Details van de beoordeling

dakgemak
Wonen, huis & tuin

klacht ontevreden

Beoordeling 
 
4.8

jammer als mensen spullen bestellen ( ook nog telefonisch besproken ) toch verkeerde levering.
Hierop gereageerd Tele. Maar dat wordt afgedaan als wij kennen de situatie niet.
na lang gesprek wordt de haak op het toestel gegooid.
Kan eventueel terug gestuurd worden maar het bedrag wordt maar voor 60% vergoed.
Dit is een zeer slechte service.
Verdere bestellingen worden dus hier niet meer gedaan.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Sander op 31 Mei 2016

Zeer teleurstellend dat u ontevreden bent over onze service. We zijn echter van mening dat we alles hebben geprobeerd u te helpen bij de aanschaf van een wat ingewikkeld product. U plaatste bij Dakgemak een bestelling van een aantal linkse en rechtse gootelementen van het renovatieprofiel. Hierop hebben we direct contact opgenomen met degene die de bestelling namens u heeft geplaatst en op eigen initiatief aangegeven dat dit waarschijnlijk moet zijn een aantal koppel- en gootelementen. Hierop hebben we de aanvankelijke bestelling voor u aangepast en dit voorstel naar u doorgemaild.
De dag later krijgen we van u een telefoontje met de opmerking dat de meerkosten niet gepland waren en vervolgens de vraag of dit dan voldoende is voor 'ons dak'. Hierop hebben we meerdere malen geprobeerd uit te leggen hoe het renovatieprofiel-systeem werkt daar we niet bekend zijn met uw situatie.
Na levering blijkt dat u 2 maal de hoeveelheid nodig had en neemt ons kwalijk dat we dit hadden moeten weten als vakman.

Naar aanleiding van uw klacht hebben we de beschrijving van de producten aangevuld met de volgende passage (Een volledig renovatieprofiel bestaat uit een koppel-element en een gootelement.) om dit soort onduidelijke telefoongesprekken in de toekomst te vergemakkelijken en misverstanden te voorkomen.
We hebben u aangegeven wat de retourprocedures bij onze leverancier zijn in dezen en u een voorstel gedaan.
Nimmer de telefoon op de haak gegooid echter op een correcte manier aangegeven dat ik het gesprek wilde beëindigen aangezien de toon van uw kant erg onvriendelijk werd.

Ik ben uiteraard bereid om op een nette manier samen naar een oplossing te zoeken. Zoals u bij eerdere reviews leest hebben we service hoog in het vaandel staan.
Sander: 0622608598

J. Palmen op 01 Juni 2016

Op advies van jullie hebben wij deze spullen besteld.
En 60% is geen oplossing om terug te sturen.

Reageer op deze review