Details van de beoordeling

Smeedijzerenbeslag
Wonen, huis & tuin

Geen voldoende

Beoordeling 
 
2.0

Wanneer je iets wilt retourneren gaat dit niet zo makkelijk. Je moet zelf naar het postkantoor en de kosten zelf betalen van het product. Omdat het een zware theepot is die ik besteld heb, kost dit me veel geld. Ook reageren ze niet op de mail dus ik vind het een slechte zaak.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

SmeedijzerenBeslag.nl op 09 December 2014

Zoals alle webwinkels werkt ook SmeedijzerenBeslag.nl met algemene voorwaarden. Wij gaan er dan ook vanuit dat u onze algemene voorwaarden heeft bekeken voordat u tot aanschaf bent overgegaan. In deze voorwaarden staat ook duidelijk omschreven dat voor het retourneren van bestellingen de kosten voor de consument zijn.
Dat u het achteraf niet eens bent met onze algemene voorwaarden spijt ons zeer, deze voorwaarden zijn juist opgesteld zodat iedereen, u maar ook wij, weten waar we aan toe zijn.

Over de communicatie willen we toch ook wel iets kwijt. U schrijft dat op e-mail niet gereageerd wordt, wij hebben terug gezocht tot aan de datum van uw aankoop maar hebben geen mail van u kunnen vinden, wel is er met u diverse malen telefonisch contact geweest, niet alleen met u maar ook met tenminste 2 andere leden van uw familie. U heeft ons gebeld, wij hebben u ook terug gebeld, communiceren met ons is dus bepaald niet onmogelijk.

Met vriendelijke groet,

SmeedijzerenBeslag.nl

Reageer op deze review