Details van de beoordeling

Wonen, huis & tuin

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Beoordeling 
 
4.8

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 11 Augustus 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review