik krijg weer excuses.
Dan ineens ontvang ik een creditmemo, bevestiging van annulering van mijn bestelling.
Wanneer ik weer contact opneem wordt mij uitgelegd dat het product niet meer leverbaar blijkt. Wanneer ik uitleg dat er een koopovereenkomst is gesloten en WOHI wijs op hun eigen leveringsvoorwaarden krijg ik als antwoord steevast: het product kan niet worden geleverd, de leverancier heeft het niet. Er wordt niet gekeken of nagedacht over een oplossing en als advies krijg ik om een klachtenprocedure te starten.
Dit advies neem ik ter harte en ik dien een officiële klacht in bij WOHI. Ik wijs hen op het verloop van de procedure en op het eenzijdig ontbinden van een koopovereenkomst en hun plicht tot levering van het door mij bestelde product als consument.
Ik krijg weer excuses…..Ik krijg mijn geld terug. Geen verder persoonlijk contact.
Voor mij NOOIT meer een bestelling bij WOHI.
LET OP: Ik zie meer negatieve recensies die later worden bijgesteld door consumenten nadat WOHI dan alsnog komt met een oplossing. Hierdoor ontstaat er een hoge waardering op de website en een foutief beeld. KOOP HIER NIET!!!
Bekijk de reviews op diverse websites en vorm je een beeld....veel ontevreden klanten!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Gebrek aan service

Beoordeling 
 
2.5

Vele dingen zijn misgegaan tijdens een bestelling.Fout na fout. Gebrek aan, zelfinzicht, service en vriendelijkheid, voor mij nooit meer Wohi.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wohi.nl op 08 September 2020

Beste Anna, spijtig dat u een slechte ervaring heeft opgedaan. We zouden het op prijs stellen als u ons wilt mailen op backoffice@hoppashops.nl zodat we kunnen uitzoeken wat er verkeerd is gegaan.

Reageer op deze review

Bestelling niet gehad

Beoordeling 
 
1.5

De 10e bestelde ik een kiepwagen. Er stond voor 16u besteld, volgende dag in huis. Nu is het de 14e en ik heb het nog niet in huis.
Volgens site gls ga ik het vandaag ook niet krijgen.
Ik voel me opgelicht!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Wohi.nl op 12 Januari 2020

Deze is alsnog geleverd toen.

Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.0

Oplichters zijn het! Je besteld een doos gummetjes van 25 stuks voor €12.20, vervolgens sturen ze er maar 1 toe. Foutje op de site en je moet maar begrijpen dat het normaal is dat 1 gummetje €12.20 kost. Oplossing van niks die ze bieden. Ik koop daar noooit meer.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Wohi.nl op 26 Mei 2019

Beste Diane Roelofs, het ging om een puntenslijper met gum. Er stond duidelijk bij dat het om 1 ging maar op de foto op Bol.com stond een winkelverpakking met 25 stuks waardoor de verwarring is ontstaan. Met een kost prijs van 2 euro per stuk hebben wij u een hele nette aanbieding gedaan om het voor kostprijs te ontvangen maar u wilde uw geld terug wat u netjes heeft gehad. Dus ons voor oplichters uitmaken gaat wel wat ver. Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, in dit geval was het een afbeelding bij Bol.com die voor verwarring zorgde waar wij niet veel aan konden doen.

Reageer op deze review

Slechte webshop!

Beoordeling 
 
2.5


Bestelling van mijn BBQ ging op zich vlot echter de afhandeling van mijn retour aanvraag verliep dramatisch.
Ben nu bijna 3 maanden verder en heb mijn geld nog steeds niet terug op mijn rekening.

Telefonisch klantenservice vrij prijzig, 40 cent per minuut plus een start tarief van 4 cent.
Ik zal hier nooit meer iets bestelling in ieder geval.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht, slecht en nog eens slecht

Beoordeling 
 
1.0

Je bestelt een product, in de verwachting dat het binnen 1-3 dagen geleverd wordt. Dat wordt ook zo aangegeven op de site. Je betaalt, en krijgt na één dag een mail met het bericht dat het 3-5 werkdagen gaat duren voordat het pakket verzonden gaat worden. Dus ik mail dat ik de bestelling dan wil annuleren. En dan blijft het stil. Via de mail, via de telefoon (40 cent per minuut met een maximum van € 20,-!) Tip: bestel hier niets, maar dan ook helemaal niets!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Geen restitutie van de betaling!

Beoordeling 
 
1.0

Geen geld terug naar retour. (retouraanvraag #18901 Dit ondanks toezeggingen / vermelding op site WOHI.
Helaas geen reactie meer naar 21 december, ondanks diverse malen contact / mails.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een bestelling geplaatst en binnen een uur geannuleerd. Toch werd deze bestelling geleverd en moest ik deze retourneren via kiala. Echter bij een kiala punt werd mij verteld dat het pakket via GLS geretourneerd moest worden. (Stond ook op pakket) gezien de kerstdagen moest ik die zelfde dag van ontvangst nog retourneren. Ik heb bijna 12euro moeten betalen voor dit te retourneren!!! Een pakket wat ik dus geannuleerd had. Na dit gedaan te hebben...heb ik tientallen mails moeten sturen om het geregeld te krijgen om het door mij betaalde bedrag terug te krijgen en natuurlijk de onkosten voor het retour. Ik ben nu al 10 tallen mails verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug en krijg ook geen antwoord op mijn mails!!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

retouneren

Beoordeling 
 
2.5

wat een slechte service als je wat retouneert moet je ook nog eens verzendkosten betalen wat ik ook al heb gedaan bij levering.en dan moet er ook nog een extra doos omheen anders worden de verzendkosten nog hoger.
ik bestel hier nooit meer wat het was mijn 1ste keer maar wel de laatste keer.
nooit meer bestellen.....

DK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

erg slecht

Beoordeling 
 
1.0

Wat een slechte service zeg.
Op een werkdag voor 5 uur besteld, volgende werkdag in huis.
Nou mooi niet!!! hebben het op woensdag avond besteld en kregen het maandag pas binnen.
En als je dan contact met ze opneemt dan kunnen ze helemaal niks voor je doen.
Ze hadden de voorraad niet aangepast op de website. En als we het donderdag hadden besteld zouden we het wel vrijdag binnen moeten krijgen.
Nou dat vind ik knap als het woensdag niet op voorraad is en het nog uit Engeland moest komen.

Nooit wat bestellen hier

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

"Shop van uitersten": goed gekozen, ze leveren gewoon helemaal niets

Beoordeling 
 
2.5

Alles is duurkoop als je na belofte 1: volgende werkdag in huis, niets geleverd krijgt maar keurig betaald hebt via ideal 2.: je bij navraag een excuus krijgt maar dat de koerier niet wilde leveren omdat je niet betaald zou hebben !! Wohi stuurt de koerier aan zodra je betaald hebt.
3: belofte 3 "het wordt vandaag aan u geleverd"nog niet nagekomen.inmiddels weer een paar dagen verder.....dus bij deze:
"Shop van uitersten": goed gekozen, ze leveren gewoon helemaal niets, ook niet na 3 beloftes
de teleurstelling wordt alleen maar groter.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

waardeloos!

Beoordeling 
 
1.8

best mensen, de service is heel slecht.. echt waardeloos. iets retouren? drama... communicatie ..drama... ik ga weer lekker naar een winkel waar je gewoon wat kan terugbrengen

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Uitkijken

Beoordeling 
 
1.0

1 juli bestelling gedaan voor iets wat de volgende dag zou worden geleverd. Factuur per mail gehad daarna nimmer iets gehoord. Op E-mail naar klantenservice wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze ook al dagen onbereikbaar. Je krijgt een bandje dat je de eerste in de wachtrij bent en daarna wordt de verbinding verbroken omdat het te druk is!?

Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Franck op 08 Juli 2015

Update, bestelling is uiteindelijk wel geleverd. Blijft dat communicatie slecht is en de op de website vermelde levertijden niet kloppen. Goedkoop is het wel.

Reageer op deze review

Gereedschap besteld, nooit geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Drie weken geleden heb ik een kniptang en multimeter besteld en zal binnen enkele dagen geleverd worden volgens hun website. Nu 3 weken later nog niets geleverd en ook wordt er niet gereageerd op de mail.

Mijn advies,blijf er ver vandaan want dit heeft ver weg van oplichtings- praktijken.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Klantenservice WOHI op 29 Mei 2015

Geachte heer Dennis,

Onze welgemeende excuses dat wij uw order niet hebben verzonden. Wegens een technische fout is de order van Dhr. Dennis niet bij ons doorgevoerd. Dit komt zeer zelden tot nooit voor.

Graag verzekeren wij lezers van deze recensie dat WOHI.nl niets te maken heeft met oplichtingspraktijken. Het spijt ons dat wij u een dergelijk vermoeden hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice WOHI.nl

Dennis op 03 Juni 2015

Ik moet gelukkig terug komen dat het bedrijf bezig houd met oplichtingspraktijken. Gelukkig maar en mijn excuses voor de bewoordingen maar gezien de communicatie die er niet was gaf wohi mij het gevoel dat ik opgelicht was.

Uiteindelijk is er na diverse verzonden mails en een review plus een hoop geduld van enkele weken eindelijk het aankoop bedrag geroutineerd met een excuus email er achteraan. Het woordje "oplichtingspraktijken" heeft blijkbaar wonderen verricht!! Hulde! ;)

Reageer op deze review

Drama

Beoordeling 
 
1.0

Bieden de service aan iets om te ruilen. Dit wordt echter niet toegepast. Bij het retouren geven ze aan max 10 werkdagen. Na bijna 3 weken niets ontvangen en vervolgens wel 5 euro retourkosten inhouden!!

Eens maar nooit meer!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Koop hier Niet

Beoordeling 
 
1.0

Enkele weken geleden een baby-mobiel besteld. Bij ontvangst bleek deze defect te zijn. Gemaild, en na enkele dagen pas een reactie, waarbij ik zelf online elke dag moest kijken of er een reactie was.

Ik kon de mobiel retourneren via een Kiala-punt. Dit terwijl ik naast een PostNL-kantoor woon, nu moest ik op de fiets met een groot pakket, erg onhandig. Inmiddels is dit bijna twee weken geleden: het pakket ligt nog steeds in het sorteercentrum, ik heb m'n geld nog niet terug, en Wohi reageert niet op mijn berichten.

In de toekomst zal ik nooit meer iets bij Wohi bestellen, en ik adviseer iedereen om dit dan ook niet te doen.

YT
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring met Wohi

Beoordeling 
 
1.8

Met mijn vriendin ben ik op zoek gegaan naar een voederbak voor onze kat. Uiteindelijk gevonden (te samen met een speeltje) en betaald via IDEAL. Echter, daar waar op de website bij de artikelen staat: op werkdagen besteld, de volgende dag in huis, hebben we na een week nog steeds niks gehoord. Wohi reageert niet op mails, dus dan maar bellen. We krijgen te horen, u hebt nog 1 wachtende, lange tijd moeten wachten (lekker voor 40 cent per minuut), vervolgens na lang wachten wordt er gezegd: er zijn teveel wachtenden, de verbinding wordt verbroken.

Kortom: betaald => geen levering => contact leggen met de klantenservice lukt niet..

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Creditnota

Beoordeling 
 
1.3

Ik heb op 12 januari een agenda besteld, die stond op voorraad na 2 dagen niks ontvangen, heb ik gebeld en is er gezegd het artikel is niet leverbaar u krijgt u geld terug.
Vandaag 28 januari continue bellen, steeds 1 wachtende, 0900 kost al zoveel.
Tot op heden geen geld en begin ik zeer argwaanend te zijn,
Hopelijk krijg ik snel mijn geld terug

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte/late of geen levering...??!

Beoordeling 
 
2.3

Bijna 9 dagen geleden een artikel voor mijn dochter besteld, kind heeft ruim half jaar gespaard.... Betaald via iDeal maar niks ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie. Benieuwd hoe dit afloopt. Slechte service op z'n minst.. !

BK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bertine Koppelman op 20 Januari 2015

Toch reactie. Helaas geen levering omdat de leverancier het niet kan leveren, jammer maar kan gebeuren. Terugstorten van het bedrag en compensatie. Hopelijk gaat dat niet lang meer duren zodat dochterlief binnenkort uit school met haar "pakketje" kan spelen.

Reageer op deze review
24 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Wohi ervaring

WOHI (afkorting van WarenHuizen Op Internet) is een webwinkel die is opgedeeld in verschillende "warenhuizen". Elk warenhuis op Wohi.nl bevat een bepaalde productgroep, zoals bijvoorbeeld het Wohi Boeken Warenhuis of het Speelgoed Warenhuis. Alle warenhuizen op Wohi delen een gezamelijk winkelmandje. Wohi oogt overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en modern qua vormgeving. Enkele bekende warenhuizen die onder Wohi.nl vallen zijn: boekenwarenhuis.nl en dierenwarenhuis.nl.

Wat is uw ervaring met Wohi? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wohi hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wohi reviews lezen.

Telefoonnummer: 0900 - 4566666 (€ 0,40 ct/min)

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
Geen verzendkosten vanaf € 75,- | Tot € 75,-: € 3,95
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • Wonen
  • boeken
  • parfum
  • dameskleding
  • delicatessen
  • bloemen
  • wijnen
  • herenkleding
  • drogisterij
  • witgoed
  • verzorging
  • huishoud
  • dieren
Merken
divers
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • achteraf betalen