Details van de beoordeling

helpenderobot
Wonen, huis & tuin

voor de zelfde prijs als de 'grote' internet shoppers. Voor mij een win win!

Beoordeling 
 
10.0

Helaas was mijn Neato XV-11 na jaren van trouwe dienst kapot gegaan. Er moest dus een nieuwe komen.. Na wat internet reviews gelezen te hebben en vragen bij andere mensen had ik eerst besloten een andere merk dan Neato te kopen. Dit bleek echter een domme zet! Ik bleek al echter de Bentley van de stofzuigers te hebben gehad en als je dan een Lada koopt wordt je daar niet vrolijk van! Ik voelde me net een oppas, als ik thuis kwam moest ik op zoek gaan waar hij nu weer vast zat.. Dat is wel wat anders dan 1x per week de Neato horen piepen: de stofbak vol zit. Maar goed, na deze 'fout' retour gezonden te hebben kon ik op zoek: Een nieuwe Neato..

Ik ben zelf meer fan van kopen in de winkel dan bij een grote internet shop. Simpelweg: Service!
Dus voor mij stonden nu 2 dingen vast, een nieuwe Neato en ergens kopen waar je gewoon geholpen word zonder een keuzemenu...

Ik heb de Neato Botvac D85 en ik kan zeggen dat hij echt perfect is. Hij is echt een stuk stiller dan de XV-11 die ik hiervoor had. Daar maakte de borstel het meeste geluid maar, bij de D85 hoor je die niet meer! Uitraard ziet hij er meer gelikt uit maar in de basis gaat het daar niet om: performance en gebruikers gemak.. En die zijn gewoon super! Ook een leuk detail is dat het menu nu ook in het Nederlands is (XV-11 niet).

Na een zoektocht op internet ben ik bij HelpendeRobot.nl beland. Hier word nog directe service geleverd voor de zelfde prijs als de 'grote' internet shoppers. Voor mij een win win!

RK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review